SKODA Auto principal partener in turul Frantei pentru al saselea an consecutiv

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA Auto principal partener in turul Frantei pentru al saselea an consecutiv

 
 
 
 
Cea de-a 96-a editie a Turului Frantei, cea mai importanta competitie de ciclism din lume, va fi sustinuta din nou de Škoda Auto, pentru cel de-al saselea an consecutiv. Cu 20 de echipe la start, acest concurs legendar va începe sâmbata, 4 iulie, la Monaco, si se va încheia, ca de obicei, la Paris, pe faimosul bulevard Champs-Élysées.
Anul acesta, Škoda Auto va sarbatori lansarea pe piata franceza a ultimului sau model, Yeti. Caravana publicitara a Turului Frantei va include în total zece modele Yeti, ca parte integranta a fiecarei etape a acestei competitii. În total, cu ocazia Turului Frantei vor putea fi admirate aproximativ 350 de automobile Škoda, majoritatea acestora (aproximativ 250 de masini) urmând a fi utilizate de catre organizatorii competitiei ca masini oficiale pentru Turul Frantei. Mai mult decât atât, Škoda va pune la dispozitie automobilele sale unui numar de opt echipe profesioniste – Silence-Lotto (Belgia), Saxo Bank – IT Factory (Danemarca), Rabobank (Olanda), Euskaltel-Euskadi (Spania), Cofidis (Franta), Francaise des JEUX (Franta), Cervelo (Elvetia) si Milram (Germania), la care se adauga Shimano si Mavic, doua echipe neutre care vor oferi asistenta tehnica.
Cu privire la strategia parteneriatului dintre companie si Turul Frantei, directorul de comunicare al concernului, Martin Lauer, a declarat urmatoarele: “Exista doi piloni principali pe care Škoda îsi bazeaza strategia de comunicare privind sponsorizarile oferite pe plan international – hochei pe gheata si ciclism, doua sporturi care se completeaza eficient din perspectiva acoperirii pietelor europene, fiind considerate instrumente foarte puternice pentru a îmbunatati notorietatea marcii, imaginea asupra produsului, precum si vizibilitatea marcii si a produsului. Ciclismul ofera oportunitati deosebite de a prezenta automobilele Škoda în mijlocul competitiei, unde acestea se afla în strânsa legatura cu concurentii, fanii si potentialii cumparatori. Continuitatea la acest capitol este un factor decisiv si apreciem eforturile organizatorilor de a extinde Turul Frantei, cea mai importanta competitie din domeniul ciclismului, catre alte tari, precum Spania si Elvetia“.
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *