Noul OPC – cel mai puternic Astra din toate timpurile
Noul OPC – cel mai puternic Astra din toate timpurile – Versiune ultra performanta a GTC Astra: motor pe benzina supraalimentat de 2 litri si sistem de injectie directa – Putere de 206 kW/280 cp si viteza maxima de 250 km/h – Sasiu exclusivist de înalta performanta cu diferential autoblocabil si sistem de frânare Brembo – Aspectul puternic al versiunii OPC exprima pasiunea în forma pura si sportivitate în interiorRüsselsheim. Noul Opel GTC Astra dispune acum de o dinamica îmbunatatita: fabulosul model coupé compact sportiv va veni în vara lui 2012 în varianta OPC (Opel Performance Center) de înalta performanta. Astra OPC este propulsat de un motor Turbo pe benzina, cu o cilindree de 2 litri si sistem de injectie directa. Valori de performanta: putere de 206 kW/280 cp si cuplu maxim de 400 Nm. Astra OPC poate atinge, astfel, o viteza maxima de 250 km/h, fiind cel mai rapid model Astra de pâna în prezent.Întregul sasiu al autovehiculului sport este proiectat pentru a furniza putere fara compromisuri. Respectând cele mai nobile traditii OPC, autovehiculul a fost testat si reglat pe portiunea Nordschleife a circuitului Nürburgring, Germania, sub supravegherea ambasadorului marcii Opel, Joachim (“Jockel”) Winkelhock. Modelul a fost special creat pentru a oferi o dinamica laterala îmbunatatita si o manevrabilitate optima. Suspensia fata avansata HiPerStrut (High Performance Strut) din dotarea modelului GTC Astra sta la baza acestor performante. Pe lânga suspensia HiPerStrut, versiunea OPC dispune de sistemul de control al sasiului FlexRide, complet adaptiv. Sasiul FlexRide permite soferului sa optimizeze caracteristicile amortizoarelor, viteza de reactie a sistemului de directie si a pedalei de acceleratie prin simpla apasare a butoanelor „Sport” si „OPC”. Totusi, functiile inovatoare ale modelului OPC nu se opresc aici. Autovehiculul a fost echipat cu un diferential autoblocabil pe puntea fata, care îi asigura un plus de stabilitate si de manevrabilitate; spre exemplu, autovehiculul dispune de o aderenta sporita la iesirea din curba cu viteza mare – chiar si pe carosabil ud. „Am proiectat un pachet ce va convinge si cei mai experimentati soferi sportivi – si nu doar pe Nurburgring”, spune legenda motorsportului Winkelhock. Sistemul de frânare de înalta performanta fabricat de renumitul producator Brembo asigura o decelerare optima si o stabilitate maxima, chiar si în situatii critice.Caroseria exclusivista a modelului GTC Astra OPC exprima pasiunea pura pentru putere si viteza. Cu aspectul sau sportiv, GTC Astra a reprezentat pâna în prezent expresia cea mai emotionala a limbajului de design al marcii Opel, însa versiunea OPC îsi etaleaza puterea. Modelul OPC are acum un aer mai sportiv datorita unui set de bare de protectie fata si spate sculptate special, pragurilor laterale, spoilerului de acoperis aerodinamic si celor doua tevi de esapament cu forma trapezoidala. În interior, autovehiculul sport compact este echipat cu scaune performante, un volan sport OPC din piele si instrumente speciale.OPC: Performanta si pasiune puraOpel Performance Center (OPC), responsabil pentru accentele sportive ale gamei de modele Opel înca din 1999, este un element esential pentru profilul marcii. Acesta investeste emotii si multa pasiune în aceste autovehicule cu un design uimitor, tehnologie de ultima generatie si o dinamica de conducere extraordinara. Autovehiculele OPC sunt vârfuri de emotie pentru gamele de modele respective.Modelele OPC existente în prezent pe piata: modelul Corsa de 141 kW/192 cp (154 kW/210 cp în versiunea Nürburgring-Edition) si Insignia OPC, disponibil în versiunea sedan cu 4 sau 5 usi si Sports Tourer. Motorul turbo V6 pe benzina de 2,8 litri (239 kW/325 cp) este cel mai puternic propulsor produs în serie din istoria Opel. În varianta „Unlimited”, Insignia OPC atinge o viteza maxima de 270 km/h, în functie de tipul de echipare si transmisia utilizata.