Rezultatele Campaniei ecoFLEX Astra Classic

img
Home / Stiri si noutati auto / Rezultatele Campaniei ecoFLEX Astra Classic
/
12 Views

• 872 de autoturisme uzate retrase din circulatie pâna la aceasta data • Avantaj Client de 1910 EUR • Campanie valabila atât pentru persoanele fizice cât si pentru cele juridice • Valabila si pentru platile în leasing Campania „EcoFLEX Astra Classic” a început pe 1 Octombrie 2007 si pâna la jumatatea lui martie 2008 au fost casate si retrase din circulatie 872 de autoturime uzate. Mentionam faptul ca aceasta campanie este independenta de programul „Prima de casare”, Campania „EcoFLEX Astra Classic” fiind organizata si finantata 100% de General Motors. Campania urma sa se încheie pe 31 decembrie 2007, însa datorita succesului înregistrat, în luna ianuarie, General Motors a decis sa o prelungeasca pâna la 31 Martie 2008. Prin aceasta campanie, modelul Opel Astra Classic poate fi achizitionat cu un discount suplimentar de 850 EURO (din pretul recomandat) fata de oferta initiala daca persoana fizica sau juridica dovedeste ca a predat spre distrugere autovehicolul uzat alfat în proprietate, unui agent autorizat sa preia autovehicule uzate, dupa care l-a radiat din circulatie. Campania se deruleaza în cadrul retelei de distribuitori autorizati Opel. Lista oficiala a distribuitorilor Opel care participa în aceasta campanie si cea a agentilor economici autorizati sa colecteze si sa distruga vehiculele uzate este publicata în pagina de internet www.opel.ro. Tot aici gasiti toate detaliile necesare pentru înscrierea în aceasta campanie.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *