Skoda Superb Facelift

Skoda Superb FaceliftReînnoire de anvergura pentru nava amiral a companiei ŠKODA: Noul ŠKODA Superb (facelift)- ŠKODA Superb – design atractiv, un interior proaspat, autonomie mai mare si noi detalii tehnice- Exteriorul a fost refacut complet- Un volan nou si combinatii noi de culori, noi materiale si modele pentru interior – precum si însemnul caracteristic: umbrela din usa- Mai mult spatiu: cel mai mare spatiu pentru picioarele pasagerilor din spate si cel mai încapator portbagaj din segmentul sau- Consumul si emisiile au fost reduse în mod semnificativ – Din 15 iulie, în showroom-urile ŠKODA din toata tara„Începând cu data de 15 iulie, facelift-ul modelului ŠKODA Superb se va afla în showroom-urile distribuitorilor din toata tara. Asteptam cu mare interes nava amiral a marcii ŠKODA, cu noul design si multele detalii „simply clever”.”, a declarat Vlad Rusu, Directorul marcii ŠKODA din cadrul grupului Porsche România. Ofensiva modelelor ŠKODA continua: Noul ŠKODA Superb si Noul ŠKODA Superb Combi au fost supuse unui facelift amplu si ambele au fost prezentate în premiera mondiala pe 19 aprilie 2013, în seara de dinaintea deschiderii Salonului Auto de la Shanghai. Modelul de vârf al marcii impresioneaza cu Designul ŠKODA, proaspat si atractiv, care include un interior remodelat si multe tehnologii noi. “ŠKODA Superb reprezinta vârful gamei noastre de modele si demonstreaza competentele de producator ale companiei ŠKODA. Actualul facelift amplu face ca modelul nostru de vârf sa devina si mai atractiv,” declara Winfried Vahland, CEO ŠKODA. Limuzina si versiunea combi dispun de un design încrezator si accentueaza în mod considerabil statutul de nava amiral a marcii. Noul Superb impresioneaza prin economia îmbunatatita si dispune de noi solutii tehnice. În acelasi timp, Superb confirma toate valorile care au stat la baza succesului acestui model timp de 12 ani. “ŠKODA Superb ofera un nivel de confort peste standardul clasei medii. Aceasta înseamna mult spatiu, functionalitate excelenta, confort ridicat, siguranta maxima, un raport calitate/pret excelent si eleganta atemporala. Întotdeauna dorim sa oferim clientilor nostri putin mai multa masina,” declara Vahland.ŠKODA Superb dispune de un design complet nou pentru partea frontala si cea posterioara. Elementele caracteristice ale noului limbaj de design sunt evidente: linii clare, calitate, precizie si proportii echilibrate. Partea frontala, care a fost redesenata complet pâna la montantul A este acum mult mai distincta. Grila, sigla masinii, farurile si proiectoarele de ceata, barele de protectie, aripile fata si capota sunt noi. Partea frontala cu tuse distincte, cu o grila a radiatorului substantial mai mare, precum si farurile complet redesenate creeaza o imagine ce sugereaza siguranta. Farurile bi-xenon cu lumini de zi cu LED integrate sunt disponibile pentru prima data în gama Superb.Sectiunile posterioare ale modelelor Superb limuzina si combi au fost, de asemenea, redesenate complet si au devenit mai clare, ordonate si precise. Grafica blocurilor optice spate a fost reinterpretata pentru a sublinia si mai mult forma literei C, un detaliu tipic al marcii. Aceasta va fi prima data când trei benzi luminoase cu LED-uri vor crea aceasta forma pentru modelul Superb. Doua elemente triunghiulare încorporate în capota portbagajului reprezinta o alta caracteristica inconfundabila a noului design ŠKODA.În plus, exteriorul modelului Superb este disponibil acum si în doua noi culori metalizate: Gri Metal si Alb Moon. Din oferta fac parte si noile jante din aliaj cu dimensiuni între 16 si 18 inch.La interior, ŠKODA Superb, dispune de volane cu trei si patru spite, într-un total de noua variatii posibile. În plus, exista noua materiale textile si modele pentru tapiteria scaunelor si noi designuri. În cazul versiunii de dotari superioare, ŠKODA Superb L&K, este disponibila o noua combinatie de culori maro-ivory.În ceea ce priveste motoarele si tehnologia de transmisie, ŠKODA Superb este si mai atractiva: Motoarele disponibile acum ofera o reducere cu peste 19 procente a consumului în comparatie cu cele precedente. La aceasta contribuie si tehnologia cu sistem start–stop si de recuperare a energiei cinetice, care va fi o dotare standard în tarile UE, la toate versiunile ŠKODA Superb cu propulsoare diesel si cu motorul pe benzina de intrare în gama, 1.4 TSI/92 kW. Superb GreenLine consuma doar 4,2 litri de motorina pentru a parcurge 100 km, ceea ce corespunde unui nivel de emisii de CO2 de 109 g/km. Pentru versiunea 4×4, motorul diesel 2.0 TDI/103 kW este cuplat acum la o transmisie manuala. Propulsorul diesel mai puternic, pentru versiunea cu tractiune integrala, 2.0 TDI/125 kW este cuplat acum la o transmisie DSG cu dublu ambreiaj si sase trepte de viteza.Noua editie ŠKODA Superb continua traditia ŠKODA de a oferi un spatiu urias. Versiunile limuzina si combi ofera cel mai mare spatiu dintre toate automobilele din zona superioara a clasei medii, dispunând de cel mai mare portbagaj si cel mai mult spatiu pentru picioarele pasagerilor din spate. În niciun alt automobil din aceasta clasa pasagerii din spate nu dispun de atât de mult spatiu precum în ŠKODA Superb. Este disponibila acum o noua functie care face calatoria pe locurile din spate si mai confortabila: Pentru prima data, scaunul pasagerului din fata poate fi mutat foarte simplu, din spate, prin intermediul unei comenzi electronice.Volumul pentru bagaje oferit de Superb ramâne fara egal în clasa sa: 595 de litri pentru versiunea limuzina, iar 633 de litri pentru cea combi – ambele oferind valorile cele mai bune din clasa. Cu bancheta rabatata, volumul portbagajelor creste la 1.700 si, respectiv, 1.865 de litri.Noul Superb îsi reafirma reputatia de reprezentat deosebit de inteligent al clasei medii-superioare. soferul si pasagerii se vor bucura de umbrela depozitata în usa, o dotare disponibila de altfel doar în cazul automobilelor de lux. O alta solutie „Simply Clever”, în cazul noului Superb limuzina, a ramas hayonul Twin Door. O solutie unica, patentata de ŠKODA, permite hayon-ului sa se ridice în doua etape: utilizatorii pot alege sa deschida doar capacul portbagajului sau întregul hayon, inclusiv geamul din spate. Tehnologia a devenit si mai simplu de utilizat: fiecare mod de operare are acum propriul sau buton. Pâna acum, utilizatorii trebuiau sa apese un buton de shift (comutare).Alte dotari „Simply Clever” includ Jumbo box în consola centrala, buzunarele de depozitare din usi si de sub scaunul pasagerului, compartimentul practic pentru ochelari, precum si spatiul de depozitare din cotiera centrala a banchetei – tot interiorul fiind bine gândit si compartimentat. Acelasi lucru este adevarat si în cazul portbagajului care ofera dotari practice precum podeaua dubla, oferita optional, cutia cu posibilitate de blocare, cârligele pentru plase, inelele de ancorare si plasele, care sunt optionale.Confortul oferit de noul Superb a crescut semnificativ cu ajutorul celei mai noi generatii a sistemului Automatic Parking Assistant (Asistentul automat pentru parcare), disponibil acum atât pentru limuzina, cât si pentru combi. Noul sistem sustine atât parcarea paralela, cât si parcarea perpendiculara cu spatele si ofera asistenta atât la intrarea cât si la iesirea din locurile de parcare.În plus, noul Superb ofera caracteristici superioare de confort, precum o trapa actionata electric, cu celule fotovoltaice integrate la versiunea limuzina, trapa panoramica, actionata electric pentru combi, sistemul automat de acces si pornire, KESSY, aer conditionat si patru sisteme audio si de navigatie moderne, pâna la sistemul de navigatie de top, Columbus, cu ecran tactil color de 6,5” si hard disc integrat de 30GB.Superb ofera tot ceea ce este mai bun în privinta sigurantei, asa cum o dovedeste si rating-ul de cinci stele obtinut la testele de impact Euro NCAP. În tarile UE, versiunile limuzina si combi includ în dotarea standard ESP, ABS si sistem de asistenta la frânare. Sistemul, oferit optional, Adaptive Frontlight System (Sistemul adaptiv de iluminare) asigura vizibilitate excelenta în întuneric. Driver Activity Assistant (Asistentul pentru detectarea oboselii soferului) poate fi activat pentru a atentiona atunci când constata ca soferul este foarte obosit. Sistemul optional de asistenta la demarajul din rampa asigura o pornire lina pe teren înclinat, fara a fi nevoie de utilizarea frânei de parcare. Un sistem electronic de monitorizare a presiunii din anvelope este, de asemenea, oferit standard, începând de la linia de echipare ‘Elegance’. În cazul unui accident, pasagerii sunt protejati de pâna la noua airbag-uri precum si de centuri de siguranta cu prindere în trei puncte si tetiere reglabile pe înaltime.