Premiere mondiale Opel la Geneva

Premiere mondiale Opel la Geneva – Elegant, robust, cool: mini crossover ADAM ROCKS cu acoperis textil Swing Top – Putere în trei cilindri: noul motor pe benzina Opel 1.0 ECOTEC Turbo cu injectie directa – Racheta de buzunar: ADAM S cu 110 kW/150 cp – Sportivitate fara compromis: Astra OPC EXTREME de la Nürburgring pe drumurile publice – Pionier în conectivitatea auto: Opel anunta introducerea OnStar în 2015Elegant, sportiv, spectaculos: Opel prezinta trei modele noi în acest an la Salonul Auto de la Geneva. Îsi fac debutul public modelul cool si carismatic ADAM ROCKS, sportivul ADAM S si super sportivul Astra OPC EXTREME. La Geneva, Opel anunta, de asemenea, urmatorul nivel de conectivitate în autovehicul: introducerea OnStar în 2015 va face condusul în Europa mai sigur si mai confortabil.ADAM ROCKS si ADAM S, predecesor al versiunii de serie, îmbogatesc familia ADAM si o fac si mai atractiva. ROCKS aduce, de asemenea, un alt debut la Geneva: motorul 1.0 ECOTEC Turbo cu injectie directa. ADAM este primul model care dispune de aceasta unitate, ce va deveni treptat disponibila si pe alte modele.Ofensiva majora a sistemelor de propulsie Opel avanseaza si pe frontul diesel: vizitatorii standului Opel la Geneva pot vedea pentru prima oara modelul Astra cu versiunea de 81 kW/110 cp a noii generatii 1.6 CDTI turbo diesel.Motorul diesel extrem de economic, curat si silentios este de acum disponibil pe modelele Opel de volum. Dar Opel Astra nu este doar foarte tacut, poate fi si extrem de sonor, asa cum arata Conceptul OPC EXTREME. Masina super-sport este cel mai rapid Astra construit vreodata si va face în curând trecerea de la pista la drum – vizitatorii Salonului de la Geneva se pot bucura de vizionarea în avans a acestei masini performante.Mini crossover cu maxim de carisma: Opel ADAM ROCKSCool si dur, compact si funky: ADAM ROCKS combina bucuria de a conduce sub cerul liber cu toata distractia unui mini-crossover iubitor de aventura. Facându-si debutul mondial la Geneva, ADAM ROCKS este urmatorul membru al familiei ADAM. Cel mai recent model din gama Opel de oras orientata spre lifestyle este un autovehicul de 3,74 metri cu o pasiune imensa pentru viata – atât în oras, cât si în afara acestuia. Prevazut standard cu un acoperis textil Swing Top retractabil, cu actionare electrica, armaturi de protectie specifice ale caroseriei si o garda la sol mai ridicata cu 15 mm, ADAM ROCKS deschide o noua nisa pe piata auto; este primul crossover urban cu trei usi si dimensiuni mici, cu o lungime mai mica de 4 metri.ADAM ROCKS introduce noul motor turbo 1.0 ECOTEC cu injectie directa dezvoltat de Opel, care stabileste un nou standard în materie de rafinament în gama motoarelor cu trei cilindri. Nivelurile de zgomot si de vibratii sunt cele mai scazute pentru o configuratie cu trei cilindri – mai bune în multe privinte decât valorile multor unitati cu 4 cilindri. Acest nou motor avansat impresioneaza, de asemenea, prin cuplul superior generat la turatii reduse: 166 Nm la numai 1.800 rpm. Noul motor turbo 1.0 ECOTEC cu sistem de injectie directa este disponibil în doua clase de putere: de 66 kW/90 CP si de 85 kW/115 CP. Consumul de carburant este unul redus, de numai 4,3 l/100 km – o valoare exceptionala pentru un autovehicul cu motor pe benzina. Motorul desavârseste o gama de sisteme de propulsie pe benzina pentru modelul ADAM, care include trei unitati cu patru cilindri si aspiratie naturala (1,2 l cu o putere de 51 kW/70 CP si un cuplu de 115 Nm; 1,4 l cu o putere de 64 kW/87 CP/ si 74 kW/100 CP, ambele generând un cuplu maxim de 130 Nm).Opel ADAM S: racheta în miniaturaVersiunea ADAM S prezentata la Salonul Auto de la Geneva ofera indicii suplimentare despre dotarile versiunii de productie. Caroseria vopsita în rosu este combinata cu un acoperis gri antracit evidentiat printr-un spoiler spate special; bara grilei cu logo-ul marcii si carcasele oglinzilor exterioare au un aspect sportiv, cu fibra de carbon. Baza spoilerului fata, protectiile pragurilor laterale si bara de protectie spate extinsa cu o teava de esapament îndrazneata, vizibila completeaza aspectul ADAM S.Cu 110 kW/150 cp si un cuplu de 220 Nm disponibil oricând, noua versiune speciala a unitatii Turbo ECOTEC de 1,4 litri a modelului ADAM S se mândreste cu o putere de peste 100 cp/litru de cilindree. Este o unitate supraalimentata de înalta performanta derivata din motorul existent cu patru cilindri al modelului ADAM, care a fost proiectata special pentru ADAM S. Aceasta dezvolta o putere mai mare cu 50% si un cuplu mai mare cu 70% decât ruda sa de 1,4 litri cu aspiratie naturala. Combinata cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza, aceasta propulseaza modelul ADAM S pâna la o viteza maxima de 220 km/h.Performanta fara compromisuri: noul Opel Astra OPC EXTREMEOpel Astra OPC EXTREME este dezvoltat pe Nürburgring Nordschleife, cel mai dificil circuit de curse din lume, este propulsat de un motor turbo de 2,0 litri cu o putere de peste 300 cp si este echipat cu toate componentele cheie de înalta performanta ale omologului sau motorsport, Opel Astra OPC Cup. Astra OPC EXTREME a fost dezvoltat direct pe baza versiunii Cup si introduce în circulatie tehnologia pura de curse. Daca reactia publicului este la fel de pozitiva precum se estimeaza, Opel planifica o productie în serie mica pentru modelul super sportiv EXTREME, omologat pentru circulatie pe drumurile publice.Sub capota din fibra de carbon a modelului EXTREME va fi dezvoltata o putere de peste 300 cp. Motorul sau turbo pe benzina de 2,0 litri cu injectie directa si sincronizare variabila a arborelui cu came reprezinta, fara îndoiala, cea mai puternica unitate cu patru cilindri fabricata vreodata de Opel.Foarte economic: Opel Astra 1.6 CDTI cu 81 kW/110 cp si 100 kW/136 cpOpel nu este doar foarte sportiv, ci poate fi si extrem de economic: noul motor diesel foarte silentios asigura acum o rulare eficienta si ecologica pentru centrul portofoliului de modele Opel. Unitatea 1.6 CDTI cu putere de 100 kW/136 cp si cuplu maxim de 320 Nm este acum disponibila pentru modelele de serie Astra hatchback, Astra notchback si Astra Sports Tourer. Aceasta asigura o performanta desavârsita si are un nivel de zgomot minim cu un consum de doar 3,9 litri de motorina la 100 km conform procedurii de testare NEDC (New European Driving Cycle). Versiunea de 81 kW/110 cp a silentiosului motor turbo diesel care a debutat la Salonul Auto de la Geneva, este si mai ecologica si economica. În NEDC, motorul are nevoie de doar 3,7 litri de motorina la 100 km si are un nivel al emisiilor de CO2 de 97 g/km, situându-se sub valoarea de referinta de 100 de grame.