Revista Spirit Volkswagen se lanseaza pe o noua platforma digitala
O noua platforma digitala, care pe lânga text si imagini permite inserarea de animatii, sunete, filme si de multe alte elemente caracteristice lumii virtuale, si compilarea lor într-o publicatie online care atrage nu doar prin informatiile oferite ci si prin modul în care acestea sunt prezentate.
Volkswagen a lansat un nou tip de publicatie gazduita de o platforma digitala, care ofera o experienta senzoriala unica datorita posibilitatilor extinse de inserare a filmelor, sunetelor, animatiilor si a altor elemente caracteristice internetului. Astfel, experimentarea lumii Volkswagen se face de acum la un cu totul alt nivel. Cei interesati de automobilele si serviciile oferite de cunoscuta marca germana vor descoperi „la un singur click distanta” un instrument capabil sa le ofere o cantitate mult mai mare de informatii ambalate într-un pachet al carui design a devenit mai atractiv si mai captivant.
Volkswagen a pretuit dintotdeauna tot ceea ce tine de traditie si experienta, dovada cea mai graitoare fiind faptul ca automobilele ce poarta aceasta sigla au reusit sa câstige încrederea tuturor celor care le-au utilizat. In cei peste 70 de ani de existenta, Volkswagen a pretuit în egala masura tot ceea ce este nou si avangardist, si a pus la dispozitia tuturor produse care sa ofere posibilitatea de a utiliza cele mai noi realizari ale stiintei.
Acesta a fost unul dintre motivele pentru care, astazi, cunoscuta si îndragita revista Spirit Volkswagen a facut pasul de la print catre lumea online, a celor care utilizeaza un computer pentru a afla cele mai noi informatii despre marca lor favorita, Volkswagen. Si pentru ca numarul “internautilor” este din ce în ce mai mare în fiecare zi, Spirit Volkswagen vine sa-i întâmpine cu un continut la fel de bogat, care nu rupe în nici un fel cu traditia de peste patru ani a revistei, adaugând însa si o serie de elemente noi si interesante. Iar aici ne referim la o noua platforma digitala, care pe lânga text si imagini permite inserarea de animatii, sunete, filme si de multe alte elemente caracteristice lumii virtuale, si compilarea lor într-o publicatie online care atrage nu doar prin informatiile oferite ci si prin modul în care acestea sunt prezentate.
„Acest numar online reprezinta din punctul meu de vedere un început frumos pentru un proiect la care se lucreaza de câteva luni. Înca din faza de proiectare ne-am dat seama ca trecerea la online ne va deschide, atât noua cât si celor interesati sa citeasca despre marca Volkswagen noi orizonturi, care nu au nici un fel de limitari tocmai pentru ca ne regasim într-un tarâm construit pe baza imaginatiei si inspiratiei.” – Andrei Craciun, Director Editorial si de Creatie al revistei.
„Înca din 2005, revista Spirit Volkswagen reprezinta unul dintre polii de informare a publicului cu privire la tot ceea ce se întâmpla cu marca. Odata cu trecerea la versiunea online, vrem sa aducem celor pasionati de marca noastra un instrument care, pe lânga rolul informativ, sa fie si un bun prilej de relaxare sau, de ce nu chiar distractie, pentru ca acest format ne-a permis integrarea unor pagini interactive, dedicate deopotriva adultilor si copiilor. Este, speram noi, înca un pas pe care l-am facut pentru a fi mai aproape de voi, clientii si prietenii Volkswagen.” – Sabina Boerescu, Handelsmarketing Volkswagen
„Noul Spirit Volkswagen îmbina foarte bine presa traditionala cu avantajele inovatoare ale ultimei generatii de platforme digitale. Acum, cuvintele si imaginile statice sunt completate de o serie de sunete, imagini si elemente interactive, care va vor ajuta sa patrundeti într-un alt nivel al acestei lumi, un nivel în care cu totii suntem uniti de pasiunea pentru sigla Volkswagen.” – Matei Albulescu, Brand Manager Volkswagen.