top banci online straine

VETTEL a castigat in Marele Premiu Al Statului Singapore 2013

img
Home / Stiri si noutati auto / VETTEL a castigat in Marele Premiu Al Statului Singapore 2013

VETTEL a castigat in Marele Premiu Al Statului Singapore 2013Sebastian Vettel si-a trecut in cont a 33-a victorie din cariera dupa succesul in Marele Premiu din Singaopre. Pilotul Red Bull a avut o strategie cu doua opriri la boxe si a pastrat traditia cursei de pe circuitul Marina Bay de a fi castigata doar de campioni mondiali.Pilotul Ferrari Fernando Alonso a folosit o strategie diferita cu doua opriri si a terminat pe locul secund dupa ce a plecat de pe sapte in cursa. Tot cu o strategie cu doua opriri a mers si Kimi Raikkonen de la Lotus care a terminat in final pe 3 dupa ce a plecat de pe 13. Vettel si Alonso au terminat ultimele trei curse pe aceleasi pozitii.La startul cursei din Singapore umiditatea in aer a fost de 67%, iar toti pilotii, cu exceptia lui Adrian Sutil de la Force India, au inceput cu pneurile P Zero Rosu supersoft. Primul pilot care a intrat la boxe, pentru un alt set de pneuri supersoft, a fost Raikkonen in turul 10. Vettel a ramas mai mult pe circuit si a luat un avans de 35 de secunde inaintea primei opriri, in turul 17, cand a trecut pe pneurile de compozitie medium. Germanul a revenit tot in postura de lider si dupa aceasta oprire. In turul 25, pentru cinci tururi, pe circuit a iesit masina de siguranta, confirmand inca o statistica a acestei curse. Mai multi piloti au profitat de aceasta situatie pentru a intra la boxe, dar pilotii din top 4 (care erau toti cu pneuri de compozitie medium) au ramas pe circuit. In aceasta perioada avansul lui Vettel de 13 secunde a fost eliminat.Dupa restart, germanul si-a marit din nou avantajul si a oprit pentru a doua oara in turul 44, pentru un set de pneuri supersoft, fara sa piarda pozitia de lider. In final, Vettel s-a impus cu peste o jumatate de minut avans fata de urmatorul clasat. „Degradarea termica a fost principala provocare pentru pneurile noastre in cursa de la Singapore, dar lucrurile s-au desfasurat fara probleme. Ambele compozitii, dar in special cea supersoft, si-au demonstrat rezistenta in conditiile dificile de aici. In Singapore trebuie sa ai o strategie flexibila in care trebuie sa tii cont de lungimea cursei, de faptul ca oricand poti avea masina de siguranta pe pista si de conditiile meteo. Cursa a durat aproape doua ore, iar aparitia masinii de siguranta pe circuit a influentat strategiile. Vettel a mers intr-o alta liga, dar lupta pentru celelalte doua locuri ale podiumului a fost foarte disputata. In ultima parte a cursei am vazut o lupta stransa pentru puncte si multe depasiri pe un circuit pe care in mod normal nu este foarte usor sa faci asta”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *