Rezultate vanzari la nivel mondial pentru PSA Peugeot Citroen in 2014

img
Home / Stiri si noutati auto / Rezultate vanzari la nivel mondial pentru PSA Peugeot Citroen in 2014
/
406 Views

Rezultate vanzari la nivel mondial pentru PSA Peugeot Citroen in 2014Vânzarile mondiale ale PSA Peugeot Citroën au înregistrat o crestere de 4,3% respectiv 2,939 milioane unitati, în 2014-    PSA Peugeot Citroën a vândut 2,939 milioane vehicule, în crestere cu 4,3% comparativ cu 2013.-     China devine cea mai mare piata de desfacere a Grupului cu 734 000 de vehicule vândute, în crestere cu 31,9%.-    Crestere puternica în Europa: 1 761 000 vehicule vândute, o crestere de 8,1%.-    Succes mondial al întregii game de produse PEUGEOT: globalizarea «gamei 8» si succesul strategiei de upmarket prin contributia semnificativa a PEUGEOT 308 si crossoverelor PEUGEOT 2008 si 3008.-    Performanta produselor CITROËN: Noul CITROËN C4 Picasso devine lider european pe segmentul monovolum;  CITROËN C4 Cactus a depasit target-ul stabilit la lansare, C-Elysée s-a bucurat de un succes rasunator în China, best-seller al DPCA (Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles) cu un numar de peste 100 000 unitati vândute.-    Lansarea mondiala a DS ca Marca Premium a Grupului.-    Eforturile majore ale Grupului de reducere a stocurilor au dat roade, astfel ca la sfârsitul lunii decembrie stocurile sa fie considerabil mai scazute decât se estimase initial. EuropaRezultatele Grupului pe o piata în crestere, înca fragila-    Vânzarile Grupului au atins 1 761 000 unitati în Europa, adica +8,1% comparativ cu 2013. Cresterea Grupului în Europa s-a tradus printr-o reactie pozitiva la modelul PEUGEOT 308, desemnata Masina Anului 2013, cu 56 900 de unitati vândute, precum si cu rezultate bune înregistrate de CITROEN C4 Cactus.-    Înmatricularile PEUGEOT au ajuns la 6,2 % respectiv 952 000 de unitati. Modernitatea si coerenta gamei, calitatea înalta a serviciilor, completata de managementul de net pricing, adoptat de catre retelele de distributie, au sporit atractivitatea Marcii si au creat premisele unei cresteri robuste, profitabile. PEUGEOT creste cu 0,3 puncte pe canalul vânzarilor catre particulari, un veritabil indicator de referinta.-    CITROËN reuseste, acordând o atentie sporita canalelor de distributie cele mai eficiente, sa înregistreze o crestere pe piata de 7,2 %. Rezultatul: 689 000 înmatriculari si o crestere a cotei de piata în tarile importante (Franta, Marea Britanie, Spania si Germania). O dinamica pozitiva care se reflecta în succesul ofensivei de produse generata de Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolum (120 000 unitati în 2014), precum si de cele 3 lansari de succes: Noul Jumper în aprilie (31 000 unitati), Noul C1 (41 000 unitati) si C4 Cactus (42 000 unitati) în iunie.-    DS înregistreaza 85 900 de vânzari concentrându-se pe canalele foarte profitabile pentru a mentine valoarea de revânzare a modelelor pe termen lung. 61 puncte de vânzare dedicate (58 DS SALON si 3 DS STORE) sunt astazi deschise. Anul 2014 este marcat de o oferta tehnologica sustinuta de 6 noi motorizari precum si de o noua semnatura luminoasa Xenon Full LED.China si Asia de S-EUn nou record de vânzari în China înregistrat de cele trei marci PEUGEOT, CITROEN si DS: aceasta devine cea mai mare piata a Grupului.-    Piata chineza s-a bucurat de o dezvoltare semnificativa cu o crestere de 11,5%. Vânzarile grupului au atins 734 000 unitati, crescând cota de piata la 4,4% fata de 3,6% în 2013.-    PEUGEOT înregistreaza 386 565 unitati vândute în China, atingând astfel un nou record al anului, o crestere de 43,1% a vânzarilor, cea mai puternica în topul primilor 20 de actori principali de pe piata.  PEUGEOT 3008 si 2008 profita din plin de cresterea segmentului SUV, realizând o treime din vânzarile Dongfeng PEUGEOT. Pe segmentul C (52 %  din piata VP chineza) noul PEUGEOT 408 înregistreaza un debut rapid cu 30 943 vânzari în patru luni. De altfel, Marca si-a extins reteaua cu înca 100 de concesionari noi în 2014.-    CITROËN se dezvolta de asemenea mai repede decât piata, cu 14,3% si înregistreaza un nou record de 320 000 unitati vândute. Astfel China reprezinta 1 din 4 vânzari CITROËN din lume, confirmându-si statutul de lider de piata al Marcii, în fata Frantei. Performanta se datoreaza, în special, succesului repurtat de ultimele lansari: Noul CITROËN C-Elysée, best-seller al Dongfeng CITROËN cu peste 100 000 vânzari în 2014 si CITROËN C4-L care totalizeaza 66 000 vânzari pe an. Lansarea din decembrie a noului SUV C3-XR, completeaza cu succes gama. De altfel, performantele sunt sustinute de reteaua  Dongfeng CITROËN, densa si renumita, ocupând primul loc în clasamentul JD Power 2014 SSI (China Sales Satisfaction Index).-    Oferta premium alcatuita din DS 5, DS 5LS si DS 6, 3 modele produse la Shenzhen si lansate pe parcursul unui singur an, a facut ca vânzarile DS sa explodeze în China  (26 000 vehicule). În paralel, Marca si-a dezvoltat activ reteaua de distributie cu 80 DS STORE care acopera 60 din cele mai importante orase din China, tara care reprezinta astazi 22% din înmatricularile mondiale ale Marcii, fata de 2% în 2013.Eurasia, America Latina, Orientul Mijlociu & Africa, Regiunea Asia-PacificÎn celelalte regiuni ale lumii, contextul de piata a fost unul dificil în 2014 (recesiunea vânzarilor auto, o rata de schimb defavorabila). De altfel, PSA Peugeot Citroën si-a mentinut rentabilitatea adoptând o politica de pret riguroasa.-    În Eurasia, Grupul s-a axat pe productia locala a modelelor PEUGEOT 408 si CITROEN C4 Sedan, atingând în total 8% din segmentul lor în Rusia, respectiv 6 500 si respectiv 9 000 unitati vândute.-    În America latina, într-un context economic destul de dificil, facturarile Grupului au ajuns la 200 000 de unitati, iar Grupul îsi consolideaza astfel pozitia în Argentina cu o cota de piata de 15,1%. Rezultatele ultimelor lansari s-au dovedit fructuoase: PEUGEOT 208 cu 49 000 unitati vândute si CITROEN C4 Lounge cu peste 13 000 unitati vândute.  CITROËN C3 rezista destul de bine, cu un numar de 35 300 unitati vândute.-    În Orientul Mijlociu & Africa grupul îsi consolideaza pozitia puternica din numeroase tari, fiind lider în Tunisia si în DOM (France’s Overseas Departments) si numarul doi în Maroc. Marca PEUGEOT este numarul 2 în Algeria si se bucura de o crestere puternica în Egipt cu 77% vânzari în plus.Modelele protagoniste ale anului 2014 sunt PEUGEOT 301 si CITROEN C-Elysée, care înregistreaza un numar de 30 400 respectiv 14 800 unitati vândute. Modelele de referinta PEUGEOT 2008 si 308 au fost de asemenea lansate în cursul anului (cu respectiv 8 400 si respectiv 7 400 vânzari). Vânzarile de VUL au crescut fata de anul 2013.-    În regiunea India-Pacific, vânzarile au crescut gratie lansarilor de succes ale modelelor PEUGEOT 2008 (1000 comenzi în 3 luni) si 308 (3 200 vânzari), precum si cea a CITROEN C4 Picasso (1450 vânzari).

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *