Noul Actros

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Actros
/
33 Views

– Specialistul perfect în constructii: robust, economic, confortabil, compatibil pentru suprastructuri specifice activitatilor în constructii – Numeroasele caracteristici noi de protectie îi confera lui Actros o constructie robusta – Noua transmisie automata Mercedes PowerShift Offroad economiseste combustibilul si reduce uzura, oferind soferilor un confort sporit si un nivel de siguranta ridicat – Echipament specific pentru fiecare aplicatie în constructii Noul Mercedes-Benz Actros destinat constructiilor îsi va sarbatori premiera mondiala în cadrul Show-ului IAA 2008. Daca în Europa, noul Mercedes-Benz Actros este unul dintre camioanele de top destinate distantelor mari, noul Actros pentru constructii ocupa o pozitie similara în sectorul sau. Deja vestit pentru aspectul robust, Actros destinat constructiilor beneficiaza acum de numeroase îmbunatatiri, devenind perfect adaptat aplicatiilor din acest domeniu. Siguranta fizica si inovatii în constructia noului Actros Noul Actros pentru constructii pasteaza acelasi design atractiv la care sunt adaugate numeroase avantaje ce îi permit sa faca fata mult mai bine conditiilor grele de pe santier. Astfel, sunt reduse enervantele si costisitoarele reparatii. De asemenea, motorul si radiatorul noului Actros sunt protejate împotriva accidentelor de o placa de otel inoxidabil cu o grosime de 4 milimetri. O alta îmbunatatire adusa acestui camion o reprezinta perfectionarea treptei rabatabile de acces în cabina. Aceasta este rezistenta la coroziune si poate fi incorporata si modelelor anterioare. Treapta rabatabila este disponibila în doua versiuni, una pentru camioanele cu tractiune integrala si una pentru camioanele conventionale. Alte caracteristici practice includ oglinzi exterioare îmbracate în plastic special rezistent la impact si zgârieturi, si grilajul de protectie din otel care preîntâmpina avarierea farurilor. Rezervorul, una dintre cele mai vulnerabile parti ale unei masini de constructii, este acum protejat de un scut. Noul Actros pentru constructii dispune de numeroase îmbunatatiri inovatoare, cum ar fi cabina cu design ergomomic. Este primul camion destinat constuctiilor care afiseaza nivelul bateriei, are senzori de ploaie si de lumina si este echipat cu numeroase alte functii menite sa sporeasca confortul soferilor. O alta importanta caracteristica a camionului de constructii este bara exterioara de sustinere, care la acest model este montata lateral, pe acoperisului cabinei, în pozitie orizontala. Mai multa putere cu Mercedes PowerShift Offroad cu transmisie automata si motor economic Transmisia automata Mercedes PowerShift este acum disponibila într-o versiune modificata în cazul lui Actros pentru constructii. Un schimbator de viteze precis si rapid este necesar masinilor de santier, deoarece schimbarea vitezelor si întreruperile puterii de tractare ajuta camionul sa-si desfasoare activitatea pe teren accidentat si preîntâmpina încetinirea pe pante abrupte. Caracteristicile care sunt cu adevarat folositoare în conditii grele de exploatare, sunt deja cunoscutele functii Mercedes PowerShift – Manouvering mod, Rocking mod si cele patru trepte de viteza marsalier. Pentru a face fata conditiilor grele de pe santier, transmisia este realizata prin intermediul legaturilor de otel ce confera durabilitate si rezistenta. Renumita gama de motoare OM 501 LA si OM 502 LA este folosita în cazul noului Actros pentru constructii. Aceasta gama înglobeaza sase motoare V6 11.9, actionând de la 235 kW (320 cai putere) pâna la 350 kW (476 cai putere) si trei motoare V8 cu 375 kW (510 cai putere) pâna la 440 kW (598 cai putere). Aceste motoare care detin tehnologia BlueTec sunt economice si ecologice dovedindu-si perfomantele la sute de mii de masini. Compatibilitate caroseriei Când se alege o masina de santier, unul din criteriile primordiale îl constituie caroseria. Noul Actros pentru constructii este special conceput pentru acest domeniu. Datorita tevii ajustabile de esapament din spatele cabinei, înaltimea se poate adapta cu usurinta gabaritului variat. Teava se compune dintr-o sectiune finala si una intermediara, formate din doua cleme din otel inoxidabil, facând-o sa ajunga la o înaltime de patru metri. Astfel, se evita folosirea metodelor învechite de ajustare. Aceast model acopera o gama larga de modele, de la Actros 4×2 la Actros 8X8, varianta cu patru axe cu tractiune integrala. Suprastructurile si echipamentele speciale pentru principalele segmente de constructii sunt asigurate acum direct la predarea din fabrica, un exemplu în acest sens este suprastructura basculabila Meiller.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *