Opel Ampera, in fruntea plutonului in Turul Ciclist al Sibiului

Opel Ampera, in fruntea plutonului in Turul Ciclist al SibiuluiCea de-a treia editiei a Turului Ciclist al Sibiului a aliniat la start 18 echipe pro-continentale, continentale si nationale. Ciclistii au fost însotiti pe traseu de modelul electric Opel Ampera, ce s-a alaturat celorlalte masini puse la dispozitia organizatorilor de catre partenerul Opel din Sibiu, Autohaus Huber, pentru a asigura logistica evenimentului.Turul Ciclist al Sibiului este o competitie de sosea afiliata Uniunii Cicliste Internationale la categoria 2.1., care la editia din 2013 reuneste rutieri de prestigiu precum Davide Rebellin, numarul 9 în clasamentul individual UCI Europe Tour, Matteo di Serafin, campion al Italiei la proba de sosea în 2012, Stefan Schumacher, medaliat cu bronz la Campionatele Mondiale de Sosea 2007, Martin Pedersen, câstigator al Turului Chinei I în 2012, sau multi medaliatul Eduard Carol Nowak, membru în singura echipa româneasca continentala, Tusnad Cycling Team.Modelul electric fara emisii al Opel: si sprinter, si cataratorPe parcursul celor cinci curse, ciclistii parcug 480 de kilometri pe soselele din Transilvania Centrala. În calatoriile lor, sunt însotiti de revolutionarul automobil electric fara emisii de noxe al Opel. Spre deosebire de un autovehicul electric conventional, Ampera poate fi alimentat de la orice priza casnica si, mai mult, elimina grijile legate de autonomie. În timpul functionarii pe energia electrica furnizata de baterie, Ampera se deplaseaza fara benzina si fara emisii. În cazul unei calatorii mai lungi, generatorul pe benzina poate extinde autonomia totala pâna la peste 500 de kilometri.Echipele solide care s-au înscris în Turul Ciclist al Sibiului au în componenta cataratori puternici, ciclisti în stare sa faca fata oricarei ascensiuni, capabili sa-si adjudece victoriile si punctele pe traseele montane specifice turului transilvan. Trei din cele cinci curse ale Turului se desfasoara în zone montane, cu urcari la 1.006, 1.438 si 2.040 metri altitudine.Alaturi de ei, Ampera demonstreaza ca prin cele patru moduri de conducere, de la „City” la „Sport”, este perfect adaptat conditiilor de pe teren.Motorul electric extrem de silentios de 111 kW/150 CP genereaza un cuplu instant de 370 Nm. Atunci când situatia o cere, modul „Sport” reconfigureaza automat pedala de acceleratie pentru a genera un raspuns chiar mai rapid decât în modul „Normal”. Când ciclistii se afla deja în urcare, modul „Mountain” ajusteaza automat sistemul pentru a genera puterea necesara pe teren în rampa, unde performanta unor autovehicule electrice conventionale ar putea fi compromisa.FlexFix, solutia inovatoare Opel pentru transport bicicleteModelele Opel pot fi echipate cu un sistem unic, ce face mobilitatea urbana mai facila ca niciodata. FlexFix, dispozitivul optional inteligent disponibil doar pentru autovehiculele Opel este un suport pentru biciclete care poate fi utilizat în mod spontan, dupa preferinte si în functie de conditiile meteo, de trafic si de mediu.Suportul este integrat în bara de protectie spate si, prin urmare, este tot timpul la îndemâna. Foarte usor de utilizat, acesta nu necesita instrumente sau accesorii suplimentare. Atunci când nu este necesar, suportul se integreaza ca un sertar în bara de protectie spate, devenind aproape invizibil.Datorita înaltimii de încarcare joase, bicicletele pot fi fixate fara dificultati pe suporturile stabile si usor de manevrat din barele din partea din spate. Astfel, sarcina securizarii bicicletelor înainte de pornirea autovehiculului este rezolvata într-o maniera ergonomica si nu afecteaza coloana vertebrala, spre deosebire de suporturile de acoperis, pentru care încarcatura trebuie ridicata deasupra capului.Suportul pentru biciclete Opel FlexFix este deja disponibil în mai multe variante pentru gama Opel. Marca germana ramâne singurul producator de autovehicule care ofera un astfel de sistem complet integrat, inclusiv pentru modelul sau mini, Opel ADAM.