Noul Opel Mokka X este si mai aventuros

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Opel Mokka X este si mai aventuros
/
174 Views

Noul Opel Mokka X este si mai aventuros-        Aspect nou: îndraznet si masculin la exterior, elegant, rafinat la interior-       Optiune noua: noul motor turbo pe benzina de 1,4 litri cu sistem de injectie directa, transmisie automata si tractiune integrala-        Vizibilitate îmbunatatita: faruri adaptive cu LED si noua generatie a camerei video frontale Opel Eye-        Sistem de infotainment nou: cu integrarea smartphone-urilor si servicii OnStar Înca de la lansarea sa în 2012, Opel Mokka a înregistrat succes dupa succes. Cu dimensiunile sale perfecte (lungime de 4,28 metri), aspectul sportiv si pozitia de sedere ridicata, SUV-ul subcompact face apel la spiritul vremii si a înregistrat deja peste 500.000 de unitati comandate în toata Europa, devenind unul dintre cele mai populare modele din segmentul sau. Acum, noul Opel Mokka X urareste sa-i sporeasca popularitatea. Îsi va sarbatori premiera mondiala la urmatoarea editie a Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie 2016) si va ajunge pe piata în aceasta toamna, etalând un design exterior memorabil, un interior nou si sisteme de infotainment de noua generatie remarcabile, care îl fac unul dintre cele mai bine conectate autovehicule pentru toate tipurile de teren de pe piata. Pe lânga noua generatie de motoare diesel ultra-silentioase de 1,6 litri, recent lansate, noul Mokka X îsi va extinde si oferta de motoare pe benzina cu noua generatie a unitatii turbo de 1,4 litri cu sistem de injectie directa, care va fi combinata cu o transmisie automata si tractiune integrala.Atitudine îndrazneata si aventuroasaMokka ar putea fi considerat unul dintre simbolurile revenirii de succes a Opel din ultimii ani. SUV-ul subcompact a atras multi clienti noi catre marca Opel care sunt încântati de combinatia dintre caroseria unui SUV, designul elegant, nota sportiva, aventuroasa si abilitatile off-road veritabile. Noul Mokka X va fi primul model care introduce codul de identificare al segmentului pentru viitoarele autovehicule SUV si crossover ale Opel, „X”-ul subliniind personalitatea mai agresiva si aventuroasa decât cea prezentata de caroseriile mai traditionale.Noul design exterior al Mokka X etaleaza o atitudine îndrazneata. Noul sau aspect frontal este aliniat la noul design Opel si include o grila orizontala în forma de aripa si luminile diurne cu LED, sub forma de aripa dubla, incisive si dominante, elementul caracteristic al marcii. Partea frontala are, de asemenea, suprafete sculptate mai precis si elegant, cu mai putine insertii din plastic. Acest aspect îi confera Mokka X o postura mai lata, mai solida si mai masculina. Impresia este continuata si în partea din spate, cu o alta aripa dubla caracteristica ce gazduieste lampile spate, disponibile optional cu tehnologie LED. Partile laterale îsi pastreaza trasaturile sculptate si elegante si nota sportiva prin liniile inferioare atletice, învigorate de „taisul” tipic Opel care urca impetuos înspre partea din spate. Noile culori vii precum „Amber Orange” sau „Absolute Red” sporesc atractivitatea modelului.La interior, ambianta Mokka X a fost complet redefinita. Pe model îsi face debutul si o plansa de bord complet noua, inspirata de noul Astra. Noul panou de instrumente este organizat în jurul unor elemente dispuse mai mult pe orizontala. Are un design mai simplu si mai pur, dar si o executie mai eleganta si mai precisa. Consola centrala a fost complet reproiectata în jurul ecranelor tactile de 7 si 8 inch ale sistemelor de infotainment de noua generatie. Aceasta impresioneaza acum prin eleganta rafinata si un design mai pur, cu mai putine butoane – multe functii sunt acum accesibile prin ecranele tactile capacitive.Transmisie automata noua cu sase trepte si tractiune integrala adaptivaDupa lansarea noii generatii de motoare diesel ultra-silentioase de 1,6 l, cu putere de 81 kW/110 cp si 100 kW/136 cp, portofoliul de motorizari al SUV-ului Opel va fi acum extins pe partea de benzina. Noua generatie a motorului turbo de 1,4 litri cu injectie directa si putere de 112 kW/152 cp care a avut recent premiera pe noul Astra va fi disponibila în combinatie cu o transmisie automata cu sase trepte, Start/Stop si tractiune integrala adaptiva (emisii de CO2 si consum de carburant în regim mixt conform datelor preliminare: 154 g/km, 6,6 l/100 km). Tehnologia sistemului de tractiune integrala cu un ambreiaj multi-disc electromagnetic este inteligenta si eficienta. Atunci când carosabilul este uscat, rotile din fata preiau tractiunea autovehiculului (mai putin atunci când masina porneste pe tractiune integrala), asadar consumul de carburant este mentinut la un nivel redus. În functie de starea carosabilului, configuratia variaza automat si insesizabil de la tractiune 100% pe puntea fata pe suprafete de drum uscate, reducând consumul, la o distributie maxima a cuplului de 50% pe puntea fata si spate, de exemplu atunci când carosabilul este acoperit cu o pelicula groasa de apa.Farurile AFL cu LED si noua generatie a camerei video frontale Opel Eye sporesc nivelul de sigurantaPe lânga sistemul de tractiune integrala, inginerii Opel au urmat înca o data strategia marcii de a face tehnologiile inovatoare accesibile pentru un grup larg de cumparatori si au introdus iluminarea frontala adaptiva (AFL) cu LED-uri. Noul sistem AFL LED adapteaza automat modelul de iluminare al farurilor la situatia de conducere, astfel încât sa fie asigurata cea mai înalta performanta de iluminare fara a-i orbi pe ceilalti soferi. Acesta include noua functii diferite/modele de iluminare precum lumina de oras, lumina pentru drum extraurban, modul turist, o functie de iluminare în viraje, lumina de manevrare/marsarier si o lumina pentru modul de oprire (eco). Acest sistem cu LED înlocuieste sistemul AFL anterior cu becuri BiXenon. Pe de o parte, LED au calitatea de a permite vederea culorii „adevarate” a lucrurilor, asigurând confortul vizual. În plus, nu exista nicio operatiune mecanica în cadrul modulului de lampi, acesta având reactii mai rapide si mai precise, fiind si foarte fiabil în timp.În plus, noua generatie a camerei video frontale Opel Eye are rezolutie mai mare si o capacitate mai mare de procesare a imaginilor, care are un impact pozitiv asupra tuturor functiilor pe care le asista, inclusiv Asistentul pentru faza lunga din cadrul sistemului de iluminare AFL LED. Functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) utilizeaza camera video frontala pentru a detecta autovehiculele care se deplaseaza în fata, iar Sistemul de avertizare privind o coliziune frontala este acum îmbunatatit cu un display LED reflectiv pentru alerte. Atunci când distanta dintre autovehiculul personal si cel din fata se reduce prea rapid, pe parbriz sunt reflectate LED-uri rosii. În plus, un semnal sonor alerteaza soferul ca este necesar sa frâneze. Avertizarea privind parasirea benzii de circulatie este activata automat la viteze de peste 60 km/h si avertizeaza soferul atunci când paraseste banda accidental printr-un semnal pe panoul de instrumente si o avertizare sonora. Cel mai confortabil si mai bine conectat autovehicul din segmentul sauLa fel ca noul Opel Astra, Mokka X va fi disponibil înca de la lansare cu toate serviciile Opel OnStar. În plus, doua versiuni ale noii generatii a sistemului de infotainment IntelliLink îsi vor face debutul pe modelul Mokka X. IntelliLink va aduce universul smartphone-urilor la bord prin aplicatiile Apple CarPlay si Android Auto.Pe lânga faptul ca este cel mai bine conectat autovehicul din segmentul SUV-urilor subcompacte, noul Mokka X se poate mândri si cu faptul ca este unul dintre cele mai confortabile. Ca la majoritatea modelelor Opel, scaunele ergonomice testate si certificate de AGR (Campania pentru un spate sanatos, o organizatie condusa de experti independenti în sanatatea spatelui), unice în acest segment, fac calatoriile lungi pe autostrada la fel de placute ca excursiile pe teren accidentat. Mokka X a fost echipat si cu o noua functie de confort: acces si start fara cheie. soferul nu trebuie sa apese efectiv butonul de pe cheie pentru a deschide sau încuia autovehiculul. Trebuie doar sa pastreze cheia în buzunar sau în geanta si sa apese pe butonul mic de pe orice mâner de portiera pentru a permite sau bloca accesul la compartimentul pentru pasageri sau cel de încarcare. Interfata de pornire / punere a contactului functioneaza, de asemenea, fara cheie.Prin noul sau design, completarea gamei de motorizari, abilitatile off-road dovedite, oferta remarcabila de servicii de conectivitate si functiile exceptionale de confort, noul Mokka X poseda premisele optime pentru a continua succesul predecesorului sau.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *