VANZARILE INREGISTRATE DE MARCA SKODA AUTO AU CRESCUT DIN NOU

img
Home / Stiri si noutati auto / VANZARILE INREGISTRATE DE MARCA SKODA AUTO AU CRESCUT DIN NOU
/
17 Views

Škoda Auto, membra a concernului Volkswagen, a cumulat în total 53.838 de automobile vândute în luna octombrie. Comparativ cu aceasi perioada a anului 2006, volumul vânzarilor a crescut cu 15,3 %. Mai mult decât atât, interesul consumatorului în ceea ce priveste automobilele marca Škoda este într-o continua crestere. Compania a vândut deja 516.267 de automobile de la începutul anului (cu 12,9% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut). Cu 22.312 de automobile livrate clientilor, modelul cel mai bine vândut la nivel mondial este Škoda Octavia (varianta limuzina, “Combi” si Scout). Cel de-al doilea cel mai bine vândut model este Škoda Fabia. Dintr-un total de 18.150 de automobile vândute, doua treimi (11.943) revin noii versiuni a acestui model. Piata cea mai puternica în luna octombrie a fost Europa de Est (25.569 de automobile, cu o crestere de 7% comparative cu acceasi luna a anului 2006). Škoda Auto s-a impus si pe pietele din est. În China, compania a vândut numai în luna octombrie 4.111 de Škoda Octavia produse pe piata locala, cu toate ca în aceasta tara s-a început comercializarea automobilelor Škoda abia în luna iunie a acestui an. Vânzarile totale realizate in luna octombrie în Republica Ceha au atins cifra de 6.135 de unitati. Cel mai bine vândut model fiind Škoda Fabia. Versiunea de noua generatie a contribuit semnificativ la numarul crescut al vânzarilor (1.896 de automobile dintr-un total de 2.796 masini Fabia vândute în Republica Ceha). În ceea ce priveste România, la data de 15 noiembrie 2007, marca Škodaa atins impresionanta cifra de 20.000 de autovehicule livrate. Daca la sfârsitul lunii noiembrie a anului trecut, Škoda reusise sa acumuleze 18.500 de masini livrate, la jumatatea aceleaiasi luni a anului 2007, situatia s-a imbunatatit simtitor. Perspectivele pentru anul care urmeaza se anunta însa a depasi rezultatul atins la mijlocul lunii noiembrie de marca din Mlada Boleslav. Anul acesta s-a dovedit a fi deosebit de favorabil si la capitolul lansari în gama de modele create de producatorii cehi. Roomster Scout, Octavia Scout, Škoda Praktik au fost prezentate publicului pentru prima oara în 2007. Însa modelul cel mai apreciat a fost noua Škoda Fabia. Aceasta impresioneaza nu numai prin oferta generoasa de spatiu si excelentul raport calitate-pret, ci si prin siguranta la volan si o calitate a fabricatiei de exceptie. Noua Škoda Fabia este considerata a fi „cel mai mare” autoturism din clasa mica, fiind premiata de publicatia germana „Bild am Sonntag“ ca cea mai buna masina din clasa sa cu distinctia Volanul de Aur 2007. Cel mai bine vândut model al marcii Škoda s-a impus în final în fata celor patru rivali ai sai, iar mult doritul trofeu i-a fost înmânat la Berlin lui Reinhard Jung, care din luna octombrie este noul presedinte al Škoda Auto. Printre modelele cele mai vândute se numara Škoda Octavia 2, care ramâne în topul preferintelor românilor, cu 6.000 de masini livrate, alaturi de Octavia Tour, care a înregistrat pâna la jumatatea lunii noiembrie 2007 5.100 de autovehicule livrate. Cât despre Škoda Roomster, aceasta se claseaza pe primul loc în clasa AMP.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *