aplicatie chestionare auto

Plus de imagine pentru marca Hyundai la Cupa Mondiala

img
Home / Stiri si noutati auto / Plus de imagine pentru marca Hyundai la Cupa Mondiala

Plus de imagine pentru marca Hyundai la Cupa Mondiala
Numeroase rapoarte au ilustrat succesul marcii Hyundai ca partener al Cupei Mondiale FIFA 2010, cu o crestere a notorietatii de brand si trafic web sporit.
Un studiu realizat de Echo Research a constatat ca la sfârsitul competitiei, care a durat o luna, Hyundai a înregistrat cea mai mare crestere în ceea ce priveste constientizarea marcii dintre toti sponsorii. Peste 1.000 de membri ai publicului britanic au fost chestionati înainte si dupa eveniment, iar în urma campionatului Hyundai obtinuse o crestere de cinci procente în materie de notorietate.  Rezultatele au fost pozitive si în alte regiuni: în Olanda, constientizarea marcii a crescut de trei ori în perioada dintre meciul de deschidere si finala.
Studiul global efectuat de Survey Sampling International (SSI) a descoperit ca atât barbatii, cât si femeile au contribuit la cresterea notorietatii Hyundai, cea mai semnificativa contributie având-o femeile între 20 si 29 de ani si barbatii între 30 si 39 de ani.
Conform grupului de cercetare de piata Nielsen McKinsey, în timpul Cupei Mondiale, Hyundai a fost subiectul a aproape cinci procente din totalul discutiilor online.  Acest fapt a plasat Hyundai pe locul sase în clasamentul celor mai comentate marci dintre toti sponsorii si partenerii oficiali ai 2010 FIFA World Cup South Africa™.  Conform Experian Hitwise, în timpul Cupei Mondiale, Hyundai a înregistrat o crestere de 10 procente în cautarile online din Marea Britanie, situându-se confortabil în fruntea sectorului auto, care a avut o crestere totala de sub trei procente.
La nivel mondial, statutul de partener oficial al evenimentului a însemnat pentru Hyundai promovare internationala si furnizarea a peste 600 de autovehicule dedicate competitiei.
În Europa, campania Hyundai pentru Cupa Mondiala a fost intensificata prin numeroase activitati care încurajau fanii sa „simta jocul”.  Parcurile Hyundai dedicate fanilor (Hyundai Fan Parks) au adus spectacolul fotbalului în fata a peste 2,5 milioane de suporteri din 20 de locatii europene, pe ecrane de 60m2, cu activitati de divertisment înainte de meci, ce au avut rolul de a induce atmosfera plina de viata.
În cadrul Caravanei Hyundai, un convoi de 32 de autovehicule colantate specific Campionatului Mondial au pornit în turneu prin Europa, iar suporterii au fost invitati sa aprecieze cele mai noi modele Hyundai si sa participe la o gama larga de activitati si competitii.  Mii de oameni au semnat mingile Hyundai Goodwill Balls, transmitând mesaje de încurajare echipelor concurente în Africa de Sud.
Allan Rushforth, vicepresedinte Hyundai Motor Europe, a declarat: „Ambitia Hyundai este de a deveni unul dintre primii cinci producatori de autovehicule la nivel european si în ultimii ani am facut pasi importanti spre atingerea acestui scop.  Prezenta noastra foarte vizibila pe continent în timpul Cupei Mondiale ne-a ajutat sa sporim notorietatea marcii, oferindu-ne o platforma solida pe care sa ne ridicam cota de piata prin comercializarea modelelor destinate pietei europene.”
„Suntem mândri de relatia noastra de durata cu FIFA si UEFA si suntem onorati sa fim partener oficial al urmatoarei Cupe Mondiale FIFA gazduite de Brazilia în 2014.  Însa înainte de aceasta urmeaza Campionatul European UEFA 2012 din Ucraina si Polonia.  Cu siguranta acesta va fi un alt turneu fascinant, iar Hyundai va aduce înca o data fanii în mijlocul actiunii, pentru a-i ajuta sa patrunda si mai mult în atmosfera jocului.”
 
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *