Renault ZOE si Uber au sarbatorit Ziua Mediului pe strazile din Bucuresti
Renault ZOE si Uber au sarbatorit Ziua Mediului pe strazile din BucurestiCum se putea crea o legatura strânsa între pasageri si experienta ZOE de Ziua Mediului? Ei bine, nu foarte greu. Secretul este deschiderea catre noile trenduri si dorinta de a oferi consumatorului o experienta unica. În jurul conceptului de „free ride”, parteneriatul cu Uber a fost esential pentru o experienta completa. Elementul-surpriza a constat într-o farsa la radio, în care VJ Matei Oprina de la Gold FM le-a oferit pasagerilor un moment centrat pe Ziua Mediului. Acestia au fost alesi pentru premiul fictiv „Eroul National al Mediului”, primind si o diploma ecologica.Pe 5 si 6 iunie, introducând codul UBERZOE2015 în aplicatie, pasagerii au putut deschide optiunea ZOE ca sa comande o masina si sa primeasca o cursa gratuita în Bucuresti, în intervalul orar 11:00-17:00. Cu o camera, un sofer Uber dedicat si recuzita minima, am reusit sa surprindem reactii deosebite în Renault ZOE, o masina 100% electrica, imposibil sa fie ignorata!„100% electric, ZOE este un reprezentant remarcabil al noii mobilitati electrice, perfect adaptat ritmului alert al vietii citadine. si, deopotriva, cel mai bun prieten al mediului, asa încât parteneriatul cu UBER a pus la un loc cele doua caracteristici definitorii ale modelului. Iar rezultatul acestei actiuni demonstreaza ca ZOE ofera experiente placute si inedite, dincolo de orice asteptare.” Ionut Gheorghe – Director de Marketing Renault România