Vanzarile Hyundai in Europa au crescut in primele noua luni ale anului 2010
Vanzarile Hyundai in Europa au crescut in primele noua luni ale anului 2010Hyundai înregistreaza o crestere continua, odata cu începutul perioadei intense de lansariVânzarile Hyundai în Europa au crescut în primele noua luni ale anului 2010 cu 4,3%, depasind rezultatele generale ale pietei auto, care a scazut cu 3,7% comparativ cu anul 2009. De la începutul anului, Hyundai a vândut 274.603 unitati, atingând, conform Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), o cota de piata de 2,6% si aflându-se astfel pe drumul catre atingerea obiectivului anual al companiei: o cota de piata de 2,75%.În timp ce în luna septembrie piata a scazut cu 9,2%, Hyundai a realizat vânzari de 33.571 de unitati – reprezentând o scadere de numai 3,8% fata de aceeasi luna a anului trecut.Primind un facelift în primavara, noul i30 continua sa fie cel mai de succes model Hyundai în acest an la nivel european, vânzarile crescând cu 30% fata de anul 2009. i20 a evoluat la fel de bine, cu o crestere a vânzarilor de 24% comparativ cu primele noua luni ale anului trecut.În al patrulea trimestru al anului, Hyundai va lansa în Europa ix20, un model complet nou, care a debutat la Salonul Auto de la Paris. Noul mini-MPV prezinta cele mai bune rezultate din clasa în privinta sigurantei, protectiei mediului si serviciilor de beneficii dedicate clientilor. Pachetul Five Year Triple Care ofera garantie de cinci ani fara limita de kilometri, asistenta rutiera pentru cinci ani si verificari tehnice periodice timp de cinci ani. Modelului ix20 i se va alatura noul autovehicul de clasa mini i10, care adopta noua imagine a familiei Hyundai precum si numeroase îmbunatatiri stilistice si tehnice. Toate modelele gamei i au fost supuse unui facelift complet în 2010.Allan Rushforth, vicepresedintele Hyundai Motor Europe, a declarat: „Anul acesta, Hyundai si-a mentinut tendinta de crestere a vânzarilor, iar sosirea noilor modele în al patrulea trimestru ne va permite sa finalizam anul 2010 pe o pozitie solida. Sosirea modelului ix20 si a noului i10 în Europa semnaleaza începutul unei perioade intense de lansari, pe parcursul careia vom introduce pe piata 10 noi modele si versiuni într-o perioada de aproximativ doi ani.”