Vanzarile Mazda in Romania continua sa creasca
Bucuresti, 7 octombrie 2008 – În ultimele 18 luni Mazda a înregistrat în România cresteri constante, mai mari de 100%, iar în luna septembrie continua aceasta tendinta. Cele 331 de unitati vândute în septembrie reprezinta cel mai bun rezultat lunar din istorie, precum si o crestere cu 147% fata de aceeasi luna a anului 2007. Cumulat, în perioada ianuarie-septembrie, cresterea vânzarilor este si mai mare, cele 2.073 de vehicule comercializate reprezentând cu 250% mai mult decât aceeasi perioada a anului trecut si depasind volumul total de vânzari înregistrat în perioada 2005-2007. Datorita acestor rezultate, obiectivul de vânzari stabilit pentru acest an a fost revizuit în crestere, tinta curenta fiind mai mare de 2.500 de unitati. Modelul care a contribuit în cea mai mare masura la aceste performante a fost Mazda2, care a înregistrat cel mai bun rezultat lunar, cu 157 de unitati comercializate în septembrie. În viitorul apropiat, noi modele vor creste potentialul brand-ului. Mazda6 va fi echipata cu o noua motorizare diesel, programata pentru lansare la finele acestui an. Aceasta va fi disponibila cu diferite nivele de putere, precum 163 si 185 CP, variante care vor atrage noi clienti orientati de obicei spre optiuni premium. “Succesul Mazda este în principal datorat atractivitatii modelelor”, explica Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România. “Totodata, o pondere la fel de importanta o au masurile luate de companie în vederea optimizarii serviciilor destinate cumparatorilor. Cresterea retelei de dealeri la 15 puncte de vânzare în prezent, lansarea serviciului de asistenta tehnica gratuita sau adoptarea de noi servicii logistice pentru a scurta timpii de livrare au transformat Mazda în România într-un etalon în ceea ce priveste managementul unui importator auto în Europa Centrala si de Sud-Est.”