Opel Astra – cea mai vanduta compacta in 5 usi
Opel Astra – cea mai vanduta compacta in 5 usi- Modelul s-a impus în vânzarile primelor 8 luni, surclasând rivalii traditionali- Opel a înregistat în august 9.2% cota de piata, un record al marcii pentru România- Noua generatie a modelului a fost lansata la noi în tara la începutul anuluiBucuresti. Cu 314 de unitati livrate în luna august, Opel Astra este cel mai bine vândut model al clasei C, fiind totodata al doilea cel mai vândut model de import din România. Tot în luna august, cota de piata a Opel a atins un nou maxim lunar, de 9.2%, conform statisticilor privind înmatricularile.La nivel european, noul Opel Astra a înregistrat 200.000 de comenzi pâna în acest moment, cu 20.000 mai multe decât targetul pentru întregul an.Succesul Astra se datoreaza atât raportului calitate pret, cât si dotarilor tehnice inovatoare si noului limbaj de design al Opel. Noua generatie Astra aduce în clasa autovehiculelor compacte multe echipamente de confort si de siguranta din segmentul superior. Sunt disponibile tehnologii de exceptie, cum ar fi sasiul mecatronic complet nou, cel mai avansat sistem de iluminare, o camera frontala care recunoaste semnele de circulatie (functionala doar în unele tari din sud-estul Europei) si tehnologia scaunelor cu cele mai bune caracteristici ergonomice.Numeroase premii certifica succesul la public, dar si aprecierea profesionistilorEleganta compacta a primit 16 premii, inclusiv titlul “Volanul de Aur“, acordat în urma votului a 40 de milioane de cititori europeni ai revistei AutoBild, dar si prestigiosul premiu de design “red dot”. Acesta este acordat de catre un juriu international de experti în design care îsi bazeaza analiza pe gradul de inovare, functionalitate si calitate al produselor.Publicul român a desemnat prin vot titlul de “Masina nr. 1” pentru Opel Astra si “Marca nr. 1” pentru Opel în cadrul competitiei „Premiile AutoMondial”. “Este un semn de enorma încredere în marca Opel”, a transmis în luna martie votantilor români Alain Visser, Vicepresedinte Vânzari si Marketing Opel/Vauxhall. “Suntem decisi sa continuam sa aducem în piata auto masini dezvoltate cu tehnologie germana, frumoase si de foarte buna calitate, precum Astra, precum noul Meriva, si multe altele în viitor. Va multumim, suntem foarte mândri de aceste titluri”, a continuat Visser.Noul Astra a primit si titlul de “Masina Anului 2010” acordat de Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din România, fiind declarat mai bun decât 35 de alte modele. De altfel, publicul român si-a manifestat preferinta pentru a zecea generatie a Opel Astra în competitiile organizate de site-urile Automarket.ro, Auto.ro si Drive-test.ro, Astra impunându-se prin Design, raportul Calitate/Pret si „Best drive”.O istorie de peste 70 de aniUrmând traditia clasei compacte a marcii Opel initiata în anul 1936 cu primul Kadett, modelul Astra s-a aflat în mod constant, zeci de ani, în primele trei locuri pe lista celor mai bine vândute autovehicule compacte în Europa. Astra se afla acum la a 10-a generatie a clasei compacte Opel, dupa ce a înlocuit modelul Kadett în 1991, devenind cel mai bine vândut model Opel de pâna atunci: 4,3 milioane de exemplare pâna în 1998.În 2010, Opel sarbatoreste 111 ani de la productia primului automobil al marcii.Opel Astra Sports Tourer si conceptul GTC Paris, indicatori ai viitorului modeluluiSalonul Auto de la Paris din octombrie 2010 va aduce o imagine relavata cu privire la viitorul modelului Astra. Varianta sports tourer va fi prezentata în premiera publicului si specialistilor, urmând ca modelul sa poata fi comandat în România la începutul anului 2011. Totodata, salonul de la Paris prilejuieste pentru Opel ocazia de a arata cum poate apela la limbajul de design, acum deja consolidat, conferindu-i o interpretare foarte sportiva si emotionala. Conceptul Opel GTC Paris reprezinta modul în care Opel vede urmatorul pas logic catre o gama nou dezvoltata. Modelul este proiectat sa fie sculptat artistic, utilizând linii dinamice impetuoase. În acelasi timp, este construit cu precizie germana si energizat prin inovatii tehnice, precum un motor pe benzina Turbo de 2,0 litri cu injectie directa, o noua varianta a suspensiei FlexRide complet adaptiva si un diferential autoblocabil în fata.