top banci online straine

Premiera mondiala a primului coupe cu patru usi Volkswagen

img
Home / Stiri si noutati auto / Premiera mondiala a primului coupe cu patru usi Volkswagen

• Passat CC reuneste dinamica unui automobil sport cu confortul unei limuzine • Primul autovehicul din lume cu sistem de directie Lane Assist • Noua reglare adaptiva a trenului de rulare de la Volkswagen, dotare standard de la 170 CP • Motoare de prima clasa cu puteri cuprinse între 140 CP si 300 CP Volkswagen începe anul cu o premiera mondiala: Passat CC. Semnalmente: design specific unui automobil coupé, dar prevazut cu patru usi; confort deosebit, dar si dinamica pura, interior sport fara compromisuri în privinta spatiului. Din interactiunea acestor contraste s-a nascut un automobil a carui conceptie si design creeaza noi standarde, dincolo de tendinta principala. În acelasi timp, Passat CC este un purtator al tehnologiei progresive cu motoare de prima clasa (103 kW / 140 CP pâna la 220 kW / 300 CP) si sisteme inovatoare de asistenta si dinamica. Printre acestea se numara, ca o noutate mondiala, sistemul de directie „Lane Assist“ si noua „reglare adaptiva a trenului de rulare”. Nu mai putin inovatoare sunt asistentul la parcare „Park Assist“ si „Reglarea automata a distantei ACC“ cu scurtarea distantei la frânare „Front Assist“. „Lane Assist“ Sistemul activ de directie al modelului Passat CC este unic în întreaga lume pentru aceasta clasa de autovehicule. În cazul în care Passat CC deviaza de la directia de deplasare în mod accidental, acest sistem forteaza revenirea la directia normala, ceea ce reprezinta un adevarat câstig pentru confort si siguranta. Aproape 14 procente din numarul accidentelor se produc din cauza parasirii carosabilului, iar „Lane Assist“ va contribui la reducerea acestei valori. Daca soferul utilizeaza semnalizatoarele de directie pentru a schimba în mod voit sensul, sistemul „Lane Assist“ se dezactiveaza. „Noul sistem adaptiv de reglare a trenului de rulare“ Sportivitatea unui coupé si confortul unei limuzine de vârf sunt aduse la acelasi numitor prin sistemul de „reglare adaptiva a trenului de rulare” de la Volkswagen. În paralel cu amortizoarele, este reglata si servodirectia. Sistemul de „reglare adaptiva a trenului de rulare“ ofera trei programe: „Normal“, „Sport“ si „Confort“. Factorul hotarâtor este însa acela ca sistemul îmbunatateste confortul si dinamica chiar si în modul „Normal“ – în permanenta. Sistemul de „reglare adaptiva a trenului de rulare“ de la Volkswagen este construit în conformitate cu cerintele pietei, standard pentru toate versiunile de la 125 kW / 170 CP. „Park Assist“ O alta tehnologie de top este si „Park Assist“, care dirijeaza modelul Passat CC prin apasarea unui buton, în mod automat, în spatiul de parcare. În acest caz, soferul nu va mai dirija autovehiculul, ci doar va actiona pedala de acceleratie sau pe cea de frâna. „Reglarea automata a distantei ACC“ Daca sistemul „ACC“ este activ, Passat CC frâneaza si accelereaza automat în functie de limitele de viteza stabilite de sofer. Multumita sistemului „Front Assist“, sunt evitate coliziunile cu autovehiculul din fata. Acest sistem supravegheaza printr-un senzor radar distanta fata de autovehiculul din fata. „Front Assist“ frâneaza în anumite situatii prestabilite, comportându-se ca un sistem de reducere a distantei la frânare (AWV). În plus, modelul Passat CC ofera idei surprinzatoare privind detaliile inovatoare. Printre acestea se gasesc lucruri marunte, dar care au efecte majore, cum ar fi ghidarea unica a geamurilor fara rame din portierele tipice pentru un coupé, geamuri ce nu constituie suprafete de rezistenta împotriva vântului. Nu mai putin lipsita de efect este si functia de climatizare a scaunelor (clima activa). Pâna acum, aceasta caracteristica de confort era rezervata limuzinei de lux Phaeton. În lunile de vara, scaunele cu climatizare activa asigura un confort simtitor mai bun pe parcursul calatoriilor lungi. Un alt exemplu de perfectiune pâna în cel mai mic detaliu este noul concept, „Tire Mobility“: Din punct de vedere statistic, soferii sufera o pana de cauciuc la fiecare 100.000 de kilometri parcursi. La modelul Passat CC prevazut cu „Tire Mobility“, aceasta valoare ar putea sa creasca, conform prognozelor, pâna la 500.000 de kilometri, deoarece pneurile sunt realizate dintr-un cauciuc ultraflexibil, care se muleaza perfect pe orice corp strain care ar patrunde în pneu si care mentine etanseitatea acestuia în continuare– chiar si dupa extragerea respectivelor obiecte straine. De asemenea, un plus de siguranta este oferit de cele opt airbaguri, programul electronic de stabilitate ESP si caroseria extrem de rigida. Modelul Passat CC este pozitionat în gama premium a clasei medii, în acest caz, în gama limuzinelor sport si coupé. Datorita dimensiunilor sale (4,8 m lungime) si a lipsei de compromisuri în ceea ce priveste confortul si calitatea, autovehiculul depaseste limitele clasei sale, tinzând spre clasa medie superioara. Pietele cele mai importante sunt America de Nord, Europa de Vest si Japonia. Modelul Passat CC, construit în fabrica Volkswagen din Emden, va fi lansat mai întâi pe piata din Europa, în cel de-al doilea trimestru al anului. Începând cu cel de-al patrulea trimestru, autovehiculul urmeaza sa fie lansat în SUA si Canada, iar apoi în Japonia. În ceea ce priveste pretul de pornire pentru România, se estimeaza a se situa în jurul valorii de 21.500 euro fara TVA.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *