Rezultate Porsche Romania 2010

img
Home / Stiri si noutati auto / Rezultate Porsche Romania 2010

Rezultate Porsche Romania 2010În ciuda scaderii din piata în anul 2010, Porsche România îsi mentine pozitia de leader în topul importatorilor autoÎntr-o piata care înregistreaza o scadere cu 18% fata de 2009, si în ciuda dificultatilor pe care atât compania cât si partenerii sai dealeri le-au avut de înfruntat, Porsche Romania înregistreaza o performanta buna, care se traduce si prin cresterea cotei de piata cu 2% la peste 20% din piata totala, în ceea ce priveste toate marcile importate.Compania a pregatit oferte potrivite atât din punct de vedere al modelelor, cât si financiar si al pachetelor de service, care sunt în acord cu scaderea puterii de cumparare în perioada de criza si s-a concentrat asupra cresterii calitatii serviciilor oferite, acest subiect fiind prioritar si în anul 2011.Anul 2010 a însemnat pentru marca Volkswagen autoturisme un numar de 8,650 unitati livrate, consolidându- i pozitia în topul primelor marci de import din România, cu o cota de piata de aproape 9%.Acest rezultat este urmarea fireasca a unei strategii pe termen lung: ofensiva de modele noi, tehnologiile inovative si economice ce echipeaza fiecare model Volkswagen, reteaua de distribuitori, cresterea nivelului de calitate în service. Anul 2010 a adus, în showroom-urile Volkswagen, noul Touareg si noul Passat, modele devenite iconice în România.Marca Volkswagen a continuat si în 2010 traditia organizarii Maratonului Bucuresti si a proiectului “O masina noua, un copac plantat”, reusind plantarea a peste 22,000 de copacei în Padurea Volkswagen din Comuna Borcea, judetul Calarasi. De asemenea, sustinerea Fundatiei Hospice Casa Sperantei si a altor cauze umanitare impun marca Volkswagen printre cele mai responsabile marci auto din România.Audi a reusit si în 2010 sa fie una dintre marcile preferate de cumparatorii de autoturisme premium, înregistrând o cota de aproape 32% din aceasta piata. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes, se remarca: Audi A4 cu 432 de autoturisme vândute, Audi A3 cu 214 unitati si Audi Q5 cu 304 unitati, clasându-se astfel pe prima pozitie în segmentele A, B si B SUV.În 2010, Audi a oferit publicului o gama variata de modele noi, precum nava amiral a marcii, noul Audi A8, considerat cel mai sportiv sedan din clasa de lux. Audi a introdus o noua dimensiune în clasa compacta, prin noul Audi A1, un model dinamic si de înalta calitate, cu o mare încarcatura emotionala, iar prin modelul A7 Sportback, Audi a pasit într-o noua clasa, evidentiând designul la un alt nivel.Toate aceste modele au adus volume suplimentare si au subliniat caracterul exclusivist si progresist al marcii.Anul 2010 a fost unul încarcat pentru marca Škoda, cu trei lansari de modele noi si multe evenimente speciale. În 2010, prin reteaua de distributie a marcii Škoda în România s-au livrat clientilor 8,100 de autovehicule noi, marca înregistrând astfel o cota de piata de peste 8% si plasându-se în topul primelor trei marci auto de la noi din tara.În luna martie a fost lansat Škoda Superb Combi, varianta break a celebrului model Superb, caracterizata prin eleganta si o oferta de spatiu care o plaseaza în fruntea clasei sale. Foarte apreciat de presa de specialitate, Škoda Superb Combi a fost livrat în 90 de exemplare clientilor români pe parcursul anului 2010. În iunie au urmat lansarile versiunilor facelift ale modelelor Fabia si Roomster.Rezultatele obtinute de marca SEAT în România în anul 2010 pot fi, cu siguranta, considerate performanta – cu 1,662 unitati livrate catre clienti (acelasi volum ca si în anul 2009), SEAT a înregistrat o cota din piata totala de 1.58%, revenind astfel la nivelul anului 2007, cel mai bun din istoria marcii în Romania.În spatele acestor cifre se afla o retea de distribuitori optim distribuita geografic, motivata si coordonata eficient, o politica de preturi gândita si adaptata cerintelor pietei din România împreuna cu fabrica SEAT din Martorell si mai ales modele de succes, consacrate, permanent actualizate din punct de vedere tehnologic, dar si modele complet noi sau noi generatii de modele. În luna iunie 2010, SEAT lanseaza în România cel de-al treilea model al familiei Ibiza – Ibiza ST. Lansarea modelului reprezinta o noua provocare pentru marca SEAT. Concepte ca spatiul si functionalitatea sunt combinate foarte inspirat cu design-ul unic al marcii spaniole într-o masina de 4.23 m lungime, cu un caracter tineresc si sportiv. Anul 2010 se încheie cu introducerea pe piata din România a noii generatii a monovolumului SEAT Alhambra, la a carui dezvoltare au stat la baza versatilitatea ingenioasa si tehnologia de ultima generatie.Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale a devenit în 2010 lider de piata pe partea de import autovehicule comerciale usoare, livrând 1,388 utilitare. Volkswagen Transporter – cel mai bine vândut model al gamei – îsi pastreaza si în 2010 statutul de “best in class” în ceea ce priveste livrarile, cu o cota de piata de peste 45% în segmentul sau. Modelul Crafter a avut în anul 2010 o evolutie pozitiva, cota de piata depasind nivelul de 10 % – un plus de peste 3 puncte procentuale fata de anul 2009.In toamna anului trecut a avut loc lansarea noului Caddy GP – facelift, model înnoit în principal în ceea ce priveste motorizarea, confortul, siguranta si design-ul. Volkswagen Autovehicule Comeciale ofera astfel cea mai moderna gama de utilitare, singura pe piata integral Euro 5.Anul 2010 a fost unul important în domeniul flotelor, cota acestora in totalul livrarilor fiind de peste 50%. La finalul anului 2010 a avut loc, în cadrul retelei de distribuitori, un preview pentru Amarok – pick-up-ul datorita caruia marca este prezenta într-un nou segment. Lansarea oficiala este programata pentru primul trimestru al anului 2011.Weltauto, divizia de autovehicule de ocazie a grupului, a continuat în anul 2010 dezvoltarea retelei de parteneri, reusind sa încheie anul cu un volum de vânzari în crestere fata de anul precedent.Cele peste 3,500 unitati de autovehicule de ocazie comercializate sub sigla marcii fiind însotite de serviciile prin care marca si-a câstigat un loc de referinta în piata auto.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *