Noua Clasa E lansata oficial in Romania

Noua Clasa E lansata oficial în Romania
• Un test drive al simturilor capabil sa dezvaluie toate elementele speciale aduse de noua limuzina
• Noua Clasa E – definita de siguranta, confort remarcabil si economie de combustibil cu pâna la 23%
• Un partener “inteligent” datorita combinatiei unice dintre sistemele de asistenta si protectie
• Gama de modele – un nivel înalt al dotarilor standard si al variantelor de individualizare
• O istorie care transforma Clasa E în cea mai de succes limuzina business din lume
Bucuresti – Mercedes-Benz România a lansat oficial pe piata autohtona noua limuzina Clasa E, un model ce consolideaza pozitia pe care acest automobil o detine în fruntea clasei de lux.
Considerat a fi unul dintre cele mai atente si elegante automobile din lume, noul model face un pas semnificativ în ceea ce priveste siguranta si confortul celor aflati în interiorul autoturismului. Noua Clasa E vine în întâmpinarea tuturor acelora care dovedesc un atasament deosebit fata de valorile si excelenta cu care Mercedes-Benz si-a obisnuit clientii de-a lungul timpului.
Noul Mercedes Clasa E poate fi definita ca o limuzina ce ofera o calatorie reconfortanta într-o maniera cu adevarat incitanta. Cea mai noua stea a familiei Mercedes-Benz a ales unul dintre cele mai sensibile instrumente de masura din lume pentru aprecierea confortului: vocea incomparabila a Diannei Reeves, câstigatoare a patru premii Grammy si una dintre cele mai apreciate cântarete de jazz a timpurilor noastre. Dianne a fost invitata sa interpreteze cântecul “Better than Anything” în timpul unei calatorii la bordul noii Clase E, în timp ce la volan s-a aflat fostul pilot de Formula 1 si câstigator de Grand Prix, Jean Alesi.
Cele peste 20 de inovatii tehnice aduse de creatorii sai, alaturi de un design avangardist transforma succesoarea modelului care s-a bucurat de cea mai mare apreciere în lumea întreaga, într-un autovehicul care întâmpina si satisface nevoile celor mai exigenti clienti ai nostri.
Inovatiile aduse autovehiculului sunt deschizatoare de noi drumuri în ceea ce priveste condusul în siguranta, deoarece pâna acum, niciun alt producator din lume nu le-a folosit în aceasta combinatie. Exemplele includ ca dotare standard sistemul Attention Assist, Adaptive Main Beam Assist (Asistentul pentru faza lunga) si frânarea automata în caz de urgenta, care este activata în momentul în care pericolul de coliziune este ridicat.
Pentru noua limuzina, Mercedes-Benz a îmbunatatit confortul pe distante lungi deja cunoscut clientilor Clasei E, inclusiv tehnologia inteligenta pentru constructia caroseriei, care este cu 30% mai rigida, scaunele si noul sistem de suspensii care se adapteaza automat la conditiile drumului. De asemenea, suspensiile pneumatice sunt corelate cu sistemul electronic de amortizare.
Siguranta si confortul sporit sunt atuurile Clasei E alaturi de protectia mediului si economia de combustibil: motoarele de patru si sase cilindri cu injectie directa consuma cu pâna la 23% mai putin combustibil decât înainte. Consumul NEDC combinat al motoarelor diesel este de 5,3 litri la suta de kilometri, ce corespunde unei cantitati de 139 grame de CO2 pe kilometru. Toate motoarele noii Clase E respecta standardele de emisii EU5, iar în cazul E 350 BlueTEC emisiile sunt deja sub limitele EU6 ce vor intra în vigoare in 2014.
Pe lânga motoare, pachetul BlueEFFICIENCY pentru Clasa E este în mare parte responsabil pentru consumul redus de combustibil. Inginerii de la fiecare departament de dezvoltare au conlucrat pentru a optimiza componentele si subansamblurile, dar si pentru a economisi combustibil prin intermediul unei greutati reduse, a unei noi forme, a unei functionari îmbunatatite si a unui management mai bun al energiei.
Munca depusa în tunelul de vânt a avut succes, deoarece prin intermediul unui coeficient aerodinamic de numai 0,25, noua Clasa E reprezinta cea mai aerodinamica limuzina de lux. Depaseste cifra modelului anterior Cd cu 4%, ceea ce reprezinta un consum de combustibil cu aproximativ 0,25 litri mai redus la 100km în momentul în care rulati pe sosea cu o viteza de 130km/h. Sistemul aerodinamic este îmbunatatit prin intermediul mai multor jaluzele ale ventilatorului, care controleaza fluxul aerului spre motor conform cerintelor.
Alte masuri BlueEFFICIENCY includ noile roti ce beneficiaza de o rezistenta la rulare cu pâna la 17% mai mica, controlul energiei generatorului, pompa de combustibil, compresorul aerului conditionat, servodirectia asistata si functia ECO start/stop. Ecranul de pe vitezometru informeaza soferul in legatura cu consumul instantaneu de combustibil (la 100 de kilometri) si momentul când ar trebui sa se schimbe într-o treapta superioara pentru a avea un stil de condus economic si ecologic.
Gama de motoare disponibila pentru noua Clasa E cuprinde variante de patru, sase sau opt cilindri cu o putere de la 100 kW/136 cai putere pâna la 386 kW/525 cai putere. Noile motoare de patru cilindri cu injectie directa de combustibil au o putere si un cuplu mai mare decât cel al motoarele V6 al seriilor precedente, chiar daca au o cilindree mai redusa. De asemenea, strategia consta în înlocuirea motoarelor mari cu natural aspirate, cu motoarele turbo care exceleaza în avantaje precum greutatea scazuta si frictiune interna redusa, dar care sunt si mai economice.
Motoare: noul CDI de patru cilindri cu un consum de 5,3 litri si 139 grame de CO2 la kilometru
Cu trei motoare de patru cilindri nou dezvoltate, Clasa E este în continuare cu o generatie în fata în domeniul tehnologiei diesel. Aceste motoare sunt prevazute cu injectie directa common-rail de ultima generatie, injectoare piezo-electrice,un sistem îmbunatatit de recirculare a gazelor arse si un sistem de supraalimentare cu doua turbine; iar toate acestea determina un raspuns rapid si performant. Pentru a exprima acest lucru în cifre, E 250 CDI cu 150KW/204cp si 500 Nm dezvolta un cuplu cu 25% mai mare decât motorul diesel V6 anterior, dar foloseste cu pâna la 23% mai putin combustibil – numai 5,3 litri pentru 100 de kilometri (consum NEDC combinat). Acesta corespunde la 139 grame de CO2 pe kilometru.
De asemenea, noul motor diesel de patru cilindri propulseaza E 220 CDI cu 125kW/170 CP si E 200 CDI cu 100 kW/136 CP, cu un consum de numai 5,3 litri pe 100 kilometri.
Noul model de top al Clasei E din gama diesel cu 6 cilindri este E 350 CDI cu un randament de 170 kW/231 CP, care consuma cu 0,5 litri mai putin decât precedentul E 320 CDI la 100 kilometri. Din toamna anului 2009, motorul V6 diesel va fi disponibil ca model BlueTec ce dezvolta 155kW/211cp si întruneste standardele de emisii EU6 planificate pentru 2014. Toate celelalte variante de motorizari ale noii Clase E se situeaza în limitele EU5.
Motoare pe benzina: având un consum de combustibil cu 20% mai redus datorita injectiei directe
E 200 CGI si E 250 CGI sunt dotate cu un motor cu injectie directa cu patru cilindri cu o capacitate de 1,8 litri, supraalimentat, cu distributie variabila atât pentru admisie, cât si pentru evacuare. E 200 CGI (135 kW/184 CP) este echipat standard cu o transmisie manuala cu 6 trepte de viteze si functia ECO start/stop si consuma 6,8 litri de benzina premium la 100 kilometri, înregistrând o emisie de 159 grame de CO2 pe kilometru.
Pentru E 250 CGI (150kW/204CP) transmisia automata în 5 trepte vine ca dotare standard, iar cuplul maxim este acum de 310Nm, ceea ce reprezinta o crestere de peste 26% fata de motorul V6. În acelasi timp, consumul de carburant mixt este redus cu peste 20% ceea ce înseamna 7,4 litri la 100 de kilometri, echivalând cu 175 grame de CO2 pe kilometru (cifre provizorii).
Ca si pâna acum, E 350 CGI cu injectie directa pe benzina (215 kW/292 CP) si liderul E 500 (285 kW/388 CP) sunt incluse în gama de motoare ale noii Clase E. Îmbunatatirile aduse acestei clase sunt menite sa reduca consumul de combustibil al modelelor V6/V8 cu pâna la 0,6 litri la 100 de kilometri. De asemenea, noul produs superperformant al Mercedes-AMG, E 63 AMG, ajunge la 386kW/525CP.
Motoarele V6 si V8 sunt echipate standard cu o transmisie automata cu sapte viteze si un schimbator de directie situat pe coloana volanului.
La cerere, modelele V6 ale E 350 CDI si E 350 cât si E 500 cu 8 cilindri, sunt disponibile pentru ultima generatie a sistemului de tractiune integrala Mercedes-Benz. Acest sistem se deosebeste de celelalte tehnologii cu tractiune integrala printr-o mai mare eficienta, o greutate mai mica si o constructie mai compacta. Aceste avantaje conduc la o tractiune vizibil mai buna si la un consum redus de combustibil.
Siguranta: Un partener “inteligent” datorita combinatiei unice dintre sistemele de asistenta si protectie
Pentru mai bine de 50 de ani, limuzinele apartinând clasei E cât si predecesoarele lor au fost recunoscute ca trendsetteri în domeniul sigurantei. Noua limuzina duce mai departe aceasta traditie cu o combinatie de neegalat a sistemelor de asistenta si protectie, a caror concept si dezvoltare se bazeaza pe ceea ce se întâmpla efectiv în caz de accident. Aceste tehnologii tranforma Clasa E într-un “partener inteligent” care poate vedea, simti, reactiona în mod automat în situatii critice, si care, daca este necesar, actioneaza independent pentru a preveni accidentele sau pentru a diminua consecintele. Prin intermediul noului concept, Mercedes-Benz nu numai ca protejeaza pasagerii, dar contribuie la o mai mare siguranta a celorlalti participanti la trafic.
Noua Clasa E este primul automobil din lume ale carui faruri se adapteaza la situatiile din trafic si raspund în mod automat pentru a nu orbi ceilalti soferi. Sistemul optional Adaptive Main Beam Assist foloseste o camera ce este pozitionata pe parbriz pentru a recunoaste masinile ce vin din sens invers si vehiculele ce se deplaseaza în fata si controleaza farurile astfel încât fasciculul de lumina sa nu ajunga la celalalt vehicul. În acest mod se realizeaza cea mai buna iluminare a drumului într-o situatie data. Farurile fazei de drum pot ilumina o suprafata de la 65 pâna la 300 de metri. Daca drumul din fata este liber, sistemul trece la faza lunga.
Mercedes-Benz ofera acest nou sistem de iluminare ca pachet ce include faruri bi-xenon, Sistemul Inteligent de Iluminat (ILS) si Sistemul de iluminare diurna cu LED-uri.
Pachetul Lane Safety pentru noua Clasa E include Blind Spot Assist, disponibil si la Clasa S si Lane Keeping Assist care cauta sa previna ca vehiculul sa paraseasca, neintentionat, drumul. Când sistemul realizeaza ca masina paraseste carosabilul, soferul este avertizat prin intermediul vibratiilor volanului. Imaginile surprinse de camera video sunt folosite de sistemul optional Speed Limit Assist, care recunoaste semnele de circulatie pentru limitarea vitezei în momentul în care trece prin fata lor.
Night View Assist cunoscut de la Clasa S este disponibil acum ca si dotare optionala pentru noua Clasa E. Mercedes-Benz a îmbunatatit acest sistem cu o functie speciala de detectare a pietonilor: în momentul în care Night View Assist Plus recunoaste pietoni în fata masinii, soferul este avertizat de prezenta lor prin intermediul computerului de bord.
Detectarea oboselii la volan pe baza a 70 de parametri, ca dotare standard
Datorita unei tehnologii inovatoare, noua Clasa E poseda mijloace hiper-sensibile de monitorizare a atentiei soferului si îl avertizeaza în caz de pierdere a concentrarii. Acest nou sistem, ATTENTION SISTEM – echipare standard-, monitorizeaza în mod continuu mai mult de 70 de parametri. Observarea manevrelor soferului asupra volanului s-a dovedit a fi un indicator important: multi ani de cercetari practice ale inginerilor Mercedes-Benz au aratat ca soferii somnolenti fac mici erori care pot fi rapid corectate. Aceste miscari sunt usor de recunsocut prin intermediul unui senzor de precizie al coloanei de directie.
Frânare de urgenta automata în cazul unei coliziuni iminente
Performantele sisteme de asistenta, bazate pe tehnologia radar, cunoscute de la Clasa S, sunt acum disponibile, ca dotare optionala, pentru clientii noii Clase E. Progresul în materie de senzori radar pe distanta mare face ca acum acestea sa poata actiona la 200 de metri (înainte 150 de metri) si sa poata monitoriza distantele medii, cum ar fi de exemplu detectarea eficienta a unui vehicul aflat în fata, care executa o manevra de depasire. Cei doi senzori radar pentru distante scurte, cu o raza de actiune de aproximativ 30 de metri, sunt în continuare inclusi în sistem.
Sistemele radar sunt destinate asistarii soferului prin intermediul frânarii de urgenta. Senzorii sunt legati la sistemul Brake Assist PLUS, care calculeaza în mod automat presiunea de frânare pentru a preveni coliziunea în situatii critice. Soferul primeste în acelasi timp o avertizare acustica si vizuala. Când pedala de frâna este actionata, sistemul calculeaza instantaneu nivelul necesar al asistentei la frânare.
Daca soferul nu raspunde avertizarilor, sistemul de radare initiaza o frânare partiala. În cea de-a doua etapa, daca soferul tot nu reactioneaza si coliziunea este iminenta, este initiata frânarea de urgenta. Acest lucru poate reduce semnificativ gravitatea unui accident.
Capota activa, sapte airbag-uri si sistemul PRE-SAFE® ca dotari standard
Pe parcursul dezvoltarii sale, noua Clasa E a fost supusa la peste 150 de teste de impact la mare viteza si la peste 17.000 de simulari de accidente reale. Principiul zonei de impact deformabile inventat de catre Béla Barényi, pionierul în siguranta de la Mercedes-Benz, a fost perfectionat constant de catre inginerii din Sindelfingen. Zona de deformare a partii frontale actioneaza la patru niveluri independente, fiind chiar mai eficienta decât înainte. Utilizarea extinsa a aliajelor de otel de înalta rezistenta permite caroseriei sa suporte forte foarte mari de impact. Aproximativ 72% din panourile caroseriei au fost confectionate din aceste oteluri high-tech – înca o cifra greu de egalat în dezvoltarea autoturismelor.
Având ca dotari standard sapte airbag-uri, centuri de siguranta pretensionate si cu limitatoare de forta, tetiere active în caz de accident si sistem de prindere ISOFIX pentru scaunul pentru copil, noua Clasa E dispune de caracteristici suplimentare de siguranta în comparatie cu modelele precedente. O noua caracteristica o reprezinta capota activa, rezultatul multor ani de cercetari efectuate de catre Mercedes-Benz în domeniul sigurantei pietonilor. Aceasta dotare este standard la noua Clasa E. În eventualitatea producerii unui accident, în câteva fractiuni de secunda, un sistem de arcuri ridica partea din spate a capotei cu 50 de milimetri, sporind în acest fel spatiul de deformare disponibil. Datorita mecanismului inteligent, soferul poate reseta singur sistemul la pozitia normala, fara a mai vizita un centru de service.
O alta dotare standard pentru protectia ocupantilor este sistemul PRE-SAFE®. O serie de sisteme de asistenta supravegheaza calatoria în mod constant si avertizeaza sau asista soferul în momentul detectarii unor pericole. Astfel, centurile de siguranta si pozitia scaunelor – pentru o eficienta cât mai mare a airbag-urilor – sunt pregatite pentru a îndeplini perfect functia de protectie în timpul unui impact.
Confort sporit datorita noilor amortizoare adaptive si suspensiilor pe aer îmbunatatite
La fel ca si în domeniul sigurantei, Clasa E stabileste de decenii întregi standardele în confortul deplasarilor pe distante lungi si întrece nivelul deja performant al seriilor anterioare, fiind o dovada a progresului semnificativ realizat de catre inginerii de la Mercedes-Benz – în special în ceea ce priveste tinuta de drum si confortul oferit de scaune si de sistemul de climatizare.
Echipamentul standard include o suspensie optimizata prin folosirea unor amortizoare adaptive care se adapteaza automat la conditiile de drum, crescând semnificativ confortul. La virajele luate cu viteza sau în cazul manevrelor bruste de evitare, sistemul îsi intareste amortizoarele, pentru ca limuzina sa fie cât mai stabila.
Versiunea cu caracteristici dinamice de amortizare si suspensii mai joase este disponibila ca alternativa la suspensia standard (standard pentru versiunea AVANTGARDE).
Sistemul de suspensie pe aer, disponibil ca optiune la modelele cu motor V6 (standard la E 500/E 500 4MATIC) a fost pentru prima data combinat cu sistemul de amortizare controlat electronic. Acesta proceseaza o serie de semnale primite de la senzori si controleaza fiecare roata în mod independent. Astfel, specialistii Mercedes-Benz au realizat atât confortul superior de rulare cât si îmbunatatirea manevrarii în conditii de siguranta si agilitate, în acelasi timp. De asemenea, soferul poate selecta programul “confort” sau “sport”, printr-o simpla apasare de buton.
Tehnologie inovatoare a scaunelor, cu un nou design
În ceea ce priveste dezvoltarea scaunelor, Mercedes-Benz a adaugat o noua calitate unui concept deja consacrat – padded seat piping – o tehnica de tapiterie sofisticata si pretentioasa folosita numai de catre Mercedes-Benz. Acest proces implica introducerea unui strat de spuma sub materialul textil sau pielea scaunelor, care confera un sentiment de confort maxim pasagerilor. La modelul de baza si în cazul liniei AVANTGARDE, tapiteria este croita transversal, iar linia ELEGANCE are tubulatura longitudinala, amintind de design-ul binecunoscut al scaunelor din anii 60 si 70.
Scaune multicontur active cu functie de masaj de la Clasa S
Pachetul multicontur activ (disponibil optional) include noile scaune multicontur cu tetiere confortabile si functia de masaj a spatelui în doua trepte, un success dovedit în cazul Clasei S. În functie de unghiul de viraj, acceleratia laterala sau viteza autovehiculului, valvele piezo-electrice din pernele de aer ale spatarului îsi regleaza presiunea si volumul pentru a oferi soferului si pasagerului din fata un suport lateral sporit.
La cerere, Clasa E este dotata, în locul clasicei banchete, cu doua scaune individuale. Acest pachet include încalzire în scaune, tapiterie din piele, o consola centrala cu acces catre portbagaj, tetiere confortabile, parasolare si perdele pentru geamurile laterale si jaluzea electrica pentru luneta.
Climatizare individuala prin simpla apasare a unui buton
Mercedes-Benz a perfectionat la Clasa E sistemul de control al climatizarii, care nu ofera doar distributia separata a aerului în trei zone diferite ale habitaclului (pentru sofer, pasager si pasagerii din spate), ci si diferite moduri de climatizare.
Daca sistemul optional THERMOTRONIC este ales, pasagerii noii Clase E pot selecta „Diffuse”, „Medium” sau „Focus” prin simpla apasare a unui buton si pot adapta volumul si distributia aerului în functie de preferinte fara a sacrifica din confortul programului automat. În dotarea standard, noua Clasa E vine echipata cu sistemul automat de control al climatizarii, THERMATIC, care distribuie aerul în doua zone separate ale habitaclului.
Design: Liniile caracteristice uimitoare, o expresie a stilului si elegantei
În 1995, Clasa E a fost primul model Mercedes-Benz care a beneficiat de cunoscutul design al mastii cu patru faruri – o trasatura de design care simbolizeaza si caracterizeaza identitatea Clasei E. Acest idiom a ramas cursiv chiar si în cazul caracteristicilor de stil si a fost adaptat sa se potriveasca sigurantei de sine si aspectului masculin ale acestei limuzine. Designerii au reinterpretat acum acesti patru “ochi” în dreptunghiuri, cu o referinta directa la formele gasite în cubism, fiind asemanate unor nestemate fixate în aripi. La fel, grila tridimensionala a radiatorului, încadrata de crom, are aspectul dinamic al unei sageti, iar pozitia sa usor verticala subliniaza statutul de simbol al limuzinei business al masinii.
Interpunerea sofisticata a liniilor si suprafetelor dovedeste caracterul distinct al actualului design Mercedes-Benz. Suprafetele întinse, concave sau convexe sunt delimitate de linii precise, sofisticate. Conceptul de design al noii Clase E a fost perfectionat pâna la cel mai mic detaliu, iar conturul extremitatilor devine o caracteristica cu influenta asupra întregului design al caroseriei (atât a stilizarii partilor laterale, cât si a partii frontale si a spatelui automobilului). La noua Clasa E liniile armonioase ale partii din spate culmineaza printr-o noua caracteristica, o linie gratioasa care continua arcele rotilor si confera claritate aripilor impozante. Nostalgicii Mercedes-Benz vor recunoaste cu siguranta trasaturi de stil caracteristice faimosului „Mercedes Ponton” (aparut în 1953), care subliniaza caracterul sau prin contururi puternice – o trasatura simbolica, dar în acelasi timp o distinctie a Clasei E care ilustreaza îmbinarea armonioasa a traditiei cu viitorul acestei serii.
Cu obisnuita atentie oferita detaliilor, designerii de la Mercedes-Benz au acordat o importanta majora interiorului noii Clase E, asigurându-se ca fiecare trasatura atrage atât din punct de vedere emotional cât si functional, atât ca forma, culoare sau material. Rezultatul este unul armonios – o atmosfera în care pasagerii se simt imediat în siguranta, protejati, iar o calatorie lunga nu devine motiv de stres sau efort. Pe scurt: Specific Clasei E, bine-ati venit acasa.
Gama de modele: Un nivel înalt al dotarilor standard si al variantelor de individualizare
Caracterul individualist si multitudinea de variante au fost mereu doua dintre atributele remarcabile ale Clasei E. Aceasta noua limuzina confera clientilor Mercedes-Benz atât posibilitatea de a alege între 10 motoare si 3 variante de suspensie, cât si între doua modele de design si echipament, 12 variante de roti/anvelope de 16, 17, 18 si 19 inch, 12 tipuri de vopsea si sase tipuri de tapiterie pentru scaune, disponibile în 5 culori.
De asemenea, gama de ornamente interioare a fost dublata fata de seriile anterioare: acum include lemn exotic lacuit, lemn mat si insertii de aluminiu.
Specificatiile tehnice standard includ jante din aliaj usor de 16 inch, cu un design cu 9 spite, eucalipt sau ornamente de aluminiu si un volan cu patru spite îmbracat în piele fina cu insertii de crom. De asemenea în echiparile standard sunt incluse un sistem infotainment Audio 20 CD cu dubla receptie, CD-player, 8 boxe si un sistem Bluetooth pentru telefonul mobil. Display-ul color situat în centrul tabloului de bord poate fi operat de sofer sau de pasagerul din dreapta, folosind Controller-ul de pe consola centrala.
Programul de personalizare pentru Clasa E este bazat pe doua linii de design si echipare. Linia ELEGANCE, dupa cum îi spune si numele, abordeaza un aspect clasic si elegant. Aceasta este realizata prin intermediul caracteristicilor suplimentare precum radiatorul cromat cu patru grile arginitii, jantele din aliaj usor de 16 inch în 10 spite duble, ornamente din lemn de castan, tabloul de bord si panourile usilor ornate cu fibra optica pentru o iluminare stilata a interiorului.
În contrast, linia AVANTGARDE a Clasei E este construita într-o maniera moderna si inovatoare. Aceasta este realizata prin intermediul farurilor bi-xenon ce beneficiaza de sistemul Intelligent Light si proiectoarele cu LED-uri pentru condusul în timpul zilei, tehnologiei LED pentru stopurile din spate, jantelelor de 17 inch din aliaj usor prevazute cu 5 spite duble, suspensiilor joase, iluminatului ambiental si design-ului sportiv. Aceasta varianta se diferentiaza si prin designul barelor de protectie si a radiatorului cromat cu trei grile negru stralucitor.
Pachete de dotari: Extra dotari pentru clientii exigenti
Pe lânga liniile de echipare si design, pachetul sport AMG si pachetul Exclusive ofera mai multe optiuni pentru cerintele de individualizare ale clientilor. Aceste pachete ofera caracteristici de înalta calitate, care în mod normal nu sunt disponibile individual.
Pachetul sportiv AMG include bare de protectie si praguri laterale cu un design AMG, scaune sportive cu suport lateral marit, cusaturi decorative contrastante pentru scaune si cotiera, volan în trei spite cu padele de schimbare a vitezelor, plafon capitonat in negru, suspensii joase, discuri de frâna perforate cu logo-ul Mercedes-Benz pe etrieri si jante usoare din aliaj de 18 inch cu design AMG.
Pachetul Exclusiv include volan din lemn/piele, capitonajele plafonului, stâlpilor si parasolare în piele Alcantara, tapiteria scaunului, cotiera si panourile usilor din piele nappa, tablou de bord având cusaturi decorative si covorase din velur.
Pozitia pe piata: Cu 10 milioane de unitati vândute în decurs de 60 de ani, este cea mai de success limuzina business din lume
Noua limuzina Clasa E este succesoarea modelului care s-a bucurat de apreciere în întreaga lume înregistrând vânzari de peste 1,3 milioane de exemplare începând cu 2002. În Germania, mai mult de 40% dintre limuzinele din acest segment de piata au “E-ul” înscriptionat, si în mai multe tari din vestul Europei acest model Mercedes este numarul unu în clasa de lux. Începând cu 1947, când modelul 170V a fost introdus ca predecesor direct al Clasei E, Mercedes-Benz a produs mai mult de 10 milioane de limuzine ce apartin acestui segment. Toate acestea transforma Clasa E în cea mai de succes limuzina business din lume.