top banci online straine

Skoda prezinta noua strategie in fata distribuitorilor din intreaga lume

img
Home / Stiri si noutati auto / Skoda prezinta noua strategie in fata distribuitorilor din intreaga lume

Skoda prezinta noua strategie in fata distribuitorilor din intreaga lumeo    „World Dealer Conference” la Praga, pentru 5.000 de parteneri din peste 100 de tario    Pâna în 2018, compania urmareste cel putin dublarea vânzariloro    Investitii importante în produse, tehnologii si pieteo    Noul Corporate Design subliniaza noua directie a marciiPraga, 15 februarie 2011 – „New Power of Skoda” – acesta a fost moto-ul Skoda World Dealer Conference 2011, care a avut loc la Praga, între 10 si 11 februarie 2011. La cel mai mare eveniment pentru distribuitorii Skoda din ultimii 20 de ani a fost prezentata noua strategie de crestere a marcii. Circa 5.000 de parteneri Škoda din peste 100 de tari au aflat care sunt cele mai importante repere ale noii directii. Obiectivul principal al companiei este dublarea (cel putin) a vânzarilor pâna în anul 2018. În acest scop, în urmatorii ani, Škoda va introduce noi produse pe piata si se va implica mult în Europa si în pietele aflate în crestere, adica în China, India si Rusia. Suflul nou al marcii va fi sustinut de noul Corporate Design, care a fost prezentat pentru prima data distribuitorilor sositi din întreaga lume la Praga. Premiera mondiala publica a noului look, evident împrospatat, va fi sarbatorita la Salonul Auto de la Geneva, la începutul lunii martie 2011.“Astazi demaram împreuna într-o noua era a istoriei Škoda. În anii care urmeaza vom accelera la maxim în toate domeniile si vom avansa într-o treapta superioara. Vom face toate acestea împreuna cu partenerii nostri comerciali din întreaga lume. O retea comerciala puternica este imperios necesara si constituie coloana vertebrala a succesului Škoda la nivel mondial. Acum dorim sa pornim spre noi orizonturi si intentionam cel putin dublarea vânzarilor pâna în anul 2018. Astfel, dumneavoastra, în calitate de parteneri, jucati un rol central”, acesta a fost mesajul transmis participantilor la conferinta de catre Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Presedintele Consiliului de Administratie al Škoda Auto.Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland a aratat ca strategia de crestere are la baza masuri concrete: “Investitiile cele mai importante au fost deja realizate, decise, respectiv planificate. Lucram intens la noile modele care vor largi gama noastra.” Seful Škoda a subliniat si sprijinul acordat de concernul Volkswagen: “În ultimii 20 de ani, adica de la intrarea în concernul Volkswagen, am scris împreuna una dintre cel mai de succes povesti din istoria automobilistica. Legaturile cu concernul multi-marca, care în prezent înregistreaza cele mai bune rezultate la nivel mondial, ne va asigura, si în anii urmatori, sustinerea necesara.” Mai mult, efectele negative ale crizei economice si financiare din anii 2008 si 2009, au fost depasite aproape complet. Škoda si-a dovedit capacitatile si se înscrie, în mod evident, printre câstigatori.Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland a mai subliniat punctele forte ale companiei si ale marcii: “Škoda este unul dintre producatorii auto cu cea mai bogata traditie si a avut în ultimii 20 de ani performante impresionante. Este vorba despre o renastere a unei marci auto legendare din inima Europei, din Cheia. Suntem foarte mândri de acest fapt. Acest succes nu ar fi fost posibil fara aptitudinile, experienta si angajamentul celor 25.000 de angajate si angajati de pe întregul glob si din toate domeniile companiei noastre. Ei au transformat Škoda în ceea ce este astazi: o companie de succes, prezenta în întreaga lume.” Astfel, marca Škoda este simbolul masinilor care ofera clientilor un raport excelent pret-calitate: “Masinile noastre sunt, si vor ramâne, ‘simply clever’. Sunt ‘cleverly engineered with a human touch’. Vom continua pe acest drum, cu toata consecventa, si vom construi masini atragatoare, autentice, cu raport excelent pret-calitate, cu idei inteligente, finisaje precise si caracter deosebit de util pentru clienti, datorita calitatilor functionale si a orientarii facile în spatiu. Acestea sunt reperele noastre pentru extinderea gamei de modele.”La Praga, Škoda a prezentat distribuitorilor si noul Corporate Design al marcii. Noile caracteristici de prezentare vizuala vor fi aratate pentru prima data oficial la începutul lunii martie, la Salonul Auto de la Geneva, urmând a fi implementate începând cu acel moment pentru toate mijloacele de comunicare, cu scopul de a exprima si vizual noile puncte forte si directii strategice ale companiei. Jürgen Stackmann, Membru al Consiliului de Administratie, responsabil pentru Vânzari si Marketing, a explicat fiecare element: “New Power of Škoda – acest moto este valabil si pentru noul design al comunicarii corporate. De la sigla redesenata, la noile fonturi si la noile concepte pentru dealership-urile Škoda: marca Škoda este noua, proaspata, mai tânara si are un stil dinamic. Nicodata pâna acum, Škoda nu a mai fost atât de bine situata ca în prezent, iar aceasta nu este valabil doar pentru noua directie de prezentare vizuala si branding. Produse excelente, angajati loiali si eficienti, un concern-mama puternic si, nu în ultimul rând, o retea de cea mai buna calitate în întreaga lume, acestea sunt garantiile succesului nostru viitor.”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *