Vanzarile Mazda continua sa creasca pe piata din Romania dupa 9 luni

Vânzarile Mazda continua sa creasca pe piata din România dupa 9 luniVolumul de vânzari Mazda continua trendul ascendent pe piata din România. Dupa primele noua luni compania a comercializat local 409 unitati, mai mult cu 27% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Modelul care a înregistrat cea mai mare crestere a fost noua Mazda6, al carui volum s-a triplat, ajungând la 111 autovehicule vândute. SUV-ul CX-5 si-a adjudecat pozitia de cel mai bine vândut model, cu 161 de vehicule livrate, în timp ce compacta Mazda3 a ocupat locul 2 în topul celor mai bine vândute autoturisme din gama cu 127 de unitati.“Am fost placut surprinsi sa observam ca actuala Mazda3, aflata la final de generatie, a reprezentat al doilea cel mai bine vândut model în primele 9 luni. Avem încredere ca noua Mazda3, care integreaza aceeasi linie de design impresionanta Kodo ca si vârful de lance Mazda6, va continua si chiar va depasi performantele de vânzari ale modelului actual. Totodata, noua Mazda3 introduce noua platforma MZD Connect care va permite o paleta larga de optiuni de comunicare între smartphone si vehicul”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.Odata cu lansarea noii generatii Mazda3, care va ajunge în showroom-uri spre sfârsitul acestei luni, principalele trei modele ale gamei Mazda (pentru clasele compacta, medie si SUV) vor fi complet noi.