top banci online straine

SKODA – partenerul oficial Tour de France pana in anul 2018

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA – partenerul oficial Tour de France pana in anul 2018

SKODA – partenerul oficial Tour de France pana in anul 2018 –    ŠKODA si A.S.O., organizatorul Tour de France, si-au prelungit parteneriatul de succes cu înca cinci ani-    ŠKODA sustine de asemenea Turul Spaniei si alte concursuri renumite de ciclism-    Producatorul auto ceh este partenerul oficial Tour de France înca din 2004-    Povestea de succes a marcii ŠKODA a început în 1895, cu fabricarea de bicicleteCiclismul ramâne un important pilon de sustinere al strategiei de sponsorizare ŠKODA. Producatorul ceh si-a prelungit cu înca cinci ani, pâna în 2018, angajamentul ca partener oficial si partener auto oficial al Tour de France. Acordul pentru perioada 2014-2018 a fost semnat în 05 martie la Geneva, de catre ŠKODA si compania franceza de marketing ASO (Amaury Sport Organisation).Suplimentar fata de Tour de France – cea mai renumita cursa de ciclism din lume – sponsorizarea include si Turul Spaniei (‘Vuelta’), în care ŠKODA este implicata înca din 2011. Alaturi de acestea, alte opt evenimente internationale de ciclism au fost incluse în acordul cu A.S.O.“Prelungindu-ne angajamentul la Tour de France si alte concursuri renumite, ne reafirmam legatura strânsa cu ciclismul”, spune Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Si în anii urmatori, ŠKODA intentioneaza sa creasca în continuare, ca marca internationala de volum, cu cea mai ampla ofensiva de modele din istoria companiei. Prezenta noastra puternica si continua în ciclism ne consolideaza pe termen lung gradul de recunoastere si imaginea la nivel international. Mai mult, aceste actiuni de sponsorizare ne reflecta istoria de aproape 119 ani, istorie cu o legatura speciala cu ciclismul.” Fondatorii ŠKODA, Laurin si Klement, au pus prima piatra de temelie a succesului viitor al ŠKODA, în 1895, cu productia de biciclete.“ŠKODA este de zece ani un partener puternic si de încredere pentru evenimentele internationale de ciclism. Eu personal simt în timpul cursei ca ŠKODA mea este mai mult decât o simpla masina, este biroul meu si locul în care îmi petrec cea mai mare parte a zilei”, spune Christian Prudhomme, director pentru ciclism al A.S.O. si directorul Tour de France. “Suntem deosebit de încântati sa continuam pe o perioada de înca cinci ani cooperarea noastra de succes cu o marca ce are o evolutie atât de dinamica.”Producatorul auto ceh este înca din 2004 partenerul oficial, partenerul auto oficial si sponsorul Tricoului Alb al Tour de France. “Al treilea cel mai mare eveniment sportiv din lume reprezinta o ocazie excelenta pentru a prezenta audientei globale marca si modelele noastre,” declara Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administratie ŠKODA, responsabil pentru Distributie si Marketing. Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului si-au încurajat favoritii de-a lungul rutei, însotiti de 1,4 miliarde de telespectatori.Utilizarea automobilelor ŠKODA a jucat dintotdeauna un important rol al sponsorizarii Tour de France. An de an, peste 200 de masini ŠKODA calatoresc 2,8 milioane de kilometri în timpul evenimentului ciclist numarul unu din Franta. În ultimii zece ani a fost parcursa o distanta de circa 28 milioane de kilometri, ŠKODA dovedindu-si astfel fiabilitatea. În toata aceasta perioada nicio singura masina nu a fost nevoita sa-si întrerupa drumul din cauza unei defectiuni tehnice.Suplimentar fata de automobilele ŠKODA, marca este prezenta cu bannere si panouri publicitare de mari dimensiuni, precum si pe toate canalele de comunicare.Alaturi de hocheiul pe gheata, ciclismul este cel mai important pilon de sustinere ale strategiei de sponsorizare a producatorului auto ceh. ŠKODA sustine importante evenimente profesioniste de ciclism, dar si ciclismul în general. Printre altele, ‘Bike for Life’, ‘Ride London’ si  ‘Velothon’ Berlin beneficiaza  de asemenea de suportul marcii ŠKODA.ŠKODA îsi arata însa legatura strânsa cu ciclismul si mai departe decât doar prin sponsorizare. De ani de zile, bicicletele si accesoriile corespunzatoare se numara printre produsele gamei extinse a marcii ŠKODA. Colectia actuala de biciclete ŠKODA dispune de zece modele si este mai atractiva ca niciodata.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *