Noul Porsche 911 GT2 RS 620 CP

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Porsche 911 GT2 RS 620 CP

Noul Porsche 911 GT2 RS 620 CP
Noul Porsche 911 GT2 RS: 620 cai putere turbo de înalta eficienta: cel mai puternic Porsche autorizat vreodata pentru drumurile publice.
Stuttgart. Timpul: sapte minute si 18 secunde pentru circuitul Nürburgring-Nordschleife. Puterea: 620 CP. Greutatea: 1.370 kilograme în versiunea cu echipare de sosea si cu toate lichidele la bord. Masina: noul Porsche 911 GT2 RS. La Salonul Auto de la Moscova, în 25 august, GT2 RS va sarbatori premiera mondiala. Viitorul GT de vârf, care va marca punctul culminant al gamei 911, este cea mai rapida si  mai puternica masina sport de sosea construita vreodata în istoria Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart. Datorita cresterii puterii cu 90 CP si a reducerii greutatii cu 70 kilograme (comparativ cu 911 GT2), noul 911 GT2 RS dispune de un raport greutate/putere de doar 2,21 kg per CP, pe departe cea mai buna valoare din clasa sa. În mod evident, acestea sunt ingredientele ideale pentru o masina sport ultra-performanta cu o agilitate deosebita, performante extraordinare si, bineînteles, cu un sistem exemplar Porsche Intelligent Performance. Aceasta pentru ca, în ciuda puterii crescute, consumul de combustibil si emisiile CO2 sunt reduse fata de 911 GT2 cu circa 5%, având valori de doar 11,9 l/100 km si 284 g/km.
Motorul boxer de 3,6 litri, în sase cilindri supraalimentat cu doua turbine cu geometrie variabila (VTG), folosite doar de Porsche pentru motoarele cu benzina, antreneaza rotile din spate, cu ajutorul unei cutii de viteze manuale în sase trepte. Anvelopele sport, concepute special pentru 911 GT2 RS, având dimensiunile 325/30 ZR 19, convertesc acesta putere uriasa pe sosea, într-o performanta si accelerare la fel de uriase: de la 0 la 100 km/h în 3,5 secunde, de la 0 la 200 km/h în doar 9,8 secunde, iar de la 0 la 300 km/h în 28,9 secunde. Viteza maxima este de 330 km/h.
Puterea de frânare pe masura acestei masini sport de înalta performanta, este asigurata de catre sistemul cu frâne ceramice PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Dinamica longitudinala si transversala corespunzatoare puterii este asigurata de confirguratia sport RS a arcurilor, sistemului adaptiv pentru suspensii (PASM-Porsche Adaptive Suspension Management), a barelor antiruliu, a suportilor dinamici ai motorului si a sistemului PSM (Porsche Stability Management).
Optic, noul 911 GT2 RS se distinge de 911 GT2 mai ales prin numeroasele elemente întarite cu fibra de carbon (CFR) cu finisaje negru-mat, prin anvelopele mai late si pasajele rotilor largite, prin noile jante de aliaj usor 911 GT2 cu sistem de prindere central, precum si prin sigla „GT2 RS“ de pe portiere si de pe usa portbagajului. Spoilerul frontal redesenat si spoilerul spate din CFR, acum mai înalt cu 10 milimetri, ofera precizie aerodinamica si forta de propulsie suplimentara.
Sportivitatea domina de asemenea si fiecare detaliu interior, cu scaunele sport fabricate din material plastic ranforsat cu fibra de carbon, cu finisaje de carbon si panourile usilor de greutate redusa. Culoarea interioara dominanta este negrul, cu care contrasteaza elemente precum partea centrala a scaunelor si plafonul, precum si segmente de pe volan. Schimbatorul de viteze si levierul frânei de mâna sunt finisate în alcantara rosie.
911 GT2 RS, limitat la 500 de unitati, va fi oferit în Europa începând cu septembrie 2010, iar în SUA începând cu octombrie 2010. Pretul de baza este de 199.500 euro inclusiv TVA. Cu echipamentul specific standardului de tara, noul GT2 RS se va vinde în Germania la pretul de 237.578 euro.
 
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *