UEFA Europa League prezentat de SEAT
UEFA Europa League prezentat de SEAT
Succesul continua si în noul sezon
Parteneriatul de success dintre UEFA Europa League si SEAT continua si în sezonul 2010/ 2011. Înca din primul an, reprezentarea uneia dintre cele mai importante ligi europene de fotbal, a devenit într-un timp foarte scurt cel mai de success pachet sponsorizat de catre SEAT. Noul sezon Europa League a început de ieri, 16 Septembrie cu primele meciuri incitante din grupa.
“Suntem tineri, sportivi si orientati catre design. Masinile noastre exprima emotie pura, la fel ca fotbalul european. Din acest motiv UEFA Europa League este atât de potrivit pentru noi. Ne ofera cadrul perfect pentru a exprima caracterul dinamic al marcii catre un numar mare de oameni,” a declarat James Muir, Presedintele SEAT S.A.
Parteneriatul SEAT cu UEFA Europa League este elementul principal al strategiei de imagine a marcii si un mare succes. 526 milioane de telespectatori au urmarit cele 205 meciuri jucate în primul sezon, în timp ce 4,4 milioane de persoane au urmarit meciurile live pe stadioane. Impactul asupra SEAT a fost urias – de exemplu, bannerele SEAT de pe uefa.com au generat 4milioane de impresii. “Asteptam cu nerabdare noul sezon, iar preconizarea noastra este ca succesul deja dobândit va fi si mai mare,” a declarat James Muir.
Dupa runda de calificari, al doilea sezon UEFA Europa League va avea în prim plan faza grupelor. Dupa cele sase zile de meciuri din perioada 16 Septembrie si 16 Decembrie, 48 de echipe de prima clasa vor juca 144 de meciuri – un festival unic de fotbal derulat in întreaga Europa, din Sevilia si Palermo pâna la Kiev si St. Petersburg.
Primele doua cluburi din fiecare grupa vor parcurge tensionate faza eliminatorie începând cu 17 Februarie 2011, iar pe 18 Mai 2011 va avea loc marea finala la Dublin unde se vor întâlni câstigatorii din semi-finale.
SEAT este sponsor oficial UEFA Europa League timp de trei sezoane, de la începutul lui Septembrie 2009 pâna în 2012. Contractul include o serie de asocieri, evenimente, promotionale, new media si drepturi media care vor construi in timp o relatie puternica intre SEAT si suporterii de fotbal din toata Europa.