Noul Insignia OPC

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Insignia OPC

Noul Insignia OPC: premiera mondiala a celui mai performant sistem de propulsie Opel    – Aspect îndraznet: design nou îmbinat cu elementele caracteristice OPC   – Tehnologie ultramoderna: sasiu modificat pentru o placere de a conduce si mai mare   – Parametri detaliati: afisajul panoului de instrumente ofera informatii specifice referitoare la motorDezvoltând o putere de 239 kW/325 cp si generând un cuplu maxim de 435 Nm, Insignia OPC este cel mai performant model din gama Opel. Modelul cu tractiune integrala îsi face debutul la Salonul Auto International (IAA) de la Frankfurt (12 – 22 septembrie) cu un aspect nou, împrospatat si un sasiu modificat.„Modelul Insignia OPC are o stralucire noua”, a declarat Michael Ableson, Vicepresedinte Inginerie GM Europe. „Acordând mare atentie detaliilor, inginerii nostri i-au asigurat un reglaj fin, de o importanta decisiva. Acest lucru este evident în design si în performantele de conducere chiar si mai bune. Din acest motiv, modelul OPC se claseaza direct pe primele locuri între modelele sport de serie de dimensiuni medii.”Atentie la detalii, atât la interior, cât si la exteriorNoul Insignia OPC impresioneaza de la prima vedere. Puterea acestuia este subliniata de partea din fata si cea din spate restilizate, cu elemente de design purtând semnatura OPC, cum ar fi motivul distinctiv al coltilor din partea frontala si ornamentul tevii de esapament integrat în partea din spate, care evoca tururile de mare viteza de pe circuitul Nürburgring.Caroseria atragatoare include tehnologii de ultima generatie. Sasiul OPC a fost îmbunatatit, punându-se un accent deosebit pe reproiectarea puntii spate, la fel ca în cazul altor membri ai noii familii Insignia, pentru care inginerii au modificat aproximativ 60% din componente. În plus, a fost redus nivelul de zgomot si vibratii prin intermediul unor numeroase masuri de reglare fina. Noul software ESP asigura o adaptare si mai exacta a dinamicii de conducere, în special ca reactie la tendintele de subvirare. Software-ul de amortizare modificat pentru sasiul FlexRide cu amortizoare reglabile asigura o tinuta la drum optima. Aceasta programare specifica OPC îmbunatateste dinamica de conducere, asigurând un raspuns mai rapid si mai precis la diferite manevre si conditii de drum.Având o transmisie manuala cu sase trepte de viteza si tractiune integrala, modelul Insignia OPC accelereaza de la zero la 100 km/h în 6,0 secunde (Sports Tourer: 6,3 secunde) si atinge o viteza maxima de 250 km/h (limitata electronic). În cazul în care nu este specificata nicio restrictie, modelul OPC cu transmisie manuala atinge o viteza maxima de 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Sistemul de frânare Brembo de înalta performanta asigura o decelerare rapida în conditii de stabilitate maxima, chiar si în cazul unei frânari bruste.În plus, modelul Insignia OPC beneficiaza de sistemul de tractiune 4×4 controlat electric. Sistemul de tractiune integrala încorporeaza un ambreiaj de înalta calitate, care functioneaza pe baza principiilor Haldex si un diferential electronic autoblocabil, pentru a asigura o tractiune de exceptie. Acesta se adapteaza în permanenta la conditiile rutiere curente si modifica fara întreruperi distributia cuplului între puntea fata si puntea spate, precum si între rotile spate, de la zero la 100%. În combinatie cu sasiul premium FlexRide cu control electronic, sistemul de tractiune integrala stabileste noi standarde în materie de timpi de reactie si control al autovehiculului.Senzatia sportului cu motor inunda interiorulPostul de conducere întâmpina soferii modelului OPC cu o ambianta ce ofera senzatia pura a sportului cu motor. Scaunele performante Recaro, disponibile optional si cu tapiterie din piele si cu o functie de memorare, mânerul OPC al manetei schimbatorului de viteze, precum si un panou de instrumente si o consola centrala complet noi emana un aer de lux. Pe lânga informatiile de baza, soferii pot vedea pe ecranul optional de 8 inch de pe panoul de instrumente detalii specifice, cum ar fi presiunea si temperatura uleiului, tensiunea bateriei, pozitia clapetei de acceleratie, forta de frânare si forta gravitationala ca urmare a acceleratiei laterale. Noul volan performant (cu functie de încalzire optionala) este echipat cu manete pentru schimbarea treptelor de viteza, în combinatie cu transmisia automata. Acest lucru îi asigura soferului OPC posibilitatea de a schimba manual si foarte rapid treptele de viteza, chiar si în modul automat. Daca dupa aceea manetele pentru schimbarea treptelor de viteza nu mai sunt utilizate timp de cel putin 12 secunde, autovehiculul continua sa ruleze normal în modul automat. Astfel, noul Insignia OPC îmbina în mod confortabil avantajele functionarii manuale si automate.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *