top banci online straine

Noul Mercedes-Benz Clasa C

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Mercedes-Benz Clasa C

Noul Mercedes-Benz Clasa CNoua Clasa C deschide un nou capitol în povestea de succes Mercedes-Benz si stabileste noi standarde în segmentul premium al clasei medii. Datorita unui concept inteligent de proiectare, care a permis reducerea maselor proprii ale modelelor cu pâna la 100 de kilograme pe versiune, datorita unei aerodinamici excelente si unor motoare economice, noua Clasa C devine un model de referinta în segmentul sau. O serie de noi sisteme de asistenta ofera siguranta la cele mai înalte standarde, iar un nou sistem de suspensie pneumatica, disponibila optional, asigura o tinuta de drum si o manevrabilitate agila, dar si un confort exceptional la rulare. Din punct de vedere estetic, noua Clasa C este caracterizata de un design emotional si un interior ultra-luxos. Multe alte inovatii tehnice si detalii de interior subliniaza confortul revigorant si sportivitatea rafinata a limuzinei. Calitatea perceputa a noii Clase C se simte precum „un upgrade la o clasa superioara de calatorie”. Noua Clasa C poate fi comandata imediat. Pentru lansarea pe piata vor fi disponibile: C 180 de la 27.500 euro, C 200 de la 29.900 euro si C 220 BlueTEC de la 31.500 euro (preturi fara TVA)Clasa C este cel mai bine vândut model Mercedes-Benz din istorie. Vânzarile versiunii precedente, ce a fost lansata în 2007, au totalizat peste 2.4 milioane de unitati. Noua generatie a Clasei C are un design senzual, rafinat si o gama larga de inovatii tehnice. Noua Clasa C se distinge de asemenea printr-o gama completa de dotari standard precum si prin valori exemplare de consum si emisii, de referinta în segmentul premium al clasei medii. Toate acestea conduc si la costuri mai mici pe termen lung gratie motorizarilor si consumului redus de combustibil.“Mercedes at its best – aceasta este noua Clasa C care fixeaza noi standarde pentru segmentul mediu-premium”, declara Prof. Dr. Thomas Weber, Membru al Comitetului Director Daimler AG, responsabil pentru Cercetare si Dezvoltare Mercedes-Benz Cars. „Clasa C este caracterizata de un design emotional si totusi elegant, ce este completat de un interior modern de o calitate exemplara, definind un nou standard de placere a condusului”.Ola Källenius, Vice-Presedinte Executiv Vânzari si Marketing Mercedes-Benz Cars completeaza: „Noua Clasa C este reprezentativa pentru motto-ul nostru The best or nothing. Acest lucru este evident imediat ce întâlnesti noua noastra limuzina pentru prima oara, deoarece transmite instant impresia ca face parte dintr-un segment superior. Sunt sigur ca toti clientii nostri vor fi absolut încântati de pozitionarea superioara si de agilitatea noii Clase C”.Clasa C a crescut în dimensiuni pentru a tine seama de cresterea înaltimii medii a oamenilor. Cu un ampatament crescut cu 80 de milimetri (2840 milimetri), fata de fostul model, limuzina este acum cu 95 de milimetri mai lunga (4686 milimetri) si cu 40 de milimetri mai lata (1818 milimetri). De spatiul interior aditional rezultat din aceste cresteri vor beneficia în primul rând pasagerii din spate, care acum se vor bucura de un confort sporit în timpul calatoriilor. Noua Clasa C îsi depaseste predecesorul si atunci când este vorba de capacitatea portbagajului. Acesta ofera acum un volum standard de 480 de litri (masuratoare conforma normelor ISO 3832).Claritate senzuala si forme puristeDin punct de vedere vizual, noua Clasa C reprezinta o evolutie îndrazneata fata de predecesorul sau. Designul sau dinamic este frapant si denota o senzualitate rafinata ce stârneste emotii puternice. Estetica moderna a fost sursa de inspiratie pentru liniile si suprafetele senzuale ale noii limuzine, ale carei armonie si dinamism în design creeaza un efect de atractie imediat. Designerii au creat forme minimaliste, puriste pentru noua Clasa C care îsi demonstreaza astfel tehnologia inteligenta si ingineria avansata. Suprafetele de caroserie clar definite afiseaza în mod deliberat un grad de tensiune vizuala ce ofera masinii un caracter modern si plin de emotie. Liniile trasate precis si suprafetele sculpturare creeaza efecte progresive de lumini si umbre.Dupa cum declara Gorden Wagener, Vice Presedinte al Departamentului de Design Daimler AG: „Noua Clasa C reprezinta pasiunea pentru automobile exprimata printr-un limbaj de design contemporan”. Detaliile de design progresive si emotionale caracterizeaza stilul de design revolutionar si senzual al noii Clase C. Noua Clasa C duce interpretarea moderna a luxului la un nou nivel.Privit din lateral, conceptul de limuzina Mercedes-Benz este completat la Clasa C cu o capota lunga a motorului, un habitaclu împins mult catre partea din spate si console fata/ spate scurte. Rotile de mari dimensiuni scot în evidenta spatele masinii si denota un caracter plin de sportivitate si stil.Pentru partea frontala sunt disponibile doua fete diferite: una sportiva cu steaua Mercedes-Benz pozitionata în centrul grilei si una cu o grila a motorului clasica cu steaua marcii amplasata pe capota motorului – doar pentru linia de echipare EXCLUSIVE. Aripioarele grilei radiatorului pot fi închise complet în mod automat pentru optimizarea coeficientului aerodinamic al autovehiculului.Noua Clasa C vine echipata standard cu faruri cu lampi halogen H7. Pe lânga aceasta dotare sunt disponibile pe lista de optionale doua sisteme economice de iluminare, ce folosesc tehnologia LED: un sistem static, dar si unul dinamic denumit „LED Intelligent Light System”. Designul farurilor, dar si cel al iluminarii acestora îi confera noii Clase C un aspect distinctiv în întuneric. Stopurile noii limuzine folosesc tehnologie LED indiferent de configuratia aleasa pentru faruri. Interior high-class cu detalii rafinateDesignerii Mercedes-Benz au proiectat interiorul noii Clase C la un nivel de lux si rafinament ce este rar întâlnit chiar si în segmentele superioare. Materialele de o calitate exceptionala sunt foarte placute la atingere si au fost finisate cu o precizie remarcabila, în cele mai mici detalii. În acelasi timp, interiorul a fost proiectat printr-un nou concept de design, plin de senzualitate, dar si stilizat cu elemente dinamice, sportive. Soferul si pasagerul din dreapta se bucura de un spatiu mare, caracterizat de lux si discretie, stilizat într-un limbaj modern de design. Noua Clasa C este acum o limuzina ce ofera o senzatie complet noua pentru segmentul din care face parte – a lua loc în scaunele noii Clase C este similar cu senzatia de  a trece, într-un avion, de la clasa economy la clasa business. Designul interior este o abordare complet noua si îndrazneata pentru Mercedes-Benz. Designerii au combinat în mod fericit arhitectura interioarelor modelelor sport Mercedes-Benz cu un nou design pentru consola centrala – cu elemente care par sa pluteasca. La modelele echipate cu transmisie automata, consola centrala se prelungeste armonios din partea superioara a bordului pâna la cotiera centrala, dintr-un singur segment. Acest design creeaza un sentiment sporit de spatiu.La modelele echipate cu transmisie manuala, consola centrala este usor mai abrupt, ca forma, si coboara spre tunelul median  finisata cu doua ornamente diferite, menite sa creeze un spatiu amplu pentru manevrarea în ergonomie perfecta a schimbatorului de viteze.Pozitionat central pe consola se gaseste un display central care atrage atentia imediat asupra interiorului luxos si modern al noii Clase C. El are o diagonala a ecranului de 17.78 centimetri (7 inch) sau 21.33 centimetri (8.4 inch) daca masina este echipata cu sistemul optional COMAND Online.Cinci guri rotunde de ventilatie sunt elemente de design care confera plansei de bord un aspect sportiv. Datorita finisarii metalice cu efect „rece” la atingere, aceste elemente de design creeaza un contrast puternic fata de aspectul si „caldura” celorlaltor materiale din interior – lemnul de pe consola centrala sau pielea de pe bord. Sentimentul de „upgrade” la o clasa superioara de automobile este sustinut si de butoane si comutatoare. Acestea sunt finisate într-un design tridimensional, sunt foarte ergonomice si sunt construite din materiale foarte placute la atingere, demne de un automobil ultra-luxos. Un nou element revolutionar, dezvoltat in-house de Mercedes-Benz, este touchpad-ul inovator amplasat în elementul de sprijin al palmei de deasupra comutatorului rotativ de control al sistemului COMAND de pe tunelul median. La fel ca un smartphone, touchpad-ul permite comenzi tactile foarte simple si intuitive. Ele pot fi folosite pentru controlul unitatii centrale a sistemului COMAND. Touchpad-ul recunoaste scrisul de mâna – cifre, litere sau caractere speciale în orice limba -, iar utilizatorul primeste confirmare haptica de la suprafata pe care o foloseste pentru control.O alta noutate pentru noua Clasa C este sistemul head-up display. La fel ca un sistem dintr-un avion de vânatoare el afiseaza informatiile importante pentru sofer direct în fata câmpului vizual al acestuia, pe parbriz. Astfel, soferul are acces la informatii cum ar fi viteza de deplasare, limitarile de viteza, instructiunile sistemului de navigatie sau informatii de la sistemul DISTRONIC PLUS, fara a-si abate privirea de la drum.Pentru exteriorul si interiorul masinii sunt disponibile trei linii de design si echipari care sporesc gradul de personalizare al masinii fata de dotarile standard sau cele optionale. Echiparea AVANTGARDE transforma masina într-o limuzina sportiva, linia de echipare EXCLUSIVE transforma Clasa C într-o aparitie sofisticata, caracterizata de lux modern, iar echiparea AMG accentueaza la maximum caracterul sportiv al noii Clase C.Constructie usoara, dar si robusta pentru caroserieCaroseria noii Clase C este inovatoare în segmentul sau pentru masa redusa si rigiditatea exemplara, necesare pentru o manevrabilitate excelenta. Mai mult, rigiditatea caroseriei noii limuzine Mercedes-Benz are caracteristici exceptionale de antifonare si de reducere a vibratiilor si este pregatita sa ofere siguranta extinsa în caz de accident. Datorita adoptarii unei filozofii inteligente si inovatoare de constructie usoara, caroseria din materiale hibride – aluminiu a noii Clase C este cu aproximativ 70 de kg mai usoara decât una conventionala din otel. Masa proprie a noii limuzine a fost redusa în total cu pâna la 100 de kg. Astfel, noua Clasa C este acum cea mai usoara masina din segmentul sau. Desigur, acest titlu are numeroase beneficii: constructia usoara a caroseriei reduce consumul de combustibil cu pâna la 20 de procente, fara pierderea performantelor dinamice ale masinii, si permite setarea unui centru foarte jos de greutate care creste simtitor manevrabilitatea si agilitatea masinii. Mercedes-Benz a reusit o constructie de caroserie foarte usoara prin adoptarea mai multor masuri speciale cum ar fi proiectarea unui design complet nou pentru structura si utilizarea în proportie neobisnuit de mare a aluminiului pentru o productie de serie atât de mare. Utilizarea aluminiului pentru caroserie, comparativ cu materialele conventionale, a crescut la noul model fata de predecesorul sau de la 10 pâna la aproape 50 de procente.În conformitate cu traditiile Mercedes-Benz, caroseria a fost proiectata si pentru a respecta cele mai stricte norme de  siguranta la impact. În consecinta, noua limuzina nu  corespunde doar tuturor reglementarilor nationale, ci si tuturor  cerintelor necesare pentru primirea celui mai înalt rating de siguranta. Desigur, ea corespunde si cu cele mai stricte standarde de siguranta Mercedes-Benz testate în interiorul companiei.Un habitaclu ultra-rezistent se afla în centrul conceptului de siguranta Mercedes-Benz pentru Clasa C. El este înconjurat de zone de deformare special configurate si testate riguros pentru a oferi o protectie maxima ocupantilor. Ele transmit fortele rezultate în urma unui impact departe de ocupanti prin deformari inteligente ale materialelor ultra-rezistente si din aluminiu. Învelisul exterior al habitaclului, realizat acum aproape complet din aluminium, se comporta ca un scut de protectie pentru pasageri.Lider în domeniul aerodinamicii si al rularii silentioaseUn coeficient redus de rezistenta este crucial pentru obtinerea unei eficiente remarcabile. De la o viteza de sub 70 km/h, coeficientul aerodinamic depaseste suma tuturor celorlalti factori de rezistenta la rulare si astfel consumul de carburant si emisiile poluante sunt ajutate decisiv de aerodinamica masinii. Cu o valoare a coeficientului aerodinamic – Cd de 0.24 pentru C 220 BlueTEC ECO, noua limuzina Mercedes-Benz Clasa C fixeaza un nou reper în segmentul mediu-premium. Nivelul zgomotului la vânt în timpul rularii era deja foarte scazut la generatia anterioara Clasa C, iar acum a fost coborât si mai mult.Inginerii Mercedes-Benz au dedicat o atentie sporita si optimizarii tuturor celorlalte potentiale surse de perturbare a confortului, dar si concentrarii soferului si pasagerilor. Termenul tehnic pentru factorii care pot influenta experienta în masina este NVH (noise, vibration, harshness). Specialistii marcii au optimizat nivelul de sunet venit la interior de la ventilatorul sistemului de climatizare, geamurile controlate electric, comenzile electrice ale scaunelor, precum si multe alte zgomote provocate de utilizarea comenzilor de la bord. În consecinta, noua Clasa C devine o masina de referinta în segmentul sau.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *