top banci online straine

Noutatile gamei BMW pentru martie 2011

img
Home / Stiri si noutati auto / Noutatile gamei BMW pentru martie 2011

Noutatile gamei BMW pentru martie 2011BMW îsi va face intrarea în primavara anului 2011 cu noi modele, dar si cu variante noi ale celor existente. Schimbarile din gama de modele BMW pun înca o data accentul pe sporirea eficientei si a dinamicii. De la 1 martie vor fi disponibile si pe piata din România noile BMW Seria 1 Coupe si BMW Seria 1 Cabriolet, noi motorizari pentru BMW X3, BMW Seria 5, noul BMW 320d Touring EfficientDynamics, precum si primul motor pe benzina de patru cilindri TwinPower Turbo – BMW X1 xDrive28i. De la aceeasi data vor fi disponibile si pachetele M Sport pentru BMW X1 si BMW X3.Principalele noutati pe scurt:Noul BMW Seria 1 Coupé si noul BMW Seria 1 Cabriolet.Noul BMW Seria 1 Coupé si noul BMW Seria 1 Cabriolet vor încorpora modificari alese cu grija care vor face ca aceste modele sa fie si mai dinamice, dar si mai eficiente. Eleronul fata, restilizat, vine cu o premiera în ceea ce priveste aerodinamica modelelor BMW: creeaza „cortine de aer” care contracareaza turbulentele din zona pasajelor rotilor, astfel reducându-se forta de frecare cu aerul. Alte detalii noi includ farurile si stopurile, rafinamentul deosebit al diferitelor butoane de control si noile nuante coloristice pentru exterior, tapiterie si echiparea interioara.Pretul de pornire pentru România este de 22 650 Euro fara TVA pentru BMW Seria 1 Coupe 118d si 25 000 pentru BMW Seria 1 Cabriolet 118i.Versiunea BMW 320d Touring EfficientDynamics: mai mult spatiu, emisii CO2 reduse.La fel ca si în cazul editiei BMW 320d Sedan EfficientDynamics, BMW 320d Touring EfficientDynamics reflecta pozitia de lider la nivel mondial pe care BMW o are în dezvoltarea automobilelor care combina un nivel foarte mic al emisiilor cu performante dinamice exceptionale. BMW 320d Touring EfficientDynamics are un maxim al puterii de 120 kW/163 CP, dar înregistreaza un consum de combustibil de numai 4,3 litri/100 km în ciclul de testare EU (114 grame de emisii CO2 per kilometru). Propulsorul este un motor turbodiesel cu patru cilindri, echipat cu cea mai noua generatie de injectie directa common-rail. Agregatul cu carter integral din aluminiu dezvolta un cuplu maxim de 380 Nm de la 1.750 rpm.Accelerarea acestui break cu cinci usi se realizeaza, de la 0 la 100 km/h, în 8,3 secunde, iar viteza maxima atinsa este de 223 km/h. Pe lânga toate aceste date tehnice, trebuie mentionata si capacitatea generoasa a portbagajului care poate ajunge la 1.385 litri.La fel ca pentru versiunea sedan, pretul de pornire pentru România este identic cu versiunea 320d, în acest caz este de 30750 Euro fara TVA.Noul BMW X3: mai mare, mai dinamic, mai confortabil.Mai mult dinamism, eficienta fara egal, îmbunatatirea semnificativa a confortului si un spatiu interior extins, noul BMW X3 dovedeste ca este pregatit sa continue succesul predecesorului sau, din care s-au produs si s-au vândut peste 600.000 de exemplare în întreaga lume. O data cu startul noi gamei de modele în primavara lui 2011, noul X3, produs la uzina BMW din Spartanburg (Carolina de Sud), va beneficia de înca doua motoare cu sase cilindri. Noul BMW X3 xDrive30d este propulsat de un motor diesel care dezvolta un maxim de 190 kW/258 CP si care, asemenea celui cu patru cilindri din echiparea versiunii BMW X3 xDrive20d, este lider de segment atât în ceea ce priveste performanta (acceleratia 0-100 km/h), cât si consumul de combustibil. La fel de nou este si BMW X3 xDrive28i, al carui motor aspirat de 3,0 litri, cu VALVETRONIC, are aceeasi putere maxima de 190 kW/258 CP.Preturile pentru România sunt de 39 600 Euro fara TVA pentru BMW X3 xDrive28i si 40 950 pentru BMW X3 xDrive30d.Pachetul BMW M Sport pentru BMW X3 si BMW X1. Premira pentru motoarele BMW – X1 xDrive28i: 4 cilindri benzina si TwinPower Turbo.Începând cu 1 martie, BMW X3 si BMW X1 vor fi disponibile cu pachetul M Sport, dezvoltat special de BMW M GmbH pentru a oferi o experienta si mai intensa a condusului. Pachetul M Sport cuprinde o gama de componente avansate pentru suspensie, aerodinamica si interior/exterior. Acestea includ Pachetul Aerodinamic M, jantele M din aliaj usor si particularitatile de stilizare a interiorului concepute sa maximizeze placerea calatoriei. Suplimentar, BMW X1 vine cu o noua motorizare. Noul BMW X1 xDrive28i este primul model al marcii echipat cu motor pe benzina cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection, un sistem de compresie bazat pe principiul twin-scroll, gestiune dublu variabila a axului cu came VANOS si control variabil al supapelor VALVETRONIC. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este de 6,1 secunde (transmisie automata: 6,5 secunde), o îmbunatatire de 0,7 secunde (transmisie automata: 0,3 secunde) fata de modelul precedent disponibil numai cu transmisie automata. În acelasi timp consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU a fost redus cu 16 procente, la 7,9 litri/100 km, cu un nivel al emisiilor CO2 de 183 grame per kilometru.Pretul de început pentru achizitionarea acestui pachet este de 3403,23 Euro fara TVA pentru BMW X3 si 2941,13 pentru BMW X1 (pretul variaza în functie de varianta de motorizare).Noi echipamente si noi versiuni BMW Seria 5 xDrive.Diferite alte versiuni noi de modele si particularitati ale echipamentelor vor completa diversitatea, sentimentul avangardist si atractivitatea gamei de produse BMW. Noile echipamente pentru dotarile optionale includ clapete pe volan, pentru schimbarea vitezelor, la modelele BMW Seria 1, BMW Head-Up Display cu capacitate full-color la BMW Seria 5 si telefon revizuit în spate, cu functie WiFi hotspot, pentru BMW Seria 7. O noua premiera este posibilitatea echipari BMW X6 cu o bancheta cu 3 locuri pentru locurile din spate (echipament optional – 277,42 Euro fara TVA). Noile versiuni de modele includ variante xDrive la Seria 5, care dispun de sistemul inteligent BMW de tractiune integrala: este vorba de 535i xDrive (225 kW/ 306 CP), cu un pret de pornire de 47800 Euro fara TVA, si 530 xDrive (190 kW/ 258 CP), cu un pret de pornire de 46900 Euro fara TVA.Pe larg:Noul BMW Seria 1 Coupé.  Noul BMW Seria 1 Cabriolet. Mai eficient, mai dinamic.Eficienta remarcabila si placerea sportiva a condusului sunt emblematice pentru BMW Seria 1 Coupé si BMW Seria 1 Cabriolet, modele premium din clasa compacta. Aceste doua versiuni de BMW Seria 1 cu doua usi îsi vor completa, odata cu gama de modele 2011, spiritul sportiv si elegant cu modificari de design alese cu grija, cu aerodinamica optimizata si cu particularitati atractive privind echiparea. Eleronul fata restilizat înfatiseaza personalitatea specifica BMW într-un mod si mai eficient. Noile detalii includ priza de aer centrala dispusa pe partea inferioara a barei, accentuata de o banda neagra, proiectoarele de ceata integrate în eleron si noile prize de aer, orientate vertical si dispuse catre margini pentru a accentua latimea automobilului.Revizuite ca marime, fantele verticale de ventilatie din eleronul fata orienteaza curentul de aer în pasajele rotilor pentru a crea o „cortina de aer” cu un efect de ecranare aerodinamica a rotilor fata, ceea ce reduce semnificativ forta de frecare cu aerul în aceasta zona. Cortinele de aer sunt un nou pas pe care BMW îl face în programul EfficientDynamics prin îmbunatatiri de aerodinamica. În combinatie cu recuperarea energiei frânelor, functia Auto Start-Stop, indicatorul treptei de viteza recomandate si controlul inteligent al unitatilor auxiliare electrice, acestea au un efect pozitiv asupra consumului de combustibil si al emisiilor.Atât noul BMW Seria 1 Coupé, cât si noul BMW Seria 1 Cabriolet dispun de faruri si stopuri restilizate, pentru un plus de claritate a designului. Redesenarea blocurilor optice fata este subliniata de o banda de accent care se afla deasupra farurilor duble. Având forma literei L, grupul de stopuri, care acum dispune de o carcasa noua si complet rosie, se vrea o dovada elocventa a puterii, în timp ce farurile cu xenon, cu lumini LED integrate (faruri de zi) si benzi LED în stopuri, creeaza imaginea nocturna specifica, imediat recunoscuta ca un BMW veritabil.Alte elemente de noutate sunt reprezentate de extinderea de nuante coloristice pentru exterior si de modele de jante. Doua nuante metalizate – Vermilion Red si Marrakesh Brown – contribuie la aerul exclusivist pe care îl au modelele BMW Seria 1 Coupé si BMW Seria 1 Cabriolet. Noile jante de 17 toli, din aliaj si cu spitele dispuse în stea sau în stil Streamline, si cele de 18 toli, din aliaj si cu spite V, evidentiaza caracterul unic al celor doua modele care sunt singurele automobile cu tractiune spate din segmentul compact.Sportiv si exclusivist, interiorul a fost dus la un nou nivel prin particularitatile noi si combinate cu grija în ceea ce priveste echiparea. Gama de tapiterii pentru scaune si detaliile de decorare au fost revizuite. Noile optiuni de tapiterie pentru BMW Seria 1 Coupé si BMW Seria 1 Cabriolet cuprind stofa „Network” în nuanta Magma Brown sau pielea „Boston” de culoare Oyster sau Savanna Beige. Alte optiuni noi pentru interior sunt volanul sport îmbracat în piele, cu clapete pentru schimbarea vitezelor, sau volanul M în piele, si el cu clapete de schimbare a treptelor.La toate modelele BMW Seria 1 Coupé si BMW Seria 1 Cabriolet, interiorul versiunii de baza include o gama extinsa de particularitati care accentueaza si mai mult calitatea si rafinamentul. De exemplu, controlul luminilor si panoul de control al aerului conditionat – aflate pe consola centrala – dispune de un ornament cromat elegant. Gama de insertii interioare a fost revizuita si acum include si o versiune Alpine White. Acum, la toate modelele, indiferent de specificatii, BMW a îmbunatatit marcajul de pe butonul DSC aflat pe panoul de instrumente, înlocuind literele DSC (Dynamic Stability Control / Controlul Dinamic al Stabilitatii) cu un nou simbol international.Pe larg:Noul BMW X3 – motoare noi cu sase cilindri: BMW X3 xDrive30d si BMW X3 xDrive28i.Agilitate mai mare, lider de segment în ceea ce priveste consumul, un confort sporit si mai mult spatiu – acestea au fost obiectivele principale pentru dezvoltarea noului BMW X3. În primavara anului 2011, oferta BMW X3 va fi completata de o gama extinsa de motorizari.Motorul cu sase cilindri, care dezvolta 190 kW/258 CP, va echipa modelul BMW X3 xDrive30d. Ca si  versiunea cu patru cilindri de la BMW X3 xDrive20d, acest motor ofera cel mai bun echilibru între performante si consumul de combustibil în clasa lui de putere. La capitolul motorizari pe benzina, vârful de gama BMW X3 xDrive35i este acompaniat acum de noul BMW X3 xDrive28i care beneficiaza de toate calitatile dovedite ale motorului aspirat clasic, cu capacitatea de 3,0 litri si VALVETRONIC, precum si rafinamentul specific unui aranjament de sase cilindri în linie. La 190 kW/258 CP,  agregatul ofera aceeasi putere ca noul motor diesel.Mai multa putere, eficienta maximizata: BMW X3 xDrive30d cu motor diesel cu sase cilindri dispusi în linie.Noul BMW X3 xDrive30d ofera o noua dovada a experientei remarcabile pe care BMW o detine în domeniul dezvoltarii motoarelor diesel. Ca si propulsorul diesel cu patru cilindri de la BMW X3 xDrive20d, noul motor cu sase cilindri dispusi în linie beneficiaza de carter integral din aluminiu, cea mai noua generatie de injectie directa common rail direct si turbocompresor VNT. Sistemul de injectie alimenteaza camerele de combustie la o presiune de pâna la 1.800 bar, pentru o combustie mai eficienta si mai curata. Turbocompresorul este optimizat din punct de vedere termodinamic pentru reactie instantanee si cuplu impresionant la turatie redusa. În versiunea utilizata la BMW X3 xDrive30d, motorul de 3,0 litri dezvolta un nivel maxim al puterii de 190 kW/258 CP la 4.000 rpm, iar vârful curbei de cuplu de 560 Newton metri este disponibil pe o plaja a turatiilor cuprinsa între 2.000 si 2.750 rpm. Noul BMW X3 xDrive30d accelereaza de la 0 la 100 km/h în 6,2 secunde, în timp ce viteza maxima este de 230 km/h.Beneficiind de toate aceste calitati, acest motor diesel cu sase cilindri de la BMW X3 este, în stilul caracteristic gamei X3, cel mai sportiv din segmentul sau. Chiar daca este cel mai sportiv model diesel, consumul mixt în ciclul de teste UE – 6,0 litri/100 km – si nivelul emisiilor CO2 – 159 g/km – fac ca acesta sa fie cel mai eficient model din clasa lui de putere. Aceasta versiune diesel a noului X3 este unul din cele mai impresionante exemple BMW EfficientDynamics prin combinarea unei cresteri de putere de 30 kW/40,7 CP (+19% fata de generatia anterioara) cu o reducere a consumului de combustibil de 22%. Tehnologia BMW EfficientDynamics responsabila pentru acest pas important include echipamente standard precum Brake Energy Regeneration (recuperarea energiei frânelor), controlul inteligent al componentelor auxiliare electrice si functia Auto Start-Stop disponibila împreuna cu o cutie automata cu 8 trepte. BMW X3 xDrive30d respecta în totalitate normele EU5 privind emisiile.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *