Skoda Auto la editia 2011 a Salonului Auto de la Geneva
Skoda Auto la editia 2011 a Salonului Auto de la Geneva • Noul design corporate si noul logo introduc o noua era a dezvoltarii marcii • Un automobil concept, menit sa reflecte noul limbaj de design al marcii • Fabia Monte Carlo – un model editie speciala, care celebreaza realizarile marcii în motorsport Mladá Boleslav, 22 februarie 2011 – Pentru a scoate în evidenta realizarile anterioare si noua directie, Skoda Auto va prezenta noul design corporate la viitorul Salon Auto de la Geneva. Dupa o crestere extrem de dinamica, în ultimii 20 de ani, si cele mai bune rezultate de vânzari înregistrate în 2010, producatorul din Cehia si-a impus noi obiective, printre care si ambitia de a ajunge la un volum de vânzari de cel putin doua ori mai mare, pâna în 2018. Mai mult, prezentarea marcii la eveniment va include un automobil concept, care va reflecta noul limbaj de design Škoda. Škoda priveste realizarile din trecutul recent ca pe o baza pentru cresteri ulterioare. În afara de portofoliul sau actual, Skoda va prezenta un concept care sa reflecte noul limbaj de design al marcii. Automobilul expune forme clar definite si un simt puternic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etaleaza, va fi utilizat pentru toate modelele Škoda, începând cu 2012. Prezenta Škoda Auto la editia din 2011 a Salonului Auto de la Geneva subliniaza noua directie a marcii. Logo-ul traditional al sagetii înaripate are un nou spectru de culori, pentru a arata mai distins si mai precis decât oricând. Noul design corporate va fi adoptat în toate comunicarile Škoda, dar si de catre dealerii marcii. În acest scop, designul si layout-ul showroom-urilor vor fi si ele modernizate substantial.În 2011 Škoda celebreaza 110 ani de eforturi în motorsport. Cu aceasta ocazie, Salonul Auto de la Geneva va fi scena unei premiere, Fabia Monte Carlo, un model editie speciala cu un sasiu cu setari sport, o imagine dinamica ce include accesorii negre si interiorul cunoscut de la versiunea RS. Acest model va scoate în evidenta realizarile din motorsport ale companiei Škoda si va transmite si clientilor o parte din bucuria adusa de maretele victorii. Marca a înregistrat un start extraordinar în cel de-al 110-lea sezon petrecut în motorsport în momentul în care, la sfârsitul lunii ianuarie, Freddy Loix, într-o Fabia Super 2000, a terminat pe locul doi cea de-a 100-a editie a Raliului Monte Carlo.Standul de 1.918 m2 al Škoda Auto, care va reflecta noul design corporate, este situat în Hala 2 a centrului expozitional Palexpo de la Geneva.