Start pentru MINI Countryman in Romania
Start pentru MINI Countryman in Romania
MINI Countryman duce experienta unica de condus a marcii într-un nou segment. Noul model este primul din gama care va dispune de patru usi si de un hayon generos, de un interior versatil si patru locuri bine definite. MINI Countryman este primul membru al gamei cu o lungime de peste patru metri si care poate fi comandat optional si cu tractiune integrala ALL4.
Alaturi de aceasta se adauga pozitia înaltata de condus si garda la sol marita pentru a defini un automobil premium unic, care pastreaza toate elementele definitorii ale marcii dar este si perfect adaptat pentru a depasi granitele mobilitatii urbane. Noul model se adreseaza unui grup tinta absolut nou si aduce un potential de expansiune al marcii fara precedent.
Astazi, 19 septembrie, MINI Countryman îsi face debutul în singurul showroom oficial MINI din tara, Automobile Bavaria Baneasa. Lansarea este marcata în aceeasi zi si de prezenta noului model în cadrul Red Bull Flugtag România într-o serie de proiecte speciale. Pretul de start este de 21142 Euro cu TVA pentru versiunea MINI One cu propulsor pe benzina de patru cilindri în linie de 98 CP.
În total, sunt disponibile înca de la început cinci variante de motorizari, 3 pe benzina si doua diesel.
„Este de asteptat ca noul model sa aiba un impact pozitiv semnificativ pentru volumele marcii si în România. Avem experienta BMW, unde gama X (BMW X1, X3, X5 si X6) reprezinta aproximativ doua treimi din volumele marcii,“ explica Cristian Vlasin, sales manager BMW Group România.
Cea mai noua generatie de motoare pe benzina si diesel.
Gama de propulsoare pe benzina începe cu cel din echiparea modelului MINI One Countryman, care dezvolta 72 kW/98 CP, este continuata cu versiunea MINI Cooper Countryman (90 kW/122 CP) si se încheie cu motorul de 135 kW/184 CP de la MINI Cooper S Countryman, al carui agregat cu patru cilindri, capacitate 1,6 litri, este cel mai eficient din aceasta clasa de cilindree.
Versiunile pe benzina sunt completate de cele diesel aflate în echiparea modelelor MINI One D Countryman (66 kW/90 CP) si MINI Cooper D Countryman (82 kW/112 CP). Toate motoarele îndeplinesc standardele europene EU5 si cele ULEVII din SUA privind emisiile.
MINI ALL4: cucerirea unui nou teritoriu pentru placerea condusului.
Optional, tractiunea integrala MINI ALL4 permite experimentarea – atât pe sosele, cât si în regim off-road – placerii condusului si a manevrabilitatii unui kart atât de specifice marcii.
Sistemul de tractiune integrala permanenta, prin reactia rapida si exacta la schimbarea conditiilor, ofera o noua interpretare, orientate spre mai multa aderenta, a manevrabilitatii pentru care modele MINI au devenit faimoase.
Diferentialul central multidisc variaza continuu distributia puterii între puntea fata si cea spate. În regim normal sistemul distributie cuplul între puntea fata si spate între100/0 si 50/50.
În conditii exceptionale cuplul poate fi transferat în întregime pe puntea spate. Controlat electronic, sistemul asigura o aderenta mai buna si în acelasi timp este optimizat pentru mai mult dinamism. Variatia inteligenta a cuplului între punti permite combaterea comportamentelor sub- si supra-viratorii.
Sistemul ALL4 este disponibil pentru modelele MINI Cooper S Countryman si MINI Cooper D Countryman.
Noua dezvoltare a suspensiei reda chintesenta MINI: agilitatea si confortul remarcabil al calatoriei.
Datorita manevrabilitatii precise si agilitatii excelente, MINI Countryman transfera caracteristicile de condus asociate marcii într-un nou concept de automobil.
Aceste calitati sunt completate de un remarcabil confort al calatoriei, ceea ce face ca modelul Countryman sa fie perfect pentru o gama larga de utilizari.
Acest lucru este subliniat de noua tehnologie a suspensiei care include combinata MacPherson cu arcuri si brate de tragere ranforsate la puntea fata, respectiv suspensie multibrat la cea spate si sistem de servodirectie electromecanica EPS.
În echiparea standard, MINI Countryman dispune de sistemul Dynamic Stability Control (DSC / Controlul Dinamic al Stabilitatii).
Design: specific MINI – individualist si inconfundabil.
Modelul MINI Countryman degaja originalitate, robustete si versatilitate. Cele patru usi si hayonul generos, forma speciala a acoperisului si haionul vertical definesc statutul individualist al modelului în cadrul gamei MINI.
Proportiile generale, consolele deosebit de scurte si detalii de design inedite respecta traditia marcii.
Pe de alta parte, Countryman ofera o noua interpretare a unor elemente caracteristice MINI, cum ar fi grila radiatorului de forma unor faguri, farurile mari ce intra în capota si au acum, pentru prima data, o forma trapezoidala, zona din jurul semnalizatoarelor laterale denumita “Side Scuttle”, pasajele voluminoase ale rotilor si setul de stopuri dispus vertical.
Acesta aduce noi elemente care pot fi configurate individual pentru un grad si mai mare de personalizare al fiecarui model în parte.
Versatilitatea si detaliile inovatoare pentru functionalitate excelenta.
Zona din spate a modelului MINI Countryman poate fi comandata cu doua scaune individuale sau – optional, dar fara costuri suplimentare – cu o bancheta pentru trei pasageri. Scaunele spate culiseaza individual sau pot fi împartite – în cazul banchetei – în raport 60:40, unghiul spatarului poate fi reglat, iar acestea pot fi rabatate fie individual, fie în raport 40:20:40 (în cazul optarii pentru bancheta) – toate acestea permit o crestere a volumului portbagajului de la 350 litri la un maximum de 1.170 litri.
De asemenea, MINI Countryman este echipat standard si cu inovatorul sistem Centre Rail. Este vorba de un sistem unic de fixare care permite integrarea unor sisteme variate de depozitare – de la suport de pahare, pâna la suport special. Sistemul Centre Rail variaza în functie de tipul de echipare cu scaune individuale sau bancheta pentru spate.
Echipare standard de top, premiera pentru MINI Connected.
Lista echipamentelor disponibile standard la MINI Countryman include aerul conditionat si sistemul audio cu CD. O gama larga de optiuni de personalizare este si ea disponibila, cum ar fi nuantele coloristice pentru exterior si culorile de interior concepute exclusiv pentru Countryman, o serie de variante de tapiterie, elemente de echipare si echipamente specifice modelului, precum si sisteme audio si de navigatie de înalta calitate.
Un element deosebit de entertainment este sistemul unic MINI Connected.
Acesta include functii internet precum web radio, utilizare google maps, RSS news reader, Twitter sau Facebook si functii Mission Control. Acesta din urma este un sistem care creeaza un dialog unic între conducatorul auto si automobil, oferind informatii vocale despre parametrii de functionare ai masinii sau reactii la unele actiuni ale soferului (de exemplu accelerari bruste).
Variante de motorizare:
MINI Cooper S Countryman: motor pe benzina, cu patru cilindri, cu turbocompresor cu tehnologice “Twin Scroll”, injectie directa si gestiune variabila a supapelor, bazata pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltata de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 135 kW/184 CP la 5.500 rpm, cuplu maxim: 240 Nm pe un interval cuprins între 1.600 si 5.000 rpm (260 Nm cu Overboost). Acceleratie 0-100 km/h: 7,6 secunde, viteza maxima: 215 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 6,1 litri/100 km, emisii CO2: 143 g/km.
MINI Cooper Countryman: motor pe benzina, cu patru cilindri, cu gestiune complet variabila a supapelor, bazata pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltata de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 90 kW/122 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 160 Nm la 4.250 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 10,5 secunde, viteza maxima: 190 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 6,0 litri/100 km, emisii CO2: 140 g/km.
MINI One Countryman: motor pe benzina, cu patru cilindri, cu gestiune complet variabila a supapelor, bazata pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltata de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 72 kW/98 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 153 Nm la 3.000 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 11,9 secunde, viteza maxima: 173 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 6,0 litri/100 km, emisii CO2: 139 g/km.
MINI Cooper D Countryman: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminium, injectie direct common-rail si geometrie variabila a turbinei. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 82 kW/112 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 270 Nm pe un interval cuprins între 1.750 si 2.250 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 10,9 secunde, viteza maxima: 185 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 4,4 litri/100 km, emisii CO2: 115 g/km.
MINI One D Countryman: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminium, injectie direct common-rail si geometrie variabila a turbinei. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 66 kW/90 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 215 Nm pe un interval cuprins între 1.750 si 2.500 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 12,9 secunde, viteza maxima: 170 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 4,4 litri/100 km, emisii CO2: 115 g/km.