Noua generatie a Clasei C

img
Home / Stiri si noutati auto / Noua generatie a Clasei C

Noua generatie a Clasei C-    Energic: o înfatisare noua si dinamica a interiorului si exteriorului-    Extins: zece noi sisteme de asistare pentru siguranta sporita-    Eficient: noi motorizari, un consum cu pâna la 31% mai scazut-    Experienta: noua generatie de telematica permite accesul la Internet-    De succes: mai mult de un milion de unitati din seria actuala vândute din martie 2007 Noua Clasa C, ce urmeaza a fi lansata în primavara lui 2011, reprezinta o modernizare multilaterala. Sectiunea frontala si cea din spate ale acestui model foarte cautat au acum un design mai atractiv. Ecranul color de înalta rezolutie, dotare optionala, prezent în grupul de instrumente, alaturi de noul bord, cu eleganta sa suprafata restilizata si cu elementele decorative, scot în evidenta înalta calitate a finisajelor interioare. Consumul de combustibil a fost diminuat cu 31 de procente. Printre masurile de crestere a eficientei se numara noile motorizari, transmisia automata îmbunatatita 7G-TRONIC PLUS si functia start/stop. Zece noi sisteme de asistare, variind de la detectarea oboselii ATTENTION ASSIST, pâna la controlul proximitatii DISTRONIC PLUS sunt acum disponibile pentru acest model de autoturism. Noua generatie telematica include accesul la Internet si un ecran 3D pentru navigatie, cu imagini plastice ale orasului.„În ceea ce priveste sistemele de protectie si rulare, noua generatie a Clasei C ofera aceleasi repere de confort si siguranta ca si modelele noastre de lux, iar cu numeroasele caracteristici de înalta calitate ale interiorului ce reamintesc de noul CLS, ea stabileste în premiera standarde pentru segmentul sau în ceea ce priveste valoarea si calitatea”, declara Dr. Joachim Schmidt, Director de Marketing si Vânzari în cadrul Mercedes-Benz Cars. Modernizarea interiorului este acompaniata de o noua generatie telematica. Aceasta include nu numai ecrane complet reproiectate, dar face posibila si accesarea Internetului. Un total de mai mult de doua mii de componente disting cea mai noua generatie a Clasei C de predecesoarea sa. Atât limuzina cât si versiunea T-Modell pot fi comandate începând din10 ianuarie 2011. Lansarea pe piata europeana (inclusiv în Romania) va avea loc în martie 2011. În plus fata de functiile standard – care includ acum si un volan îmbracat în piele – cele doua linii de design si dotari, ELEGANCE si AVANTGARDE, constituie baza programului de individualizare a Clasei C. Cele doua linii sunt acum si mai greu de confundat. Clasa C este cel mai bine vândut model de serie al marcii si are o importanta deosebita pentru Mercedes-Benz. Seria actuala si-a gasit mai bine de un milion de cumparatori în toata lumea, de la lansarea sa în martie 2007. De la prezentarea primei Clase C în 1982 (cunoscuta pe atunci ca modelul 190), Mercedes-Benz a vândut mai bine de 8,5 milioane de autovehicule din acest segment. Clasa C a dobândit si în 2010, în repetate rânduri, locuri de top în statisticile de înmatriculare. Dinamic, hotarât, sigur pe sine: exteriorulBara frontala are acum contururi mai expresive si mai dinamice, iar sectiunea frontala este acum mai aproape de noul cod de design al marcii. Acesta debuteaza printr- un contur mai proeminent al grilei radiatorului. Grila centrala de aer se deschide vertical în V, formând o baza vizuala pentru grila radiatorului. Sectiunile laterale pronuntate se extind din sportiva forma V aflata în centrul barei frontale. Continuând dedesubtul farurilor, aceste sectiuni se contopesc cu liniile de design de-a lungul flancurilor autovehiculului, unind partea frontala cu lateralele. Prizele laterale de aer din bara frontala sunt pozitionate cât mai jos, coborând vizual garda automobilului. Limuzina si versiunea T-Modell au acum capota din aluminiu, care  contribuie la scaderea greutatii si deci la scaderea consumului de combustibil. Conturul din zona farurilor si grilei radiatorului subliniaza mai puternic decât oricând forma V a sectiunii frontale. Alaturi de recent reproiectatele faruri, acest contur ofera sectiunii frontale un aspect impunator. Forma farurilor cu lentila clara a fost modificata pentru a crea un aspect mai dinamic si mai hotarât, iar alaturi de capota, grila radiatorului si bara frontala evidentiaza forma V a sectiunii frontale. Acest aspect este subliniat atât de forma exterioara a farurilor, dar si de interiorul carcaselor acestora, unde zonele mate alterneaza cu cele lustruite. Farurile cu halogen sunt pozitionate clasic, cu faza scurta spre exterior, faza lunga spre interior si cu indicatoarele aranjate îngrijit în coltul exterior format cu aripa frontala. Daca se opteaza pentru farurile bi-xenon cu Sistem Inteligent de Iluminare (ILS), impresia de profunzime este întarita de constructia complexa a blocului optic. Lumina de pozitie sub forma de C subliniaza designul pe timp de noapte. Lampa de iluminare statica în viraje extinde modulul optic catre sursa principala de iluminare bi-xenon. Toate cele trei nivele sunt reunite printr-o banda transversala de LED-uri ce se întinde pe intreaga parte inferioara a blocului optic. Luminile de zi cu LED-uri orizontale amplasate în bara frontala,  contribuie de asemenea la aspectul distinctiv al Clasei C, vizibil chiar de la departare. În cazul barei din spate, contururile care surprind lumina si liniile despartitoare au fost modificate pentru a sublinia mai puternic latimea limuzinei si versiunii T-Modell. Aceasta schimbare este în mod deosebit evidenta prin traiectoria mai abrupta a contururilor laterale ce surprind lumina catre blocurile optice spate. Un contur continuu care surprinde lumina, plasat la capatul superior al barei din spate se extinde pâna la flancuri, pentru a conecta spatele cu lateralele si pentru a sublinia caracterul sportiv al aspectului spatelui. La Clasa C noua generatie, blocurile spate au fost chiar mai atent integrate în sectiunea din spate, printr-o lentila continua. Impresia deosebita de profunzime este data de un indicator LED pozitionat central, ce pare a pluti în fata benzilor rosii de iluminare aflate la partea superioara si inferioara, cu LED-urile lor pozitionate mai adânc. Blocurile optice spate au acum un factor de recunoastere si mai bun pe timp de noapte. Aerodinamica Clasei C este marca eficientei caroseriei. Cu o cifra a Cd de 0.26, automobilul nu numai ca stabileste un standard pentru clasa sa, dar si gliseaza contra vântului mai eficient decât alte autovehicule compacte, cu suprafata sa frontala de Cd x A = 0.57 mpInterior sportiv de înalta calitateÎn ceea ce priveste design-ul interior, accentul a fost pus pe restilizarea bordului cu o noua textura si cu ecranul încorporat. Suprafata butoanelor este acum mai  bine detaliata si galvanizata. O extensie a panoului de instrumente include acum display-ul central. Panoul de instrumente si un contur luminos discret continua spre zona pasagerului din fata. Grilele de ventilatie centrale, sub forma trapezoidala si cele laterale rotunde, sunt evidentiate în detaliu de un contur galvanizat.Sectiunea mare a ornamentului reprezinta o parte importanta a bordului reproiectat. Aceasta se extinde de la grilele centrale de ventilatie peste zona pasagerului din fata pâna la grila de ventilatie laterala, în timp ce marginea inferioara a sectiunii superioare a bordului continua spre marginile portierelor printr-o suprfata cu textura restilizata. Panoul de comanda al noii unitati de comunicare si informare de ultima generatie este prevazut cu butoane cu insertii cromate. Combinatia de butoane, suprafetele lucioase si designul striat al volanului accentueaza unicitatea interiorului. Împreuna cu noua generatie de sisteme telematice, noua generatie Clasa C este disponibila si cu un display color de înalta rezolutie în panoul de instrumente. Aspectul premium al interiorului este evidentiat si prin volanul de ultima generatie care a fost lansat odata cu noul CLS si este disponibil acum pentru linia sport AVANTGARDE pentru modelele din Clasa C. Spita centrala cromata a volanului accentueaza atmosfera sport din interiorul modelului Clasa C.Liniile ELEGANCE si AVANTGARDE se disting vizibil una de cealalta, prin ornamentele din lemn mat de frasin sau nuc (ELEGANCE), aluminiu închis sau lemn negru de frasin (AVANTGARDE). Caracteristicile de baza pentru linia ELEGANCE includ tetiere de lux ale caror parti laterale pot fi ajustate dupa preferinte.Mai multa putere, consum mai mic: motoareleÎn cazul consumului de combustibil a fost atinsa o reducere de pâna la 31 de procente. Toate modelele din Clasa C cu tractiune pe spate sunt echipate cu functia ECO start/stop ca dotare standard. Toate variantele de motorizare sunt acum clasate ca unitati BlueEFFICIENCY, indicând eficienta acestora si compatibilitatea cu mediul în urma uzului de combustibil. În viitor, toate versiunile cu transmisii automate, cu exceptia modelului C 300 CDI 4MATIC, vor fi prevazute cu modelul cu sapte trepte 7G-TRONIC PLUS (ce va fi introdus pe modelul C 250 CDI 4MATIC în iunie 2011). În plus, rapoartele de transmisie ale noilor variante de sisteme de propulsie au fost optimizate pentru economisirea de combustibil.Toate motoarele pe benzina au injectie directa. Una dintre particularitati este introducerea noului motor V6 pe benzina cu procesul inovator si extrem de eficient BlueDIRECT prezent la modelul C 350 BlueEFFICIENCY. Saltul cuantic al eficientei este foarte bine ilustrat de unitatea cu sase cilindri: puterea a crescut considerabil, noul C 350 BlueEFFICIENCY atingând 225 kW (306 CP) si 370 Nm (de la 215 kW/292 CP si 365 Nm la versiunea precedenta). Consumul de combustibil a fost redus substantial, totusi: modelul C 350 BlueEFFICIENCY are un consum de 6,8 litri per 100km – cu 1,5 litri sau 31 de procente mai putin decât în cazul modelului precedent. [1]Motoarele pe benzina cu patru cilindri, care au facut un salt evolutiv remarcabil în 2009 si care sunt prevazute cu injectie directa si supraalimentare, exceleaza prin înalta performanta si economie exemplara.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *