top banci online straine

SKODA ramane pe o traiectorie ascendenta pentru inceputul acestui an

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA ramane pe o traiectorie ascendenta pentru inceputul acestui an

SKODA ramane pe o traiectorie ascendenta pentru inceputul acestui an-    ŠKODA comercializeaza în februarie 70.200 de autovehicule – o crestere de 4,6% (februarie 2013: 67.100)-    Traiectorie clara: a sasea luna consecutiva de crestere; cu 16% mai mult în Europa-    Noua ŠKODA Octavia este un succes major: crestere cu o treime în Europa Centrala si de Vest-    ŠKODA mareste cadenta: modelele si campania de design trec într-o noua etapaSKODA AUTO ramâne pe o traiectorie ascendenta. În luna februarie, vânzarile la nivel mondial ale constructorului din Republica Ceha  au crescut cu 4,6%, ajungând la 70.200 de automobile (februarie 2013: 67.100). ŠKODA a înregistrat si în Europa o crestere de doua cifre (16%). Noua ŠKODA Octavia se dovedeste a fi un succes rasunator, cu vânzari mai mari cu circa o treime în Europa Centrala si de Vest.“ŠKODA continua sa obtina performante bune si în 2014,” declara Werner Eichhorn, Membru al Consiliului de Administratie ŠKODA, responsabil pentru Vânzari si Marketing. “Dupa cea mai buna luna ianuarie din toate timpurile, am înregistrat o crestere semnificativa si în luna februarie. Cresterea noastra se dovedeste a fi una stabila: vânzarile noastre au crescut de la luna la luna, în ultimele sase luni. Reactia din partea clientilor nostri demonstreaza ca noile noastre modele au fost primite foarte bine.”Dupa un an record în 2013, cu opt modele noi sau complet revizuite, designul ŠKODA si campania ofensivei modelelor sale trec într-o noua etapa. Producatorul prezinta actuala gama de modele la Salonul Auto de la Geneva. Punctul central este ‘ŠKODA VisionC’ – conceptul de design al marcii, care are forma unui coupé cu cinci usi. Acest concept emotional da forma noii etape în dezvoltarea limbajului de design ŠKODA. Cu ajutorul unei noi game de modele si versiuni de modele, ŠKODA subliniaza la Geneva si dinamica marcii. Noua ŠKODA Octavia Scout si noua ŠKODA Octavia G TEC, care functioneaza cu CNG, acapareaza lumina reflectoarelor la Geneva, în calitate de premiere mondiale. Noua ŠKODA Octavia Laurin & Klement, versiunea de top a cunoscutului model, poate fi vazuta aici în premiera. De asemenea la salonul auto sunt prezente si cele trei editii speciale Monte Carlo cu caracter sportiv, ale modelelor ŠKODA Yeti, ŠKODA Rapid Spaceback si ŠKODA Citigo. În Europa de Vest, ŠKODA a înregistrat din nou o crestere semnificativa în luna februarie. Livrarile catre clienti au crescut cu 13,2%, ajungând la 28.900 de automobile (februarie 2013: 25.500). Cu o crestere de 9,0%, la 10.800 de automobile livrate, ŠKODA îsi construieste rapid pozitia de cea mai puternica marca de import din Germania. Marca a înregistrat o crestere puternica si în Marea Britanie, vânzarile crescând cu 40,6%, la 2.600 de unitati. Vânzarile din Olanda sunt mai mult decât duble (1.400 de automobile; o crestere de 101,0%). Cresteri de doua cifre au fost înregistrate în Austria (1.700 automobile; o crestere de 42,4%), Spania (1.600 automobile; o crestere de 19,0%), Italia (1.200 automobile; o crestere de 14,8%), Suedia (1.100 automobile; o crestere de 25,1%), Irlanda (1.000 automobile; o crestere de 22,4%), Finlanda (800 automobile; o crestere de 35,8%), Norvegia (500 automobile; o crestere de 14,1%) si în Portugalia (200 automobile; o crestere de 55,7%). În Europa de Est (inclusiv Rusia), vânzarile ŠKODA au crescut cu 3,0%, ajungând la 8.900 de automobile în luna februarie (februarie 2013: 8.700). În Rusia, cea de-a treia piata ca marime pentru ŠKODA, constructorul a înregistrat o crestere a livrarilor cu 1,0%, ajungând astfel la 6.400 de unitati (februarie 2013: 6.300). ŠKODA a comercializat 400 de automobile în Serbia, ceea ce reprezinta o crestere de 48,7% în comparatie cu luna februarie din anul 2013. În Kazahstan, livrarile au crescut cu 41,1%, ajungând la 300 de automobile, în tarile Baltice cu 24,6%, ajungând la 400 de unitati. În Bulgaria, ŠKODA  a înregistrat o crestere a vânzarilor cu 10,5%.ŠKODA este în elementul sau si în Europa Centrala, unde livrarile catre clienti au crescut cu 35,7%, ajungând la 12.900 de autovehicule în luna februarie (februarie 2013: 9.500). Un total de 5.400 de automobile au fost livrate clientilor de pe piata de origine  ŠKODA, din Republica Ceha; o crestere cu 27,2% în comparatie cu luna februarie 2013 (4.300 unitati livrate). O crestere semnificativa a fost înregistrata si în Polonia (4.900 automobile; o crestere cu 67,9%), Slovacia (1.300 automobile, o crestere cu 10,6%), Slovenia (400 automobile; o crestere cu 38,0%), si Croatia (200 automobile; o crestere cu 34,6%).În China, ŠKODA a comercializat 14.300 de automobile în luna februarie (februarie 2013: 17.700; -19,6 %). Noua ŠKODA Octavia va fi lansata pe piata din China la mijlocul acestui an.În India, ŠKODA a vândut 1.300 de automobile (februarie 2013: 1.800; -28,2%). 1.600 de automobile au ajuns la clientii din Israel; o crestere cu 32,4% (februarie 2013: 1.200 unitati livrate). În Turcia, vânzarile au crescut cu 25,6%, ajungând la 600 de unitati (februarie 2013: 500 unitati).Livrarile ŠKODA în luna februarie 2014 (în unitati, rotunjite, în functie de model; +/- în % fata de luna februarie 2013):ŠKODA Octavia (26.400; -2,0 %)ŠKODA Fabia (12.200; -21,2 %)ŠKODA Superb (6.700; -23,3 %)ŠKODA Yeti (6.700; +17,5 %)ŠKODA Roomster (2.400; -0,3 %)ŠKODA Rapid (12.800; +212,1 %)ŠKODA Citigo (Comercializata doar în Europa: 3.000; -18,8 %)

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *