Toyota Prius pe primul locul in studiul satisfactiei clientilor
Toyota Prius pe primul locul in studiul privind satisfactia clientilor 2008, realizat în Marea Britanie, de catre J.D. Power si Asociatii si “What car?” Toyota Prius a câstigat al doilea an consecutiv premiul oferit de J.D. Power si Asociatii, dupa ce a obtinut cel mai mare scor ca model individual în Studiul privind satisfactia clientilor, pastrând astfel pozitia obtinuta în 2007. Prius a avut un scor de 901 puncte, pe o scara pâna la 1000, iar proprietarii au apreciat în mod special calitatea si fiabilitatea masinii. “Prius-ul deja are un statut aparte datorita tehnologiei ecologice; acum demonstreaza ca este si parola pentru fiabilitate si satisfactie” a declarat Steva Fowler, editor al “What car?” “Prius-ul satisface multe dintre pretentiile cumparatorilor de masini din zilele noastre: este ecologica, fiabila, este o masina nemaipomenita pe care multi si-o doresc”. În clasamentul brandurilor, Toyota s-a situat pe locul 4 datorita punctajului foarte bun obtinut de gama de modele. Aygo a fost, ca si Prius, modelul de top în segmentul sau, în timp ce Yaris, Corolla si RAV4 s-au clasat pe locul 2 în categoriile lor iar Corolla Verso pe locul trei în segmentul MPV. Miguel Fonseca, manager general Toyota Marea Britanie a declarat: “Noi acordam o foarte mare importanta satisfacerii clientului în fiecare aspect al experientei de a fi proprietar al unei masini. Pentru noi, rezultatele studiului realizat de J.D. Power si Asociatii si premiul primit de Prius sunt o dovada a muncii depuse de compania noastra si a faptului ca reteaua Toyota sustine produse grozave prin servicii exceptionale. Vad în aceste rezultate si o sustinere a tehnologiei hibride de catre clienti ca si element de baza al industriei auto, atît în prezent cât si în viitor”. Studiul privind satisfactia clientilor 2008 realizat de J.D. Power si Asociatii s-a bazat pe mai mult de 16.000 de respondenti, propretari de autoturisme înregistrati între septembrie2005 si august 2006, reprezentând 28 de branduri si 100 de modele individuale.