Noua gama MINI
Noua gama MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet 2011
Prezentare pe scurt
• MINI va oferi gamei sale de modele un nou impuls pentru a continua povestea de succes în segmentul automobilelor mici, iar aceasta va însemna modificari de design, variante aditionale de motorizare, o selectie complet noua de propulsoare diesel si dotari inovatoare. Schimbarile introduse la MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet vor evidentia atât caracterul premium unic al marcii, cât si pozitia de lider pe piata pentru fiecare model în ceea ce priveste placerea condusului si eficienta. Gama de optiuni de personalizare specifice MINI este mai larga ca niciodata.
• Lansarea pe piata, eveniment care va avea loc la 18 septembrie 2010, va consemna aparitia a doua noi motoare diesel. La versiunile pe benzina s-au operat îmbunatatiri. Motoarele diesel cu patru cilindri se evidentiaza prin puterea de tractiune mai mare, eficienta si cursivitate – calitati dezvoltate pe baza experientei remarcabile pe care BMW Group o are în domeniul propulsoarelor. La acestea se adauga tehnologia revolutionara MINIMALISM, care contribuie la reducerea consumului de combustibil si a nivelului emisiilor. Noul MINI One D (66 kW/90 CP) si noul MINI Cooper D (82 kW/112 CP) stabilesc noi standarde de eficienta prin consumul mediu de combustibil de 3,8 litri per 100 kilometri pe care îl ating în ciclul de testare EU5 si prin nivelul emisiilor CO2 de 99 g/km. Diversitatea în cadrul gamei de modele este extinsa prin noul MINI One D Clubman si noul MINI Cooper D Cabriolet, primul model decapotabil de la MINI ce beneficiaza de motor diesel.
• Printr-o serie de detalii, modificarile de design de la MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet întaresc imaginea sportiva a celor trei modele. În acelasi timp, o serie de detalii inteligente, împreuna cu noi jante, culori si dotarile optionale sunt menite sa accentueze atât eleganta, cât si caracterul premium al gamei MINI. Noua geometrie a spoilerului îmbunatateste nivelul de protectie a pietonilor. Toate modele vin echipate cu lumini LED pentru stopuri si frâne, precum si cu functia de iluminare dinamica pentru frânare.
• În interiorul automobilului, butoanele de control, cu un design nou pentru sistemul audio si aer conditionat, asigura o optimizare a ergonomiei. Culorile armonioase si materialele de calitate subliniaza caracterul premium al marcii. Gama de tapiterie pentru scaune (adaptata fiecarui model), elementele de echipare si paletele de culori au fost si ele actualizate.
• Noi culori pentru exterior si noi versiuni design al jantelor sunt disponibile pentru MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet. Disponibila pâna acum doar pentru versiunile MINI John Cooper Works si MINI John Cooper Works Clubman, culoarea Chili Red poate fi acum comandata ca nuanta de contrast pentru acoperis si capacele oglinzilor retrovizoare.
• În premiera sunt prezentate trei „universuri de design” – Rally, Classic si Scene. Fiecare cuprinde o combinatie pentru culoare exterior, acoperis, jante, tapiterie, elemente de echipare, palete de culoare si alte particularitati vizuale. Universurile de design reprezinta o recomandare din partea echipei de design MINI si ofera automobilului un stil clar, în functie de tema aleasa. În plus, personalizarea poate fi realizata prin varierea componentelor individuale ale fiecarui univers de design si prin adaugarea altor echipamente si accesorii.
• Toate modele dispun de echipamente inovatoare pentru mai mult confort, siguranta si care întaresc personalitatea tipica marcii MINI. Spre exemplu, farurile cu xenon pot fi comandate cu carcasa neagra sau cu functia Adaptive Headlights (lumini adaptive). La interior lumina ambientala optionala utilizeaza un trio LED pentru a furniza un spectru larg de culoare.
• Noile sisteme audio si de navigatie si integrarea dispozitivelor pentru playere externe de muzica si telefoane mobile ofera capacitati extraordinare de entertainment si comunicare. Toate sistemele radio vin echipate cu un player CD cu suport MP3 si conexiune AUX IN, în timp ce radioul MINI Visual Boost si sistemul de navigatie MINI beneficiaza de un afisaj color de înalta rezolutie, amplasat în Centre Speedo (vitezometrul central), si de un sistem hands-free cu tehnologie Bluetooth completat de interfata audio USB. Acestea permit redarea fisierelor video pe monitorul de la bord, de pe un terminal compatibil Apple iPod. Daca un client a comandat preechiparea Bluetooth pentru telefoane mobile care include si interfata USB, ambele sisteme pot fi conectate cu dispozitive compatibile pentru a permite functii asa cum sunt streaming audio via Bluetooth, afisarea copertilor de albume si functii inovatoare de tip “office” precum afisarea si citirea automata a e-mail-urlior sau mesajelor SMS.
Noua gama MINI: MINI, MINI Clubman, MINI Cabriolet 2011
MINI va oferi gamei sale de modele un nou impuls pentru a continua povestea de succes în segmentul automobilelor mici, iar aceasta va însemna modificari de design, variante aditionale de motorizare, o selectie complet noua de propulsoare diesel si dotari inovatoare. Lansarea mondiala este programata pentru 18 septemebrie, ziua care marcheaza debutul noilor modele si în showroom-ul oficial MINI din România.
Una dintre cele mai importante modificari este reprezentata de motoarele diesel complet noi care asigura o putere de tractiune mai mare combinata cu o eficienta îmbunatatita. Atât noul MINI Cooper D, cât si noul MINI One D ating un nivel al consumului mediu de combustibil în ciclul de testare EU5 de numai 3,8 litri per 100 km si un nivel al emisiilor CO2 de 99 g/km, depasind în premiera pargul de 100 g/km. Lansarea noii game MINI aduce cu ea si premiera noilor modele MINI One D Clubman si MINI Cooper D Cabriolet.
Noile propulsoare diesel cu patru cilindri se alatura propulsoarelor cu benzina care au fost mult revizuite. Gama de motoare MINI acopera un maxim al puterii cuprins între 55 kW/75 CP la MINI One si 135 kW/184 CP la MINI Cooper S.
Modificarile de design bazate pe detalii introduse la MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet reprezinta puncte de atractie care scot în evidenta atât capacitatea sportiva îmbunatatita a modelelor, cât si caracterul premium. De exemplu, prizele de aer aflate în spoilerul fata accentueaza impactul vizual, în special la MINI Cooper S, în timp ce galeriile de aer adauga un plus de stil versiunii MINI Cooper S. Pe de alta parte, particularitati precum stopurile LED, cu un design nou, si semnalizatoarele restilizate adauga o nota de eleganta.
Materialele de calitate si paleta de culori marcheaza caracterul contemporan si exclusivist al interiorului. Butoanele de control de la sistemele audio si de aer conditionat, cu un nou design, asigura o ergonomie optimizata. O serie de noi optiuni sunt acum disponibile pentru clientii dornici sa-si personalizeze automobilele în functie de stilul lor personal. Varietatea de tapiterii, elementele de echipare si paletele de culoare au fost revizuite si extinse, la fel si gama de culori pentru exterior si de jante. „Universurile de design” Rally, Classic si
Scene sunt un reper excelent când vine vorba de combinarea acestor particularitati cu un efect armonios. Chiar daca universurile de design sunt definite pe baza unor recomandari din partea echipei de design MINI, ele lasa un loc pentru variatiuni si adaugari în functie de preferintele clientilor.
Caracterul inovator al gamei MINI este evidentiat de paleta larga de echipamente disponibile. Farurile adaptive pot fi acum comandate în combinatie cu farurile optionale cu xenon. Pe lânga acestea, noile lumini ambientale acopera un spectru foarte larg de nuante coloristice. Totodata, pachetul de echipamente pentru entertainment si comunicare – care include functiile inovatoare MINI Connected – intra într-un nou teritoriu. MINI Connected cuprinde o tehnologie unica la nivel mondial care permite integrarea terminalelor Apple iPhone în arhitectura sistemului din automobil, iar telefonul, playerul de muzica si functiile online sunt operate prin intermediul unui joystick, a butoanelor de pe volan si a monitorului de la bord.
O aplicatie disponibila la Apple App Store permite utilizatorilor sa primeasca mesajele de pe Facebook si Twitter direct în automobil, afisarea lor pe ecranul de la bord si citirea lor prin intermediul functiei optionale MINI Connected de redare vocala. Aplicatia vine si cu functia web radio, capacitatea de receptionare a fluxurilor de stiri RSS, utilizarea pachetului pentru cautare locala Google si servicii Google Send to Car, precum si functia Dynamic Music.
Noile motoare diesel: putere crescuta de tractiune, emisii CO2 reduse la 99 g/km.
O noua generatie de motoare turbodiesel permite membrilor gamei MINI sa-si întareasca pozitia în ceea ce priveste eficienta atinsa. Propulsorul cu patru cilindri, capacitate de 1,6 litri, reflecta experienta în dezvoltare pe care o are BMW Group. Camerele de combustie au acelasi raport optim între alezaj si cursa ca si un motor de 2,0 litri aflat în echiparea unui model BMW, cu un bloc motor special conceput, precum si cu o chiulasa potrivita astfel încât propulsoarele montate transversal sa fie perfecte pentru modelele MINI. Motoarele dispun de injectie common-rail si de turbocompresor cu geometrie variabila a turbinei, ceea ce furnizeaza o dezvoltare exacta a puterii de-a lungul intervalului de turatii. Carterul din aluminium le face sa fie foarte usoare si înseamna o premiera pentru segmentul automobilelor mici în ceea ce priveste acustica.
Atât modelul MINI Cooper D, cât si MINI One D sunt echipate cu filtru de particule diesel si cu convertor catalitic de oxidare. Acestea sunt plasate în aceeasi carcasa, nu necesita întretinere si functioneaza fara a perturba motorul. Asemenea tuturor modelelor MINI, si noile variante de motorizare turbodiesel îndeplinesc standardele EU5 cu privire la emisii.
Potentialul noului concept turbodiesel prezent la MINI Cooper D este deosebit de impresionant. O putere maxima de 82 kW/112 CP la 4.000 rpm si un vârf al cuplului de 270 Nm pe un interval al turatiilor cuprins între 1.750 si 2.250 rpm reprezinta reteta unei reactii instantanee si a unei dezvoltari deosebite a puterii. Sprintul de la 0 la 100 km/h necesita aproximativ 9,7 secunde, totul spre o viteza maxima de 197 km/h. Noul MINI Cooper D atinge un nivel al consumului de combustibil în ciclul de testare EU5 de 3,8 litri per 100 km si un maxim al emisiilor CO2 de 99 g per km.
MINI Clubman si MINI Cabriolet stabilesc noi standard de eficienta.
Dintre cele doua variante turbodiesel, cea mai puternica din dotarea noului MINI Cooper D Clubman genereaza o acceleratie de la 0 la 100 km/h în 10,2 secunde si o viteza maxima de 197 km/h. Consumul mediu mixt al acestui model în ciclul de testare EU a fost redus la 3,9 litri per 100 km, combinat cu un nivel al emisiilor CO2 de 103 g per km.
Lansarea noii game MINI înseamna si premiera tehnologiei diesel la varianta de top a marcii în versiune cabriolet. MINI Cooper D Cabriolet combina eficienta remarcabila a noului motor turbodiesel cu un nivel de neegalat al placerii condusului în segmentul automobilelor mici. MINI Cooper D Cabriolet accelereaza de la 0 la 100 km/h în 10,3 secunde si este capabila sa atinga o viteza maxima de 194 km/h. Aptitudinile sportive ale noii variante a modelului sunt completate de consumul mediu mixt de 4,0 litri per 100 km în ciclul de testare EU si de nivelul emisiilor CO2 de 104 g per km.
MINI One D: un nou motor si doua variante de caroserie.
Cuplul impresionant disponibil de la un nivel redus al turatiilor si economia deosebita de combustibil sunt particularitatile definitorii ale acestui model diesel de baza pentru gama MINI. Motorul turbodiesel ce propulseaza MINI One D dezvolta 66 kW/90 CP la 4.000 rpm si atinge cuplul maxim – 215 Nm – pe o plaja cuprinsa între 1.750 si 2.500 rpm. MINI One D completeaza sprintul de la 0 la 100 km/h în 11,4 secunde, în timp ce viteza maxima atinsa este de 184 km/h. Consumul mediu mixt în ciclul de testare EU este de numai 3,8 litri per 100 km, iar emisiile CO2 sunt împinse pâna la o noua valoare minima de 99 g per km.
Noul motor diesel de baza este disponibil si la MINI Clubman. Aceasta versiune a modelului accelereaza de la 0 la 100 km/h în 11,8 secunde si atinge o viteza maxima de 182 km/h. Consumul mediu al modelului MINI One D Clubman în ciclul de testare EU este de 3,9 litri per 100 km, în timp ce emisiile CO2 sunt de 103 g per km.
Conceputa pe baza eficientei impresionante a noilor motoare diesel, tehnologia MINIMALISM – disponibila standard – are propria ei contributie la reducerea suplimentara a consumului de combustibil si a emisiilor. Tehnologia MINIMALISM este grupata în combinatiile specifice fiecarui modelul si include sisteme cum ar fi recuperarea energiei frânelor, functia Auto Start/Stop, indicatorul punctului de schimbare, servodirectie electromecanica (EPS) si operarea inteligenta a componentelor auxiliare electrice. O cutie de viteze manuala cu sase trepte, dotare standard, canalizeaza puterea motorului catre roti. Modelele dispun de un ambreiaj nou, autoreglabil. Ajustarea automata asigura ca reactia pe care o astepti din partea pedalei unui model MINI este aceeasi pe întreaga durata de viata a automobilului. În plus, sincronizarea treptelor de viteza a fost si ea optimizata suplimentar printr-un strat de carbon pentru captusirea ambreiajului.
Calitati sportive, eficienta si versatilitate: seria de motoare pe benzina pentru noua gama MINI.
Propulsorul cu patru cilindri, capacitate 1,6 litri, se poate mândri si cu o serie de particularitati tehnice a caror dezvoltare îsi are originile în experienta bogata pe care BMW Group o detine în domeniul motoarelor. Spectrul de putere al noii generatii de motoare se întinde la 55 kW/75 CP sau 72 kW/98 CP pentru modelul MINI One pâna la 90 kW/122 CP pentru MINI Cooper si 135 kW/184 CP în cazul versiunii MINI Cooper S.
Toate motoarele pe benzina sunt echipate cu gestiune complet variabila a supapelor, bazata pe sistemul VALVETRONIC utilizat la propulsoarele BMW. Aceasta tehnologie optimizeaza reactia motorului si, în acelasi timp, reduce semnificativ consumul de combustibil si nivelul emisiilor. La modelele MINI Cooper S, MINI Cooper S Clubman si MINI Cooper S Cabriolet, sistemul se alatura injectiei directe si turbocompresorului twin scroll, ceea ce face ca motorul sa fie cel mai eficient din categoria lui de cilindree. La MINI Cooper S, propulsorul permite o acceleratie de la 0 la 100 km/h în 7,0 secunde, în timp ce consumul mediu în ciclul de testare EU este de numai 5,8 litri per 100 km, iar emisiile CO2 ating doar 136 g per km.
Pe lânga tehnologia MINIMALISM, care dispune de particularitati precum recuperarea energiei frânelor, servodirectie electromecanica, functia Auto Start/Stop si indicator al punctului de schimbare, toate modelele din noua gama MINI se pot mândri acum cu etanseizare termica a întregului sistem de transmisie. Consumul de combustibil la plecarea la rece este redus semnificativ în perioada de încalzire. Masurile de etanseizare termica cuprind elemente de izolare de jur împrejurul capotei, al scutului ignifug si al sectiunilor laterale, dar si un sigiliu complet din cauciuc. Acestea permit si o optimizare din punct de vedere aerodinamic, care contribuie si la sporirea eficientei. Utilizarea îmbunatatita a caldurii are beneficii si asupra confortului pasagerilor; atunci când temperaturile exterioare sunt scazute, caldura stocata poate fi folosita eficient pentru încalzirea rapida a interiorului automobilului.
Design modificat: un semn clar al performantelor sportive si al elegantei.
Designul modificat cu exactitate al noilor MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet demonstreaza potentialul sportiv îmbunatatit al celor trei modele. Noua geometrie a barei fata permite o respectare si mai stricta a normelor de protectie a pietonilor, iar zonele mari de deformare contribuie la reducerea riscului de contuzii în cazul unei coliziuni cu un pieton sau un biciclist. Designerii au oferit o senzatie de lungime mai mare prin sculpturile tridimensionale ale noilor elemente de caroserie, astfel încât sa se asigure ca proportiile obisnuite MINI, inclusiv consolele scurte, au fost pastrate intacte.
Modificarile din sectiunea inferioara a spoilerului fata sunt, fara îndoiala, mai evidente. Aici, luminile pozitiilor si ale proiectoarelor de ceata au contururi tridimensionale mai pronuntate.
Prizele de aer inferioare se bucura si ele de o accentuare a impactului vizual. La MINI One si MINI Cooper, un element transversal de culoare neagra accentueaza latimea automobilului, în timp ce prizele de aer exterioare (optional, pot avea rame cromate) de la MINI Cooper S directioneaza curentul de aer catre discurile de frâna si adauga un plus de forta aparitiei sportive a acestei versiuni a modelului.
Farurile rotunde, emblematice pentru MINI, beneficiaza de surse de lumina cu design modificat. Reflectoarele negre ale farurilor, care au fost prezentate în premiera la modelul aniversar MINI 50 Camden, sunt disponibile ca dotare optionala la toate modelele, cu exceptia versiunii MINI John Cooper Works.
Luminile LED pentru stopuri optimizeaza vizibilitatea si dau o nota de modernism gamei MINI. Luminile dinamice de frâna – disponibile standard – avertizeaza conducatorii auto din spate printr-o stralucire intermitenta de frecventa mare în momentul unei frânari bruste. Alte particularitati incluse sunt luminile pentru marsarier si proiectoarele spate de ceata, acum localizate în sectiunea inferioara a barei spate. La MINI One si MINI Cooper, acestea sunt amplasate într-o banda luminoasa, de culoare rosie, pozitionata central si cu un stil armonios. O banda luminoasa suplimentara, ce se aprinde la frânare si care este situata în bara, accentueaza aranjamentul orizontal si implicit latimea automobilului. În bara spate de la MINI Cooper S exista o fanta de evacuare a carei latime si contururi le preia de la designul prizelor de aer din fata. Luminile de marsarier si proiectoarele de ceata din spate sunt integrate în zonele exterioare ale spatelui automobilului, ceea ce reflecta pozitionarea în fata a galeriilor d e aer pentru frâne.
Liniile puternice ale partii spate de la MINI One Clubman si MINI Cooper Clubman sunt accentuate de elementele largi de impact aflate pe fiecare parte laterala a numarului de înmatriculare. Difuzorul de la MINI Cooper S Clubman are o deschidere larga între cele doua tevi de esapament, care sunt replica formei evacuarii de aer si au muchia cromata.
Stopurile de la MINI Clubman, foarte subtiri si pozitionate vertical, sunt acum – la fel ca la MINI si MINI Cabriolet – înconjurate de o banda interioara cromata.
Aparitiile noi si atractive în gama de culori si jante ofera clientilor posibilitati suplimentare de personalizare a automobilului. Noile culori metalizate – British Racing Green, Spice Orange si, pentru MINI Cooper S, Eclipse Grey – pot fi comandate înca de la lansare. Ice Blue va fi disponibila la o data ulterioara.
Performante sportive extreme, design exclusiv: MINI John Cooper Works.
Nuanta Chili Red poate fi comandata acum în exclusivitate pentru MINI John Cooper Works si MINI John Cooper Works Clubman ca si culoare de contrast pentru acoperis si carcasele oglinzilor laterale, putând fi combinata cu Pepper White, Pure Silver, Midnight Black, British Racing Green si Eclipse Grey pentru culori de caroserie. Si pentru a completa efectul obtinut, jantele standard din aliaj usor, de 17 toli, în design Cross Spoke Challenge pot fi comandate în finisare de culoare neagra, fara nici un cost suplimentar.
Interiorul acestor modele sport propulsate de un motor cu patru cilindri ce dezvolta 155 kW/211 CP este completat de scaune sport negre care beneficiaza de cusaturi contrastante de nuanta rosie si de elemente de echipare în nuanta Chili Red. Cercul volanului, levierul schimbatorului de viteze si cel al frânei de mâna au si ele cusaturi rosii, contrastante. O alta optiune exclusiva pentru MINI John Cooper Works, MINI John Cooper Works Clubman si MINI John Cooper Works Cabriolet sunt scaunele Lounge Leather cu vipusti rosii.
Instrumentele acestor trei variante de modele sunt disponibile standard cu ceasuri în nuanta gri antracit.
Universurile de design contribuie la realizarea personalizarii detaliate.
Varietatea de tapiterii pentru scaune, culori pentru interior, elemente de echipare si palete de culoare pentru toate modelele noii game MINI a fost si ea revizuita semnificativ. Printre optiunile nou introduse se numara combinatia de stofa si piele Cross Check, nuanta coloristica de interior Polar Beige, elementele de echipare în nuante Striped Alloy, Black Checkered si Pepper White si paletele de culoare Satellite Grey si Toffy.
Selectia de nuante disponibile si de materiale este stabilita în functie de fiecare model în parte. Nu trebuie omis nici amanuntul ca „universurile de design” Rally, Classic si Scene au fost lansate în premiera ca baza pentru crearea unei configuratii a modelelor MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet. Fiecare dintre aceste universuri de design cuprinde o combinatie aleasa cu grija de finisari cromatice ale caroseriei, a acoperisului, design al jentilor, nuante de interior, tapiterie, elemente de echipare, palete coloristice si alte detalii vizuale. Acestea reprezinta o recomandare din partea echipei de design MINI si împrumuta fiecarui automobil un caracter deosebit de coerent. În stilul marcii, personalizari suplimentare – si aproape fara limite – pot fi realizate prin varierea componentelor individuale ale fiecarui univers de design si prin adaugarea unor elemente aditionale din gama larga de echipamente si accesorii optionale.
Toate modele noii game MINI dispun, în echiparea standard, de o multitudine de particularitati de interior. Designul distinctiv al cockpitului, butoanele de control si pragurile usilor întaresc nota de exclusivitate a fiecarui model MINI. Toate aceste butoane si întrerupatoare (si zona care le înconjoara) de pe consola centrala, aflata sub Centre Speedo (vitezometrul central) sunt de culoare neagra, la fel cum sunt si butoanele de control si rama afisajului de la sistemul audio. Butoanele de control de la aerul conditionat sunt înramate cu un inel cromat, iar un alt detaliu cromat poate fi gasit pe volan. Clapetele de schimbare a treptelor de viteza de pe volanul multifunctional – o dotare optionala – sunt si ele de culoare neagra.
Premiera MINI: faruri adaptive.
Toate modele pot fi comandate cu o selectie de echipamente inovatoare al caror obiectiv este îmbunatatirea confortului, a sigurantei si a personalitatii specifice MINI. Farurile adaptive sunt disponibile în premiera la MINI în combinatie cu luminile cu xenon, optionale. Aceasta tehnologie permite farurilor sa urmeze trasa virajelor viitoare astfel încât sa asigure iluminarea optima a suprafetei drumului. Unghiul de bracare al volanului si viteza automobilului sunt factorii luati în calcul la determinarea unghiului fasciculului farurilor.
Lumina ambientala, o alta optiune, utilizeaza acum trei LED-uri care acopera nu mai putin de 756 de nuante pentru interior.
MINI Clubman este echipat cu o noua husa pentru portbagaj, retractabila tip rulou. Adaugat la aceasta, ghidajul centurii de siguranta a pasagerului din fata a fost optimizat pentru a usura urcarea si coborârea pasagerilor prin usa Clubdoor a modelului Clubman.
Entertainment si comunicare de înalta clasa.
Noile sisteme audio si de navigatie si platformele optionale de integrare a playerelor externe pentru muzica si a telefoanelor mobile ofera solutii de top pentru entertainment si comunicare. Toate sistemele radio includ un player CD compatibil cu formatul MP3 si o conexiune AUX IN prin care pot fi conectate playere muzicale externe la sistemul audio de la bord. Chiar si radioul MINI CD – aflat în echiparea standard – dispune de sase difuzoare. Radioul optional MINI Boost CD are butoane de control cu un design revizuit, iar controlul volumului de la radio si selectorul de frecventa sunt acum pozitionate la acelasi nivel.
Radioul MINI Visual Boost si sistemul de navigatie MINI sunt echipate cu un ecran de înalta rezolutie, cu diagonala de 6,5 toli (16,5 centimetri), dispus în Centre Speedo (vitezometrul central), si cu facilitate Bluetooth hands-free si interfata audio USB. Hartile pentru sistemul de navigatie MINI sunt stocate într-un dispozitiv de la bord, cu memorie Flash, si pot fi actualizate prin intermediul interfetei USB. Afisarea hartii se poate face în modul zi si în cel nocturn. De asemenea, atunci când automobilul stationeaza, fisierele video stocate pentru un terminal compatibil Apple iPod pot fi vizualizate pe monitorul de bord.
În combinatie cu kitul de pregatire Bluetooth pentru telefoane mobile cu interfata audio USB, care include si un adaptor snap-in, cu functie de încarcare, în consola centrala si o antena de exterior, radioul MINI Visual Boost si sistemul de navigatie MINI permit utilizarea functiilor suplimentare suportate de un dispozitiv mobil conectat. Printre acestea se numara streaming audio via Bluetooth, afisarea copertilor de albume pe monitorul de bord si functii inovatoare din activitatea de birou. Spre exemplu, lista apelurilor stocate într-un telefon mobil si cartile de vizita din lista de contacte pot fi vizualizate pe monitorul de bord. În plus, functia optionala de redare vocala permite citirea înregistrarilor din calendarul unui terminal smartphone.