top banci online straine

Vanzarile General Motors Europa

img
Home / Stiri si noutati auto / Vanzarile General Motors Europa

GM aproape îsi dubleaza cresterea industriala în Europa de Est · Volumul de 318.245 de unitati GM din Europa de Est a crescut cu 43 de procente, comparativ cu dezvoltarea industriala de 23 de procente înregistrata în intervalul ianuarie – septembrie 2008 · Chevrolet înregistreaza o crestere de 17 procente, ajungând la 385.653 de autovehicule si o cota de piata de 2,2% în întreaga Europa · Dificultatile economice influenteaza puternic activitatile comerciale din Europa de Vest, volumul de autovehicule GM vândute înregistrând o scadere de 10,7 procente în regiune · Volumul vânzarilor GM a scazut cu 1,9 procente în toata Europa, atingând nivelul de 1.620.619 de autovehicule Zurich. Vânzarile companiei General Motors (GM) în Europa de Est au atins cifra record de 318.245 de autovehicule în intervalul ianuarie – septembrie 2008, având o cota de piata de 10,4 procente, depasind cu mult cresterea industriala din regiune, înregistrând o crestere de 43 de procente a volumului (fata de cele 23 procente ale restului industriei). Volumul total de autovehicule GM comercializate în toata Europa a scazut cu 1,9 procente, înregistrându-se vânzari de 1.620.619 de autovehicule. Chevrolet a accelerat cresterea, înregistrând vânzari record de 385.653 de autovehicule, cu 17 procente mai mult, având o cota de piata de 2,2 procente în toata Europa. Rezultatele companiei GM în Europa de Est au compensat conditiile dificile ale pietei din Europa de Vest, unde volumul a scazut cu 10,7 procente, ajungând la 1.148.535 de autovehicule cu o cota de piata de 9,2%. „Ne confruntam cu o serie de dificultati economice fara precedent datorita crizei economice globale,” a declarat Carl-Peter Forster, Presedintele filialei GM Europa. „Criza creditelor si inflatia ce rezulta din cresterea preturilor petrolului si a bunurilor de larg consum au afectat puternic încrederea clientilor. Ne dam toata silinta pentru a face fata acestei perioade dificile, cu o multime de produse noi, inclusiv noile modele Opel Insignia si Chevrolet Cruze si prin administrarea productiei si a costurilor cât mai bine cu putinta. „Însa avem nevoie, de asemenea, de ajutorul liderilor politici pentru a schimba situatia. Trebuie luate masuri la nivelul Uniunii Europene si al conducerii politice din fiecare tara pentru stimularea economiei, solutionarea crizei creditelor si restabilirea încrederii clientilor,” a adaugat Forster. „Ne punem sperantele în cei doi ani de recorduri consecutive în vânzari si în cresterea puternica a marcilor noastre la nivel european,” a precizat Brent Dewar, Vice-presintele de Vânzari, Marketing si Post-vânzari al diviziei GM Europa. „Ne extindem portofoliul, diferentiem marcile si ne echilibram gama de oferte pentru a atrage grupuri diferite de clienti si a corespunde cerintelor pietei.” Strategia agresiva de crestere a companiei GM implementata în Europa Centrala si de Est da roade Capacitatea companiei GM de a se dezvolta pe cele mai noi piete din lume este esentiala pentru succesul pe termen lung al acesteia. Anul trecut, aproximativ 40 de procente din vânzarile totale din industrie au fost asigurate de pietele emergente. Pâna în 2012, se asteapta ca 45 la suta din vânzarile totale sa provina de pe pietele emergente. În prezent, trei sferturi din toate autovehiculele noi sunt înca livrate în Europa de Vest, însa pâna în 2011, peste o treime din livrarile europene vor fi efectuate catre Europa Centrala si de Est. Partea leului din acest volum estic aflat în crestere va apartine din Rusia, unde anul trecut au fost vândute peste 2,7 milioane de autovehicule noi. Însa si alte piete din regiune joaca un rol important. Strategia agresiva de dezvoltare a companiei GM pentru Europa Centrala si de Est da roade. GM aproape ca si-a dublat cresterea industriala în Rusia în ultimul an, înregistrând o crestere a vânzarilor cu 44 de procente, ajungând la 256.765 de autovehicule (comparativ cu cresterea de 23 % a întregii industrii). GM se dezvolta foarte rapid si pe piete precum Ucraina (26 de procente în 2008), Turcia (17 procente) si Polonia (12 procente). „În ciuda unor diminuari ale vânzarilor înregistrate luna trecuta în Rusia si pe alte piete Est-europene, anticipam o dezvoltare economica sustinuta care sa ridice nivelul de trai si cererea de autovehicule în întreaga Europa de Est,” a afirmat Forster. „GM beneficiaza de aceasta dezvoltare, oferind posibilitatea incomparabila de a alege una din cinci marci internationale diferite si de a construi foarte rapid o retea locala de distributie si o capacitate locala de productie.” „Tendintele pe care le anticipam în ceea ce priveste volumul de vânzari si puterea de cumparare asigura faptul ca Europa de Est, în special Rusia, constituie oportunitati enorme pentru GM pe termen lung. În ciuda economiei auto dificile si competitive din Europa, GME se va concentra asupra cultivarii avantajului detinut în Rusia si în alte tari din regiune”, a adaugat Forster. Chevrolet stabileste noi recorduri În ciuda provocarilor din Europa de Vest si a diminuarii vânzarilor pe piata din Rusia în luna septembrie, Chevrolet continua sa se dezvolte impetuos în Europa, înregistrând o performanta impresionanta în ceea ce priveste vânzarile gamei de modele. Marca a înregistrat cel mai important volum de vânzari si cea mai mare cota de piata a tuturor timpurilor în perioada ianuarie – septembrie, comercializând 385.653 de autovehicule si atingând o cota de piata de 2,2 la suta. „Chevrolet joaca un rol important. Dispunem de autovehiculele adecvate pentru clientii nostri din pietele din Europa Centrala si de Est, aflate în plina dezvoltare, si ne dovedim a fi foarte competitivi pe segmentele noi din Europa de Vest,” a precizat Dewar. Opel se dezvolta rapid în Europa Centrala si de Est Opel/Vauxhall a vândut 1.174.534 de autovehicule în Europa în perioada ianuarie – septembrie 2008, cu 6 procente mai putin decât anul trecut. Marca se confrunta cu aceleasi provocari ca si concurenta sa din Europa de Vest, înregistrând o scadere a vânzarilor cu 10,7 la suta în aceasta regiune. Însa performanta marcii Opel în Europa Centrala si de Est continua sa fie impresionanta. Opel si-a triplat de curând cresterea industriala în Europa de Est si a dublat-o în Europa Centrala. Opel a vândut în ultimul an 78.051 de autovehicule în Rusia, o crestere de 73,3 de procente fata de anul trecut. Marca si-a îmbunatatit considerabil performanta si pe piete precum Polonia (o crestere de 12,2 procente) si Turcia (o crestere de 13,3 procente). „Suntem foarte entuziasmati de feedback-ul pozitiv primit referitor la noul Insignia. Gama Insignia, inclusiv variantele hatchback si notchback, ecoFLEX si Sports Tourer ofera o tehnologie inovatoare si un design atractiv, aducând un finisaj premium segmentului de autovehicule moderne din clasa medie. Credem cu tarie ca modelul Insignia va îmbunatati si mai mult imaginea marcii Opel”, a spus Dewar. Vânzarile marcilor Saab, Cadillac si HUMMER Saab a vândut 53.805 de autovehicule în Europa în perioada ianuarie – septembrie 2008. Vânzarile Cadillac au crescut cu 3,1 de procente fata de 2007, pâna la 3.746 de unitati, iar vânzarile HUMMER au crescut cu 9,5 de procente, ajungând la 1.781 de unitati.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *