Orlando marcheaza intrarea marcii Chevrolet in segmentul MPV

Zurich. Orlando, modelul de prezentare care urmeaza a fi prezentat publicului pentru prima data luna viitoare la Salonul Auto de la Paris, este un indiciu clar privind planul marcii Chevrolet de a intra pe piata autovehiculelor MPV cu sapte locuri prin modele cu design caracteristic sportiv-utilitar, scaune adaptabile si spatiu interior impresionant. Având la baza berlina compacta Cruze, cu o structura complet noua, modelul de prezentare Orlando introduce limbajul stilistic definitoriu pentru marca Chevrolet într-un nou segment automobilistic. Acesta exploreaza potentialul combinatiei dintre caracteristicile versatile ale utilitarelor sport, ale furgonetelor de familie si ale modelelor break într-o singura unitate. Orlando afiseaza o silueta distinctiva care înlocuieste proportiile traditionale ale monovolumelor cu un contrast mai pregnant între linia capotei si cea a parbrizului. Datorita aripilor evazate care înlocuiesc clasicul profil plat al caroseriei, înfatisarea musculoasa a modelului Orlando se apropie mai degraba de cea a unui autovehicul utilitar sport, totusi acesta ofera dinamism si manevrabilitate usoara la rulare, un raport excelent între eficienta si consum si acces facil în habitaclu. În interior, modelul Orlando cu cinci usi a fost proiectat pentru necesitatile familiilor si ale celor care au nevoie de autovehicule cu multe locuri; cele trei rânduri de scaune adaptabile, dispuse în stilul unei sali de cinema, pot acomoda foarte confortabil pâna la sapte persoane. Iar atunci când transportul încarcaturii devine o prioritate, habitaclul amplu se transforma rapid într-o platforma spatioasa pentru transport. Exceptionalul spatiu interior al modelului Orlando se datoreaza si ampatamentului generos de 2.760 mm, precum si ecartamentului lat al celor doua punti. Cea mai noua generatie de motoare turbo Chevrolet de 2,0 litri, care dezvolta o putere de 150 cp si un cuplu de 320 Nm, confera putere si eficienta trenului de rulare. Sosit foarte curând dupa prezentarea noii berline Cruze, modelul de prezentare Orlando dezvaluie urmatorul pas pe care intentioneaza sa îl faca Chevrolet pentru extinderea portofoliului de produse al marcii si urmareste sa impresioneze clientii de pe tot globul prin valorile pe care le ofera: calitate, economie si satisfactie.