Noul Opel Vivaro – birou pe roti practic si elegant

Noul Opel Vivaro – birou pe roti practic si elegant – Aspect nou cu spatiu mai mare, tehnologii moderne si design elegant – Motoare turbo diesel eficiente cu cele mai bune valori de consum si emisii de CO2 din clasa – Premiatul limbaj de design sculptural Opel introdus în segmentul furgoanelor – Suportul pentru laptop si sistemul de infotainment IntelliLink fac din Vivaro un birou mobil foarte bine conectat – Model multifunctional versatil cu doua variante de lungime si doua variante de înaltime si un volum de încarcare si mai mareSoseste noul Opel Vivaro – mai practic, mai eficient si mai atragator ca niciodata. A doua generatie combina functionalitatea unui autovehicul comercial usor si beneficiile unui birou pe roti cu confortul si atractivitatea unui autoturism. Predecesorul sau este deja un jucator popular si fiabil pe piata autovehiculelor comerciale usoare din Europa, cu aproape 600.000 de unitati construite de la lansarea pe piata în 2001. Cu aproximativ 50.000 de autovehicule vândute pe an, Vivaro acopera în prezent circa 10% din vânzarile din segmentul sau (furgoane D), devenind cel mai performant model din portofoliul de autovehicule comerciale usoare al Opel. A doua generatie a modelului Vivaro va fi lansata pe piata în aceasta vara si se preconizeaza ca va valorifica si continua acest succes.Are tot ce îi trebuie pentru a reusi: variantele sale diverse sunt acum mai lungi, asigurând o capacitate de încarcare sporita, iar interiorul este echipat cu revolutionarul sistem de infotainment IntelliLink cu functie de navigatie usor de utilizat, precum si cu detalii care îl transforma rapid si facil într-un birou mobil. Noul Vivaro este, de asemenea, extrem de economic: sub capota, motoare turbo diesel complet noi asigura un consum redus de carburant de pâna la 5,7 litri per 100 de kilometri si emisii de CO2 de 149 g/km – cele mai bune valori din clasa sa, care au un impact favorabil atât asupra portofelelor proprietarilor, cât si asupra mediului.„Vivaro este lansat pe o piata extrem de competitiva, iar clientii actuali au asteptari mai mari ca niciodata de la un autovehicul comercial usor,” declara Peter Christian Küspert, membru al Consiliului de Administratie Opel si Vicepresedinte Vânzari si Servicii post-vânzare al GME. „Autovehiculul trebuie sa fie extrem de versatil si sa actioneze ca o carte de vizita mobila, fiind în acelasi timp capabil sa functioneze ca un autovehicul de transport privat de persoane. Noua gama Opel Vivaro ofera solutia perfecta la toate aceste nevoi. Constituie o parte importanta a ofensivei noastre ample de produse si ne va întari considerabil pozitia pe piata autovehiculelor comerciale usoare.”Doua motoare diesel, patru niveluri de putere: tehnologie turbo avansata pentru noul VivaroTehnologia avansata de propulsie face din noul Vivaro un furgon multifunctional economic si puternic. Doua motoare turbo diesel complet noi, cu patru variante de putere, asigura o accelerare puternica, chiar si atunci când Vivaro este complet încarcat. Portofoliul de motoare cuprinde o unitate 1.6 CDTI de 66 kW/90 CP si 85 kW/115 CP, precum si sofisticatul 1.6 BiTurbo CDTI cu doua turbocompresoare secventiale si doua intercoolere, ce dezvolta o putere de 88 kW/120 CP si 103 kW/140 CP. Fiind echipat cu doua turbocompresoare, acest motor combina performanta excelenta cu economia superioara de carburant. Consumul de carburant al noilor unitati turbo diesel scade în regim mixt cu peste un litru, iar BiTurbo obtine o scadere de consum de pâna la 5,7 litri per 100 km, cu emisii de CO2 de 149 g/km. Aceste valori îi asigura noului furgon multifunctional al Opel cel mai mic consum de carburant din clasa sa. Iar pentru cei care doresc si mai mult, poate fi activat un mod special de conducere „eco” pentru o economie si mai mare.Noul Vivaro asigura si o putere pe masura. La turatii de doar 1.500 rpm, motorul BiTurbo de 88 kW/120 CP genereaza un cuplu maxim impresionant de 320 Nm, în timp ce varianta de 103 kW/140 CP genereaza 340 Nm.Noul Vivaro transfera impetuos puterea catre roti cu ajutorul sistemelor sofisticate de control al sasiului si numeroaselor functii de siguranta. Pe lânga ABS, ce include distributia electronica a fortei de frânare (EBD), soferul este asistat de sistemul de asistenta la frânarea de urgenta (EBA), asistentul la pornirea în rampa (HSA), programul electronic de stabilitate (ESP) cu controlul tractiunii (TC) si sistemul de protectie anti-ruliu.Datorita sistemelor moderne de asistenta, conducerea noului Vivaro este mai sigura si mai relaxata. Modelul este disponibil cu un sistem combinat alcatuit din tempomat si limitator de viteza, precum si cu Park Pilot, care ajuta soferul sa parcheze cu spatele. De asemenea, soferul are acces la o vedere optima spre partea din spate, datorita adaugirii unei camere video pentru marsarier, în timp ce oglinda mare convexa din parasolarul pasagerului reprezinta o alta functie practica de siguranta. Aceasta poate fi înclinata într-o pozitie care permite soferului sa vada în zona „unghiului mort”, oferind în acelasi timp o vizibilitate generala sporita.Spatiu de lucru mobil modern: noul Vivaro cu volum de încarcare sporit si detalii practiceFlexibil, multifunctional si bine echipat, noul Opel Vivaro poate fi configurat pentru a îndeplini aproape orice nevoie în materie de autovehicule comerciale usoare. Acesta continua conceptul de succes al predecesorului sau privind diversitatea variantelor si este disponibil ca panel van, Combi, crew van sau autoplatforma, în diferite configuratii, inclusiv doua variante de lungime (L1: 4.998 / L2: 5.398 mm) si doua înaltimi ale acoperisului (H1: 1,971 / H2: 2,465 mm). Noul Vivaro este chiar mai bine echipat pentru transportul încarcaturilor decât predecesorul sau, întrucât ambele variante de lungime sunt cu 216 milimetri mai lungi ca înainte. Acest fapt adauga 100 mm la compartimentul de încarcare în ambele versiuni de lungime de 2.500 mm (L1) si 2.900 mm (L2), oferind spatiu suficient pentru transportarea a trei europaleti amplasati unul lânga celalalt. Volumul total de încarcare al modelului panel van este, de asemenea, marit, situându-se între 5,2 si 8,6 m3. Usile din spate asigura acces rapid la compartimentul de încarcare. Pentru a transporta articole deosebit de lungi, usa din dreapta poate fi fixata în pozitie deschisa într-un unghi de 90°, în timp ce cealalta usa este închisa independent. De asemenea, deschizaturile din scaunul pasagerului din fata si din peretele despartitor al cabinei asigura o optiune de încarcare extinsa. Alternativ, în varianta Combi cu usa laterala glisanta, opt pasageri pot calatori confortabil pe trei rânduri de scaune.Postul de conducere al noului Vivaro este proiectat pentru a asigura un spatiu de lucru mobil si modern. Clientii pot alege scaune confortabile cu suport lombar care sunt reglabile în lungime si înaltime. Toate functiile cheie din postul de conducere sunt amplasate acum în câmpul vizual si la îndemâna, asigurând o ergonomie exemplara. Acestea includ detalii practice precum scaunul central din fata, care poate fi transformat rapid si usor într-un mic birou pentru un laptop. Articolele de serviciu sau alte obiecte de uz zilnic pot fi depozitate în spatii de deasupra sistemului de infotainment de pe consola centrala sau în sertarul de sub scaunul pasagerului din fata, cu un volum de 42 de litri.Vivaro ofera acum conectivitate optima la bord, prin intermediul sistemului de infotainment IntelliLink de la Opel, care include un ecran color tactil de 7 inch, telefon cu Bluetooth, streaming audio si functii de navigatie avansate cu harti care pot fi actualizate simplu, prin portul USB. Dotari precum sistemul automat de climatizare si un sistem de acces si pornire fara cheie sporesc confortul la interior si faciliteaza utilizarea.