Studiul ADAC confirma fiabilitatea modelelor BMW
Studiul ADAC confirma fiabilitatea modelelor BMW
Rezultate excelente în toate segmentele: MINI ocupa prima pozitie în segmentul automobilelor mici, în timp ce BMW X3 si BMW X5 se claseaza pe prima, respectiv a doua pozitie în segmentul SUV.
ADAC, Clubul Auto German, are unul dintre cele mai solicitate servicii de asistenta rutiera din lume. În ultimul an “Îngerii galbeni” (Gelber Engel) au înregistrat peste 2 milioane de interventii. Bazat pe aceasta statistica, ADAC construieste în fiecare an un studiu de fiabilitate pentru principalele modele din piata (cu peste 10 000 automobile înmatriculate pe an).
Studiul se aplica pentru modelele cu anul de fabricatie între 2004 si 2009 si masoara numarul de defectiuni provocate de probleme tehnice raportat la 1000 de automobile înmatriculate. Sunt indicate totodata si cele mai frecvente probleme în functie de model si anul de fabricatie.
Cu prima pozitie în doua segmente, modelele BMW si MINI au obtinut rezultate foarte bune. MINI a fost considerat cel mai fiabil automobil din segmentul mic, în timp ce primele pozitii la clasa SUV au fost împartite între BMW X3 si BMW X5. BMW Seria 1, BMW Seria 3 si BMW Seria 5 au obtinut, de asemenea, rezultate foarte bune. Toate modelele BMW au obtinut calificative maxime pentru anii de fabricatie 2006-2009. MINI a primit acelasi rezultat în intervalul 2005-2009. BMW X3 si BMW X5 au intrat în statistica ADAC începând cu 2004, respectiv 2007, si au primit calificativul maxim pentru toti anii de fabricatie, fara exceptie.
Aceste performante sunt continuarea unor rezultate constante din ultimii ani, unde modelele BMW au fost remarcate constant pentru numarul mici de defectiuni. Important este ca rezultate bune au fost obtinute de toate modelele BMW evaluate în acest studiu.
“Studiul ADAC este deosebit de relevant, pentru ca are la baza date statistice concrete si nu parerea subiectiva a unor specialisti. Piata germana a fost cea mai importanta pentru BMW în 2009 si este, prin urmare, o referinta excelenta pentru evaluarea frecventei de probleme tehnice. Prin urmare, desi este un studiu realizat într-o alta tara, este unul foarte relevant si pentru România si este un argument important pentru pastrarea valorii de revânzare” a explicat Cristian Vlasin, sales manager BMW Group România.