Vanzari Mazda in 2013 Europa

img
Home / Stiri si noutati auto / Vanzari Mazda in 2013 Europa

Vanzari Mazda in 2013 Europa•    Vânzarile companiei în Europa au crescut cu 18% în 2013•    Mazda învinge pietele vehiculelor de pasageri în aproape toate tarile din Europa2013 a fost un an emblematic pentru Mazda, constructorul japonez de masini care sfideaza conventionalul înregistrând una dintre cele mai mari cresteri de volum de la un an la altul comparativ cu alte marci de pe piata Europeana. Înmatricularile noi de vehicule de pasageri Mazda au crescut cu 18% în 2013 comparativ cu 2012, în timp ce piata din Europa a scazut cu 1.8% – al saselea an consecutiv de declin*.Mazda a înregistrat performante pe toate pietele, în multe cazuri cu procente semnificativ mai mari,  raportând cresteri de doua cifre în trei din fiecare patru tari. Regiunea nordica a fost foarte robusta, cu o crestere de 59% a vânzarilor în 2013 comparativ cu 2012. În Norvegia vânzarile practic s-au dublat, în timp ce în Polonia cresterea a fost de 73%, în Portugalia de 44%, în Ungaria de 41%, iar în Republica Ceha si Slovacia de 38%. În ceea ce priveste cele 5 piete mari din Europa, vânzarile Mazda în Germania au crescut cu 11% în 2013 comparativ cu 2012, cu 19% în Marea Britanie, 18% în Franta, 32% în Spania si 7% în Italia. Numarul total de unitati vândute în Europa în 2013 a depasit 150.000. Prin urmare, cota de piata a companiei a crescut la 1.2%, în crestere cu doua zecimi comparativ cu 2012**.În România, Mazda înregistrat o majorare a vânzarilor cu 38% în 2013 comparativ cu 2012. Cifrele de mai sus sunt rezultatul popularitatii din ce în ce mai mari a noii generatii de modele Mazda. Cifra de afaceri în Europa în cazul modelului Mazda CX-5, SUV compact lansat în 2012, a crescut cu 92% în 2013 fata de 2012, cu 51.393 de unitati vândute, în timp ce Mazda6, introdusa la începutul lui 2013, a raportat vânzari de 32.563 de unitati, mai mari cu 71%.Provocând conventionalul pentru a face lucrurile mai bune, compania a introdus o formula revolutionara pentru masinile mass market, care nu face compromisuri. Cu designul KODO – Sufletul miscarii si tehnologia SKYACTIV, noua generatie Mazda combina aspectul impresionant si performantele deosebite cu economia de combustibil de top, siguranta, accesibilitatea si, desigur, placerea de a conduce, cel mai bine exemplificata de legendarul roadster MX-5.Vânzarile Mazda au crescut constant în 2013, înregistrând o majorare de 36% în trimestrul 4 comparativ cu aceeasi perioada din 2012*, ca urmare a lansarii noii Mazda3. Mazda va sustine acest ritm de crestere si în 2014, având în vedere sosirea unei noi generatii de modele si îmbunatatirea conditiilor de piata în Europa. “Am avut un an fantastic la Mazda în ciuda unei piete dificile în Europa, un success datorat produselor exceptionale”, a declarat Philip Waring, COO Mazda Motor Europe. “Acest momentum se va pastra prin continuarea introducerii noii Mazda3 în showroom-uri si datorita cresterii popularitatii întregii game de modele”.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *