top banci online straine

Puebla WTCC Aprilie 2008

img
Home / Stiri si noutati auto / Puebla WTCC Aprilie 2008

NICOLA LARINI DESCHIDE SERIA SUCCESELOR CHEVROLET CU FINIS PE PODIUM Alain Menu obtine finisuri de doua puncte PUEBLA, aprilie 2008 – Chevrolet a obtinut primul finis WTCC pe podium din acest an datorita finalului puternic pe locul trei al lui Nicola Larini, primul din cele doua curse mexicane. Asul raliului italian, autorul a nu mai putin de sapte finisuri pe podium anul trecut, a dat tot ce a avut pentru a învinge concurenta pe pista serpuita din Puebla. Ceilalti doi piloti Chevrolet Lacetti, Alain Menu si Rob Huff, au avut de asemenea curse puternice, desi nu au fost recompensati pentru eforturile lor. Menu a terminat al optulea în prima cursa, un rezultat bun pentru pozitia de vârf în grila inversata a cursei a doua si al saptelea în cel de-al doilea eveniment. Rob Huff a terminat de doua ori pe locul noua pe o pista pe care depasirea este aproape imposibila. • CITATE Nicola Larini (locul 3/fara finis): „Am avut un start foarte bun în cursa 1, dar dupa câteva tururi am luat larg Virajul 6 si am pierdut locul al doilea în fata unui SEAT. Sunt, desigur, foarte fericit cu primul meu finis pe podium în acest an, în special pe o pista care nu-mi place în mod deosebit si pentru ca stiu ca am facut tot ce am putut. Cursa 2 a mers destul de bine la început, am avut un start bun si o cursa buna, pastrându-mi pozitia, dar apoi am fost lovit din spate si mi s-a rupt suspensia pe dreapta spate. Avem un automobil foarte bun anul asta, asa ca de abia astept sa ajung la Valencia.” Alain Menu (locul 8/locul 7): „În prima cursa, masina a fost foarte nervoasa, necesitând toata atentia mea tot timpul. La un moment dat, am luat larg Virajul 13 si am atins bordura, fapt ce a destabilizat masina la virajul urmator, unde am derapat. Am reusit sa aduc masina pe pista în pozitia opt, ceea ce desigur, mi-a oferit pole position pentru a doua cursa. În a doua cursa, masina a rulat putin mai bine desi a avut unele tendinte de sub-virare. Am ajuns pe locul doi dupa start si desi am facut tot posibilul, nu am putut tine automobilele turbodiesel în spate. Se pare ca pe aceasta pista nu am avut forta necesara, dar tot sunt fericit ca am obtinut puncte în ambele curse.” Rob Huff (locul 9/locul 9): „La începutul primei curse am fost lovit lateral atât de tare de alta masina, încât mi s-a desprins o bucata de metal din janta. Dupa aceea, era doar o problema de a încerca sa ramânem cu ce aveam. În cea de a doua cursa, am avut un start prost si am fost depasit de Farfus si Priaulx. Am reusit sa trec de amândoi, din nou, în tururile urmatoare si am încercat doar sa iau punctele. Pe aceasta pista, este practic imposibil sa depasesti daca persoana din fata ta nu face o greseala. Aderenta este asa de mica, încât uneori este mai rau decât sa te întreci pe ploaie cu pneuri netede.” Eric Nève: „Ne-am repus campionatul pe roti, atât putem spune, cel putin. Am stiut înainte sa venim aici ca va fi foarte dificil, daca nu chiar imposibil, sa învingi modelele turbodiesel, totusi, în acelasi timp Nicola a aratat ca Chevrolet Lacetti din acest an este o masina foarte buna. Cu Alain câstigând puncte în ambele curse si Rob apropiindu-se de victorie de doua ori cu mai putin de o secunda, ni se dovedeste faptul ca în Lacetti avem masina care se potriveste ambitiilor noastre.” CLASAMENTUL PE PUNCTE AL PILOTILOR DUPA CURSA 4 DIN 24 1. R Rydell (SEAT), 26 puncte; 2. G Tarquini (SEAT), 24; 3. Y Muller (SEAT), 22; 4. J Gené (SEAT), 10; 5. A Priaulx (BMW), 14;…10. N Larini (Chevrolet), 6;…12. A Menu (Chevrolet), 3;… CLASAMENTUL PE PUNCTE AL MARCILOR DUPA CURSA 4 DIN 24 1. SEAT, 69 puncte; 2. BMW, 40; 3. Chevrolet, 28; 4. Honda, 0.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *