Noul BMW Seria 5 Touring
Noul BMW Seria 5 Touring
Eficienta se întâlneste cu placerea condusului, eleganta se intersecteaza cu versatilitatea: Noul BMW Seria 5 Touring
Noul BMW Seria 5 Touring combina placerea condusului, eficienta, versatilitatea si eleganta sportiva. A patra generatie a modelului Touring din segmentul superior se impune prin eleganta si puterea designului, pin functionalitatea moderna de nivel premium si prin dinamica specifica marcii, toate acestea combinate cu o eficienta remarcabila. Confortul sporit si particularitatile de siguranta, care includ numeroase sisteme de asistare a conducatorului întâlnite exclusive la BMW, dovedesc calitatile remarcabile ale noului BMW Seria 5 Touring.
În România noul model este disponibil pentru comenzi. Primele livrari se vor face încpând cu luna septembrie.
Preturi pentru România523i – 38.050,00 Euro fara TVA535i – 45.300,00 Euro fara TVA
520d – 37.300,00 Euro fara TVA530d – 44.300,00 Euro fara TVA
Design: stil individual, eleganta sportiva.
Noul BMW Seria 5 Touring se remarca prin designul unic al suprafetelor. Caracterul special al noului model este reflectat de aspectul puternic si dinamic. Cu o capota lunga a compartimentului motor, console scurte, ampatamentul cel mai lung din segment, silueta prelunga si linia acoperisului înclinata mult spre înapoi, noul BMW Seria 5 Touring are o eleganta sportiva deosebita. Toate elementele de design accentueaza sportivitatea modelului.
Versatilitate: solutii inteligente pentru o functionalitate moderna.
Gratie unui interior multifunctional si solutiilor inteligente de detaliu, noul BMW Seria 5 Touring este complet echipat pentru a îndeplini cele mai diverse cerinte. Compartimentul de bagaje are un volum de 560 litri. Daca este nevoie, o crestere a capacitatii la un maximum de 1.670 litri este garantata de rabatarea spatarelor în raport 40 : 20 : 40, o caracteristica unica în segment. Unghiul spatarelor poate fi reglat la o înclinatie de pâna la 11 grade. Spatarul poate fi rabatat prin folosirea a doua leviere de control aflate în interiorul compartimentului de bagaje, iar husa de spatiului de încarcare este coborâta automat la închiderea hayonului. Luneta, ce se poate deschide separat, oscileaza automat în sus la simpla apasare a unui buton, o alta caracteristica speciala a marcii.
Experienta condusului: dinamica superioara si confort remarcabil.
Cele mai avansate tehnologii de transmisie si suspensii asigura o sportivitate superioara si un nivel ridicat al confortului calatoriei. Sistemul optional Dynamic Driving Control permite celor de la volan sa regleze raspunsul suspensiei, al directiei, al motorului si cutie de viteze, precum si a sistemelor de asistare electronica. Noul BMW Seria 5 Touring dispune în dotarea standard de suspensie pneumatica pe puntea spate, care include si posibilitatea de reglare automata a garzii la sol. Adaptive Drive si Integral Active Steering sunt de asemenea disponibile în pachetul de dotari optionale.
Noul BMW Seria 5 Touring va beneficia înca de la lansare de doua versiuni de motoare pe benzina cu sase cilindri dispusi în linie, dar si de variante diesel cu patru, respectiv cu sase cilindri. BMW 520d Touring va fi propulsat de un motor turbo diesel cu patru cilindri, cu blocul motor din aluminiu si injectie directa Common Rail de ultima generatie. Propulsorul va dezvolta 135 kW/184 CP. Unitatea va fi echipata cu functia Auto Start Stop ca dotare standard, consumul mediu de combustibil este de 5,1 litri/100km, iar nivelul emisiilor CO2 va atinge 135 g/km în ciclul de testare EU, ceea ce va reprezenta cea mai buna valoare din segment.
Motorul cu sase cilindri dispusi în linie din echiparea modelului BMW 535i Touring – cu BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection si VALVETRONIC – dezvolta o putere de 225 kW/306 CP. Nivelul maxim al puterii furnizate de propulsorul cu sase cilindri în linie din echiparea versiunii BMW 523i Touring este de 150 kW/204 CP. BMW 530d Touring dispune tot de un motor diesel cu sase cilindri dispusi în linie, dar care dezvolta 180 kW/245 CP. Datorita tehnologiei BMW BluePerformance, acesta respecta normele de emisii EU6. Toate versiunile noului BMW Seria 5 Touring îndeplinesc în totalitate cerintele standardelor EU5.
BMW EfficientDynamics: BMW Seria 5 Touring lider în eficienta.
Toate versiunile noului BMW Seria 5 Touring sunt disponibile optional cu o transmisie automata BMW cu opt trepte. La fel ca si servodirectia asistata electric utilizata la toate variantele, aceasta are o contributie suplimentara la îmbunatatirea eficientei automobilului În functie de model, masurile standard BMW EfficientDynamics cuprind recuperarea energiei la frânare (Brake Energy Regneration), functia Auto Start Stop (BMW 520d), indicator al punctului de schimbare optim al treptelor de viteza, componente auxiliare electrice gestionate inteligent si control activ al flapsurilor de aerisire ai grilei radiatorului. O constructie inteligenta cu materiale usoare a fost utilizata la nivelul usilor, al capotei, al panourilor laterale din fata, al trenului de transmisie si al componentelor suspensiei, realizate din aluminiu.
Sisteme inovatoare de asistare a conducatorului prin BMW ConnectedDrive.
Spectrul de tehnologii oferit de BMW ConnectedDrive cuprinde, printre altele, Parking Assistant (sistem de parcare automata), Surround View (vedere panoramica pentru parcare realizata cu un sistem de 3 camere video), avertizare la coliziune cu activare a frânelor în combinatie cu Active Cruise Control (tempomat activ), Lane Change Warning (avertizare la schimbarea benzii), Lane Departure Warning (avertizare la parasirea sensului), Speed Limit Info (info pentru limita de viteza), asistare a fazei lungi, BMW Night Vision cu detectarea persoanelor, precum si Head-up Display. În plus, functii inovatoare pentru birou pot fi utilizate prin intermediul Bluetooth.
Dezvoltare si productie comuna cu BMW Seria 7.
BMW Seria 5 Touring se bazeaza pe o arhitectura de automobil ce a fost dezvoltata recent si care este utilizata si la limuzinele de lux BMW Seria 7. Productia comuna a gamelor BMW Seria 5 Touring, BMW Seria 5 Sedan, BMW Seria 5 Gran Turismo si BMW Seria 7 la uzina BMW din Dingolfing, combinata cu utilizarea la scara larga a componentelor comune, asigura o productie deosebit de eficienta care încorporeaza maximum posibil de standarde de calitate.
Descriere pe scurt.
• Noul BMW Seria 5 Touring îsi va face intrarea pe piata cu doua motoare pe benzina, cu sase cilindri dispusi în linie, si cu doua versiuni diesel, una cu patru cilindri si una cu sase cilindri. Motorul pe benzina din echiparea BMW 535i Touring furnizeaza 225 kW/306 CP, respectiv 150 kW/204 CP în cazul modelului BMW 523i Touring. BMW 530d Touring este propulsat de un motor diesel cu sase cilindri dispusi în linie, care dezvolta 180 kW/245 CP. BMW 520d Touring, echipat cu motor diesel cu patru cilindri ce furnizeaza o putere de 135 kW/184 CP, atinge cel mai înalt grad de eficienta din segment, cu un consum mediu de combustibil de 5,1 litri/100km si un nivel al emisiilor CO2 de 135 g/km, valori în ciclul de testare EU.
• O transmisie automata cu opt trepte este disponibila optional pentru toate versiunile noii game BMW Seria 5 Touring. De asemenea, clientii pot opta pentru varianta sport, care dispune de clapete de schimbare a vitezelor amplasate pe volan. Datorita configuratiei inovatoare a angrenajului, eficacitatii interne de neegalat si masei optimizate, transmisia automata cu opt trepte combina confortul schimbarii vitezelor, dinamica si eficienta la cel mai înalt nivel.
• Caracteristicile remarcabile în ceea ce priveste dinamica si confortul sunt atinse de combinatia dintre puntea fata cu dublu brat de control si cea spate care dispune de ansamblu V integrat. Noul BMW Seria 5 Touring ofera, în dotarea standard, o suspensie pneumatica pe puntea spate, cu reglarea automata a garzii la sol. Optional, tehnologia Integral Active Steering (directie integral activa) include puntea spate cu bracarea rotilor în functie de situatie cu un unghi de directie de maximum trei grade. Aceasta tehnologie are consecinte asupra diametrului de bracaj care este redus cu 0,5 metri, dar si pentru stabilitate la viteze mari.
• Manevrabilitatea gamei BMW Seria 5 Touring este caracterizata de o dinamica mult îmbunatatita si de o sporire a confortului, care de asemenea poate fi remarcata cu usurinta. Driving Dynamic Control (Controlul Dinamic al Condusului), disponibil în combinatie cu transmisia automata sport (din pachetul de optiuni), Dynamic Damper Control (Controlul Dinamic al Amortizoarelor) si Integral Active Steering (directia integral activa) permit ajustarea caracteristicilor de confort si sportivitate.
• Cockpitul orientat catre conducator, cu functii de control intuitive, sporeste placerea condusului specifica marcii BMW, subliniind – în acelasi timp – ambianta sofisticata din interiorul compartimentului pasagerilor de la noul BMW Seria 5 Touring. Particularitatile standard includ un panou de instrumente ce dispune de tehnologia Black Panel, volan multifunctional si sistem de control iDrive de ultima generatie, al carui controller este situat pe consola centrala, selectie directa si butoane pentru optiuni, la care se adauga un afisaj de control cu diagonala de 10,2 toli (26 cm) sau de 7 toli (17,8 cm), armonios integrat în panoul de bord. Optional, clientii pot opta pentru Head-up Display care a fost optimizat suplimentar în ceea ce priveste complexitatea, rezolutia si dimensiunea afisajului.
• BMW ConnectedDrive ofera o gama unica de functii pentru confort, siguranta si infotainment sporite. Ca si în cazul versiunii sedan, noul BMW Seria 5 Touring vine echipat cu un nou set de sisteme moderne care include Parking Assistant (sistem de parcare automata), avertizare la coliziune cu activare a frânelor în combinatie cu Active Cruise Control (tempomat activ) si functie Stop & Go, precum si Surround View (vedere panoramica la parcare printr-un sistem de 3 camere video). Alte optiuni sunt Head-up Display, Lane Departure Warning (avertizare la parasirea sensului), Lane Change Warning (avertizare la schimbarea benzii), Speed Limit Info (info pentru limita de viteza), asistare a fazei lungi, BMW Night Vision cu detectarea persoanelor, Park Distance Control (controlul distantei de parcare).
• Noul BMW Seria 5 Touring se remarca printr-o structura deosebit de rigida a caroseriei cu masa optimizata. Standardul foarte ridicat al protectiei pasagerilor este completat, pe lânga compartimentul stabil, de masuri extinse de siguranta – disponibile în dotarea standard -, care includ centuri de siguranta automate cu prindere în trei puncte pentru toate locurile, airbag-uri frontale si laterale, tetiere active în caz de accident pentru conducator si pasagerul din dreapta, airbag-uri cortina si indicatorul de defectiune a pneului. Capota activa este optimizata semnificativ pentru protectia pietonilor. Luminile pentru timp de zi, proiectoarele pentru ceata, stopurile de frâna adaptive, în doua faze, si tempomatul cu functia de activare a frânelor fac parte din pachetul dotarilor standard. Farurile reglabile cu xenon cu distributie variabila a luminii, controlul razei de actiune a farurilor reglabile sunt disponibile ca echipamente optionale.
Motoare:
BMW 535i Touring: motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi în linie, cu TwinPower Turbo, injectie directa (High Precision Injection) si VALVETRONIC. Capacitate: 2.979 cmc, putere maxima: 225 kW/306 CP la 5.800 rpm, cuplu maxim: 400 Nm între 1.200 si 5.000 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 6,0 (transmisie automata: 6,1) secunde. Viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil conform standardelor EU: 8,6 (transmisie automata: 8,5) litri/100 km. Emisii CO2 conform standardelor EU: 201 (transmisie automata: 197) g/km, standard de emisii: EU5.
BMW 523i Touring: motor pe benzina, sase cilindri dispusi în linie, cu injectie directa (High Precision Injection) în ardere lenta. Capacitate: 2.996 cmc, putere maxima: 150 kW/204 CP la 6.100 rpm, cuplu maxim: 270 Nm între 1.500 si 4.250 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 8,2 (transmisie automata: 8,4) secunde. Viteza maxima: 231 (transmisie automata: 227) km/h. Consum mediu de combustibil conform standardelor EU: 7,9 (transmisie automata: 7,8) litri/100 km. Emisii CO2 conform standardelor EU: 185 (transmisie automata: 182) g/km, standard de emisii: EU5.
BMW 530d Touring: motor diesel, cu sase cilindri dispusi în linie, cu carter din aluminiu, turbocompresor cu geometrie variabila a turbinei si injectie directa Common Rail (piezoinjectoare, presiune maxima de. injectie: 1.800 bar). Capacitate: 2.993 cmc, putere maxima: 180 kW/245 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 540 Nm între 1.750 si 3.000 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 6,4 (transmisie automata: 6,4) secunde. Viteza maxima: 243 (transmisie automata: 242) km/h. Consum mediu de combustibil conform standardelor EU: 6,4 (transmisie automata: 6,3) litri/100 km. Emisii CO2 conform standardelor EU: 169 (transmisie automata: 165) g/km, standard de emisii: EU5.
BMW 520d Touring: motor diesel, cu patru cilindri, cu carter din aluminiu, turbocompresor cu geometrie variabila a turbinei si injectie directa Common Rail (injectoare solenoid, presiune maxima de. injectie: 1.800 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 135 kW/184 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 380 Nm între 1.900 si 2.750 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 8,3 (transmisie automata: 8,3) secunde. Viteza maxima: 222 (transmisie automata: 220) km/h. Consum mediu de combustibil conform standardelor EU: 5,1 (transmisie automata: 5,3) litri/100 km. Emisii CO2 conform standardelor EU: 135 (transmisie automata: 139) g/km, standard de emisii: EU5.