Peugeot 308 GTi 2015
Peugeot 308 GTi 2015Înca de la lansarea noului PEUGEOT 308, versiunea sport a fost asteptata cu interes, în special pentru senzatiile inedite la volan. Provocarea a fost invinsa: modelul cel mai complet din gama vine în întâmpinarea unui segment de clienti bine stabilit. Pentru a satisface exigentele pasionatilor a fost nevoie de o echipa, care sa împartaseasca aceleasi principii si aceeasi pasiune: pentru performanta.Misiunea a fost încredintata de catre Marca expertilor: inginerii PEUGEOT SPORT cu o experienta remarcabila strânsa din întreaga lume.Cu noul 308 GTi by PEUGEOT SPORT pilotul se bucura de cel mai nou propulsor: motorul de 1.6L THP S&S de 270 CP sau 250 CP, diferentialul cu alunecare limitata de tip Torsen®, reglaje ale sasiului, PEUGEOT i-Cockpit. În plus, motorul de 1.6L THP S&S este cel mai eficient din categoria sa, cu un nivel al emisiilor CO2 de 139 g/km si un consum de 6,0 l/100km.Înca de la lansarea modelului mitic 205 GTi, peste 800.000 de versiuni sport PEUGEOT si-au încântat proprietarii: 309 GTi, 405 Mi16, 306 S16… 208 GTi, RCZ R si noul PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT.Noul 308 GTi by PEUGEOT SPORT poarta numele echipei care a dezvoltat-o. Versiunea vine echipata cu un motor de 1.6L THP S&S cu doua niveluri de putere, 182 kW (250 CP) si 200 kW (270 CP). Noul motor Euro6 integreaza sistemul Stop&Start, afisând un nivel al emisiilor de CO2 de doar 139 g/km si un consum de 6,0 l/100 km.Cu un raport greutate/putere record pe segmentul sau, de doar 4,46 kg/CP, 308 GTi 270 CP atinge 100 km/ora în doar 6,0s si parcurge 1.000 m în 25,3s. Versiunea 308 GTi 270 CP propune un diferential cu alunecare limitata de tip Torsen® si jante pe 19’’ Carbone19 echipate cu anvelope Michelin Super Sport. Pe fata, 308 GTi 270 CP vine echipat cu discuri de frâna de 380 mm, cu etrieri de culoare rosie inscriptionati PEUGEOT SPORT si cu discuri de 268 mm pe spate. Disponibila în functie de tara, versiunea 308 GTi 250 CP atinge 100 km/h în 6,2s si parcurge 1.000 m în 25,6s gratie raportului greutate/putere de doar 4,82 kg/ CP. Stilul 308 GTi este puternic si exclusiv: garda la sol este coborâta cu 11 milimetri, iar design-ul inedit partii frontale si celei din spate este inedit. Habitaclul este, la rândul sau, deosebit de sportiv.Veritabila exclusivitate a noului 308 GTi 270 CP, versiunea de caroserie bi-ton, cunoscuta sub numele de Coupe Franche, combina nuanta de rosu exploziv «Ultimate» cu negru «Perla Nera». Optiunea biton face parte dintr-o gama de sase nuante de caroserie disponibile pentru 308 GTi: rosu Ultimate, albastru Magnetic, negru Perla Nera, gri Artense, alb Perlat si gri Hurricane. Sasiu reglat de piloti, motor performant indiferent de nivel, esapament silentios, PEUGEOT i-Cockpit, Pachetul Driver Sport, scaune sport… rezultatul este magnific! GTi, un design puternic Trecerea de la o nuanta la alta se face cu o precizie chirurgicala, rosu «Ultimate» si negru «Perla Ner». Denumita Coupe Franche, aceasta combinatie de culori este simbolul noului 308 GTi by PEUGEOT SPORT: transant.Plin de rafinament si eleganta, PEUGEOT 308 nu are nevoie de niciun artificiu pentru a construi versiunea sport. Distinctiv, PEUGEOT 308 GTi, denota un stil caracterizat prin simplitate, care abunda însa în eficienta. Senzatii la volan oferite de PEUGEOT SPORTCu o experienta remarcabila în domeniul competitiilor auto, PEUGEOT SPORT detine un departament dedicat exclusiv versiunilor puternice ale gamei. Inginerii acestei echipe si-au folosit întreaga expertiza pentru a oferi senzatii sportive inegalabile la bordul noului PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Noua versiune beneficiaza de strategia de optimizare a greutatii, folosita la construirea 308-ului: utilizarea platformei EMP2, haion din material compozit si otel cu limita înalta de elasticitate. Strategia de optimizare a greutatii s-a materializat în cifre: 4,46 – adica un raport greutate/performanta record pe segmentul sau, exprimat în kg/CP la versiunea GTi 270 CP, gajul unui comportament dinamic de referinta.