top banci online straine

Opel GTC Paris prezentat in Premiera mondiala

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel GTC Paris prezentat in Premiera mondiala

Opel GTC Paris prezentat in Premiera mondiala
Premiera mondiala: Opel GTC Paris – Sculptura în miscare
Primele fotografii exterioare: viziunea Opel asupra unui hatch compact si sportiv.
Rüsselsheim. Vice Presedintele de Design al Opel, Mark Adams, a dat echipei sale un brief: “aratati-mi cea mai emotionala latura a noului limbaj de design al Opel, «maiestria sculpturala întâlneste precizia germana»”. Ceea ce au creat, conceptul GTC Paris, va fi aratat pentru prima oara la Mondial de l’Automobile 2010 (2 – 17 octombrie).
Venind imediat dupa noua generatie Astra Sports Tourer care are debutul tot la salonul auto de la Paris, GTC Paris este urmatorul pas curajos al unei game Opel redesenate.
Inspiratia pentru concept a venit partial dintr-un citat din romanul celebru al lui Richard Bach, Pescarusul Jonathan Livingston: “…si viteza era frumusete pura.” Aceasta expresie este reprezentata de întreaga personalitate a masinii cu linii dinamice continue, frumoase suprafete sculpturale si o prestanta atletica. Aceasta compacta cu trei usi este o prezenta curajoasa, dar iconica. GTC Paris este conceput pentru a fi masina de vis accesibila care poate oferi precizia si inovatia ingineriei germane, dar cu un design surprinzator.
„Am vrut sa exprimam cea mai emotionala latura a marcii Opel si credem ca acest vehicul creeaza un impact vizual care reîntareste caracterul nostru dinamic si sportiv”, a spus Adams.
Un nou Opel distinct – cu un tribut emotional performantei
Având 4,46 metri, GTC Paris are dimensiunea ideala pentru o masina compacta, sportiva care însa ofera si loc pentru cinci pasageri. Majoritatea masinilor iconice au fost desenate din lateral. Multe pot fi schitate din doua sau trei linii ascutite. La fel, noul concept car al Opel: din profil, designerii au maximizat tensiunea limitând numarul de linii ale GTC Paris. Similar tendoanelor la un sprinter, aceste linii creaza încordare si produc o forma sculptata. Ele au rolul de fundatie pe baza careia reactioneaza accentele si suprafetele si apasa asupra rotilor într-un mod foarte atletic.
Semnatura Opel sub forma de lama este introdusa în aceeasi directie folosita initial la Insignia – o linie fina, tensionata, care parcurge suprafata de sub portiere, de-a lungul lor. O a doua linie porneste de la mânerul usii catre spate, subliniind prestanta dramatica a masinii prin distribuirea suprafetelor catre o taietura fina si un umar larg. A treia linie urmareste silueta capotei si se încheie în accentul fin din aluminiu care pune în valoare geamurile si ghideaza privirea la spoilerul accentuat.
Partea frontala este curata, dar plina de personalitate si include elemente caracteristice pentru Opel. Este si mai mult accentuata de intensa forma a farurilor: aceasta este foarte supla si aduce cu un ochi de vultur, functionând ca o paranteza între rafinata emblema cromata si grila trapezoidala a radiatorului, ce îi indica caracterul sportiv. Luminile de zi cu LED reprezinta deja o semnatura a marcii si sunt subliniate de fine insertii cromate realizate cu maiestrie, care reprezinta ele însele o sculptura.
Prezenta impunatoare este accentuata în spate, unde proportia masinii este cea mai impresionanta. Acesta este si mai accentuata de stopurile cu LED semnificând o grafica nocturna de “aripa” întinsa. 
Tehnologia inovatoare îmbunatateste performanta
Tot ce este mai bun în tehnologia Opel pentru masinile compacte este dus acum la cel mai sportiv nivel cu GTC Paris. Sasiul are un design special cu prestanta deosebita: un arbore compus si solutia Opel pentru puntea spate, bratul Watts, ca si o noua executie, adusa la zi, pentru suspensia adaptiva mecatronica FlexRide si un diferential fata limitat electronic. Contactul cu pamântul este asigurat pentru GTC Paris de roti dinamice de 21 inch.
Propulsorul GTC Paris are patru cilindri 2.0 litri Turbo cu injectie directa, oferind maximum de cai putere si cuplu. Modelul este dotat cu tehnologia Start/Stop, dovedind ca soferii pot combina performanta de top cu eficienta maxima de combustibil în conditii de condus în oras. Transmisia este manuala, cu sase viteze.
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *