Vanzarile Chevrolet in primul trimestru
Vanzarile Chevrolet in primul trimestru
Cresterea puternica din martie mareste rezultatul companiei Chevrolet Europe din primul trimestru
· Vânzarile Chevrolet Europe din primul trimestru cresc cu 14 procente · Cota de piata a marcii Chevrolet atinge nivelul de 2,3% în toata Europa · Chevrolet ramâne marca straina numarul unul din Rusia · Un finis puternic dupa primul trimestru: vânzarile Chevrolet pentru martie cresc cu 24 de procente · Un start excelent pentru noul model de oras Spark · În România: – 614 unitati Chevrolet vândute în primul trimestru – Estimare cota de piata Chevrolet pentru primul trimestru: 3.1% (+1.14% crestere fata de Q1 2009)
În primul trimestru al anului 2010, Chevrolet a vândut 107.070* de autovehicule în toata Europa, ceea ce echivaleaza cu o cota de piata de 2,3 procente. Fata de aceeasi perioada a anului 2009, vânzarile Chevrolet au crescut cu 14 procente, sau cu 12.748 de autovehicule (trimestrul 1 2009: 94.322; 2 %). Într-un climat economic dificil, Chevrolet a reusit sa-si sporeasca cota de piata pe 14 piete europene. În luna martie, Chevrolet a vândut 44.610 autovehicule în Europa, fata de 35.854 în luna martie a anului 2009, marcând o crestere de 24 de procente.
În România, în primul trimestru al acestui an, Chevrolet a vândut 614 unitati.
În martie 2010 vânzarile Chevrolet România (369 unitati) au crescut cu 7.26% fata de martie 2009.
Directorul reprezentantei Chevrolet România, Catalin Manta a declarat: „Estimam ca în primul trimestru al lui 2010 piata scade cu aproximativ 40% fata de primul trimestru al lui 2009.
În aceste conditii Chevrolet estimeaza pentru primele 3 luni din 2010 o cota de piata de 3.1% (peste cea a lui Chevrolet Europa) si o crestere de 1.14% fata de cea a primului trimestrului 2009.”
În primul trimestru al anului 2010, numarul de înmatriculari de autovehicule Chevrolet în Danemarca a crescut de peste trei ori (+366%), vânzarile din Portugalia si Grecia au sporit de peste doua ori (+113 sau +104 procente), iar cifrele de vânzari au crescut cu 60 de procente în Turcia, cu 68 de procente în Spania si cu 26 de procente în Marea Britanie comparativ cu primele trei luni ale anului trecut. Cresteri substantiale în ceea ce priveste volumul de vânzari au fost înregistrate si în Olanda (+58%), Elvetia (+47%) si Austria (+38%).
„Pentru Chevrolet, luna martie a fost foarte promitatoare. Noul Chevrolet Spark se afla deja în reprezentante si impactul sau asupra cifrelor de vânzari este si el vizibil,” declara Wayne Brannon, Presedintele si Directorul General al Chevrolet Europe. „Designul îndraznet al modelului Spark combinat cu spatiul generos îl transforma într-o propunere foarte valoroasa”, a continuat Brannon.
În primul trimestru al anului 2010, cele mai importante cinci piete Chevrolet, din punct de vedere al vânzarilor, au fost Rusia (20.539 de autovehicule), aici înregistrându-se o reducere de 24 de procente, Italia (10.717 autovehicule), Spania (6.455 de autovehicule), Germania (5.822 de autovehicule) si Marea Britanie (4.341 de autovehicule). În ciuda contractarii pietei, Chevrolet continua sa fie cea mai bine vânduta marca straina din Rusia, cu o cota de piata de 7 procente.
În primele trei luni ale anului 2010, Chevrolet a vândut 18.617 unitati în cadrul segmentului mini (Spark si Matiz), 17.281 de autovehicule din clasa mica (Aveo si Kalos) si 25.825 de autovehicule compacte (Cruze, Lacetti si Nubira).
Vânzarile industriei auto europene din primul trimestru au crescut cu 5 procente, atingându-se cifra de 4.764.447 de autovehicule, iar în luna martie vânzarile au crescut cu 9 procente, pâna la 2.111.090 de unitati.
Chevrolet este marca cu cele mai bune vânzari dintre toate marcile detinute de General Motors, reprezentând aproape 50 de procente din vânzarile globale ale companiei. Chevrolet continua sa se dezvolte deosebit de repede pe pietele emergente ale lumii. În 2010, se estimeaza ca peste 50 de procente din vânzarile totale Chevrolet vor fi înregistrate în afara SUA.