Noua SKODA Octavia Scout 2014
Noua SKODA Octavia Scout: capacitate de tractare îmbunătătită si performante remarcabile în off-road- Capacitate de tractare cu 25 de procente mai mare: noua Octavia Scout poate tracta până la două tone- Perfect pentru teren accidentat: cel mai avansat sistem de tractiune integrală, gardă la sol mărită, valori de vârf pentru unghiul de atac si un pachet de drumuri grele- Puternic: motoare mai puternice si consum de carburant redus cu până la 20 de procente- Atractiv: un design robust si atractiv, atât pe asfalt cât si pe teren dificilDeschizător de drumuri, aventurier pentru întreaga familie si un autovehicul tocmai bun pentru tractarea poverilor mari – noul model ŠKODA Octavia Scout este un automobil polivalent si puternic, atât pe asfalt, cât si în off-road. Tehnologia de ultimă oră a tractiunii integrale, care utilizează un cuplaj Haldex-5, motoarele de înaltă performantă, garda la sol mărită, unghiul de atac îmbunătătit si pachetul pentru drumuri grele asigură posibilităti nelimitate, chiar si pe teren accidentat. Capacitatea de tractare a crescut cu 25 de procente, ajungând acum la două tone. În ciuda cresterii puterii, consumul de carburant si emisiile noii ŠKODA Octavia Scout au fost reduse cu până la 20 de procente în comparatie cu modelul precedent.Noul model ŠKODA Octavia Scout, care va fi disponibilă în showroom-uri începând cu această toamnă, este un real aventurier pentru familie si timpul liber. Asa cum v-ati astepta din partea mărcii ŠKODA, cel mai recent model oferă „putin mai multă masină”, în toate aspectele. În plus fată de nivelul avansat de functionalitate, numeroasele dotări Simply Clever, precum si cea mai recentă tehnologie pentru sigurantă si confort, noua Octavia Scout impune de asemenea noi standarde pentru capacitatea de tractare, abilităti de urcare în rampă si deplasare pe teren accidentat.“Noua Octavia Scout demonstrează că este la fel de confortabil să te deplasezi pe asfalt, ca si în off-road. Automobilul se remarcă prin imaginea sa robustă, puternică si atractivă. Noua ŠKODA Scout combină perfect forma cu functia”, declară Dr. Frank Welsch, Membru în Consiliul de Administratie ŠKODA, responsabil pentru Dezvoltare.Capacitatea de tractare a crescut cu 25 procente, ajungând la două toneNoua ŠKODA Octavia Scout este acum, mai mult decât oricând, un autovehicul excelent pentru tractarea poverilor mari. Poate remorca până la 2 tone – o capacitate de tractare cu 25 de procente mai mare decât înainte. Indiferent că tractati o rulotă, o remorcă pentru cai sau o barcă: capacitatea de tractare mai mare asigură maximum de flexibilitate în situatiile cotidiene.Capacitatea îmbunătătită de urcare a pantelor este, de asemenea, excelentă. Gratie unghiurilor de atac si degajare mărite, care sunt acum de 16,7 grade în fată si 13,8 grade în spate, acest deschizător de drumuri, din Republica Cehă, poate aborda fără dificultate zone mai dificile si cu înclinatie mai mare.Diferentialul Blocabil Electronic (EDL), disponibil în dotarea standard, asigură demaraje confortabile la viteze mici. EDL actionează pe ambele punti, fată si spate, si actionează ca un blocaj între roti. Noua Octavia Scout dispune standard si de sistemul de Control Electronic al Stabilitătii (ESC). Modul ESC în două trepte poate fi adaptat pentru a corespunde diferitelor conditii de mers, prin simpla apăsare a unui buton. Aceasta permite soferului să pornească sau să oprească sistemul de control al tractiunii, în functie de nevoi.Tractiune integrală de ultimă generatie, care are la bază cuplajul Haldex-5Noua tractiune integrală standard a modelului Octavia Scout asigură caracteristici dinamice optime, sigurantă activă de vârf si un consum redus de carburant, utilizând cea mai nouă tehnologie pentru tractiunea integrală, care are la bază cuplajul Haldex-5. Distributia de putere între cele patru roti depinde întotdeauna de conditiile de mers. În timpul decelerării, sau în conditiile unei sarcini reduse, cea mai mare parte a puterii ajunge la puntea fată, ceea ce economiseste carburant. Imediat ce este nevoie de mai mult cuplu, sau dacă rotile au nevoie de mai multă tractiune, rotile din spate sunt activate lin, în câteva milisecunde. Pierderea tractiunii este practic imposibilă. În comparatie cu un cuplaj Haldex-4, care a fost utilizat înainte la Octavia Scout, noua tehnologie este cu 1,4 kg mai usoară.Pentru utilizarea în off-road, noua Octavia Scout dispune de o gardă la sol mai mare. În comparatie cu modelul Octavia standard, cresterea este de 31 de milimetri, la un total de 171 de milimetri. În plus, pachetul pentru drumuri grele, cu scuturi de protectie suplimentare sub caroserie, reprezintă acum o dotare standard. Acestea protejează partea de sub masină împotriva deteriorării mecanice si previn pătrunderea murdăriei în compartimentul motor. Componentele din partea inferioară a caroseriei, precum si conductele de frână si de carburant sunt, de asemenea, protejate cu elemente din plastic.Imaginea uimitoare a modelului Octavia Scout este perechea perfectă pentru tehnologia sa off-road. Jantele din aliaj de 17 inch si anvelopele 225/50 R17 sunt dotări standard. Barele rezistente din fată si din spate, cu protectii din plastic negru si aplicatii argintii cu design off-road subliniază robustetea automobilului. Din profil, Scout atrage atentia cu bandouri din plastic negru, care acoperă pragurile si pasajele rotilor. De asemenea există benzi laterale de protectie din plastic negru si oglinzi cu aspect de aluminiu. Barele de pe plafon sunt disponibile si cu un finisaj cu efect de aluminiu. Iar interiorul dispune de o serie de caracteristici create special pentru Scout.Trei motoare puternice care au un consum redus cu până la 20 de procenteNoile motoare ale modelului Octavia Scout sunt mai puternice, precum si cu 20 la sută mai ecologice. Sunt disponibile trei motoare, unul pe benzină si două diesel. Economiile de carburant rezultă din reducerea cu 29 kg a masei, îmbunătătirile aduse tehnologiei de tractiune integrală, precum si utilizarea motoarelor eficiente Green tec, cu sistem Start-Stop si functie de recuperare a energiei de frânare, în dotarea standard. Toate cele trei motoare corespund cerintelor normei de poluare EU6, care va intra în vigoare în septembrie 2014. Motorul diesel de vârf pentru ŠKODA Octavia Scout este un 2.0 TDI/135 kW (184 CP), care beneficiază de atractiva combinatie cu transmisia automată cu sase trepte de viteză (DSG) si tractiunea integrală. Este prima dată când această combinatie este disponibilă pentru un automobil ŠKODA. Motorul 2.0 TDI/110 kW (150 CP) este disponibil doar cu o transmisie manuală cu sase trepte de viteză. Propulsorul 1.8 TSI/132 kW (180 CP) pe benzină, care poate echipa modelul Octavia Scout, este disponibil împreună cu o transmisie DSG automată, cu sase trepte de viteză. Din 2007, Octavia Scout este parte integrantă din gama de modele ŠKODA. Între 2007 si sfârsitul anului 2013, ŠKODA a livrat circa 53.600 unităti Octavia Scout către clientii din întreaga lume. Aceasta reprezintă aproape opt procente din totalul modelelor Octavia Combi, livrate în această perioadă. Noua Octavia Scout are la bază experienta extraordinară a mărcii ŠKODA în proiectarea de automobile adecvate pentru utilizarea în off-road. Producătorul de automobile din Republica Cehă oferă acum sase modele cu un design off-road special: Octavia Scout, Fabia Scout, Fabia Combi Scout, Roomster Scout, precum si Yeti Outdoor si Superb cu pachet Outdoor.