Noul Mitsubishi Pajero
Dupa 25 de ani de la prima productie Pajero(Montero in Spania/Shogun in MB), Mitsubishi Motors Company isi va completa noua gama 4×4 cu urmatorul model de Pajero, prezentat in premiera mondiala. Construit pentru a fi condus ca off-roader autentic, acest stindard al marcii Mitsubishi va avea toate calitatile modelelor “soft-roader” apreciate acum la SUV-urile de clasa mare si in plus integritatea unui design clasic. De asemenea, noul model respecta loialitatea a peste 2.5 milioane de clienti, castigata inca din 1982, si capitalizeaza imaginea de luptator tenace construita din 1983, la Raliul Dakar. In acest sens, noul Pajero va marca reintoarcerea la inconfundabila declaratie de design definita de Conceptul Pajero II din 1979 (incepand de la parbrizul inalt, complet vertical si aproape plat sau grila fata specifica si pana la haionul cu deschidere in lateral, dotat cu roata de rezerva montata pe exterior). Principalele caracteristici ale modelelor cu destinatia Europa vor include de asemenea: • Calitatea interiorului si atentia la detalii, inclusiv constructia bordului in tendintele actuale • Echipamente electronice de inalta calitate (unitate de navigatie cu hard disk 30 GB cu posibilitatea stocarii de muzica in format MP3 si wma, agenda electronica, camera pentru asistenta la parcare, sistem audio premium Rockford Fosgate Acoustic Design, 12 incinte acustice de 860W, sistem multimedia pentru locurile din spate, etc…) • Motorizari: un nou motor common rail 3.2l Di-D ce dezvolta 170cp; 3.8l MIVEC V6 250cp • Tehnologia de tractiune integrala (sistemul de control al stabilitatii si tractiunii combinat cu cutia de transfer Super Select 4-II 4WD si diferential spate blocabil) • Versiunea cu 3 si cea cu 5 usi. Acest Pajero a constituit baza de plecare a inginerilor care au construit noul model de curse cross-country care va debuta la Raliul Dakar 2007. Supranumit “Pajero Evolution”, acest model va fi lansat la Salonul Auto 2006 de la Paris, impreuna cu modelul de serie. Pajero va fi introdus treptat in Europa, in perioada: octombrie 2006 – martie 2007, in functie de particularitatile fiecarei piete.