NEMO o utilitara economica si robusta

img
Home / Stiri si noutati auto / NEMO o utilitara economica si robusta

Nemo, cel mai mic model din gama de utilitare usoare Citroën, este disponibil din luna martie a acestui an si în România. Citroën Nemo completeaza oferta pentru acest segment compusa deja din Berlingo, Jumpy si Jumper. Noul vehicul este disponibil în toate showroom-urile celor 15 dealeri din reteaua Citroën România la preturi începând de la 9.700 de euro cu TVA inclus (pentru Nemo Furgon 1,4i 75 CP). Vehicul de mici dimensiuni, cu un stil dinamic si atragator, Nemo se dovedeste compact la exterior si spatios la interior. Nemo pune la dispozitia utilizatorului dotari ingenioase care-i faciliteaza actiunile (usi glisante laterale, usi spate batante si asimetrice, scaun pasager rabatabil si escamotabil). Nemo ofera de asemenea un confort deosebit, fara a face rabat în ceea ce priveste siguranta si dovedind un caracter ecologic pronuntat (emisii de 119 g CO2 pe km pentru versiunea HDi). În 2007, Citroën a avut în România 3,7% cota de piata pe vehicule utilitare usoare, în crestere cu 1,4% fata de 2006 (când detinea o cota de piata de 2,3%). Pentru 2008 Citroën îsi propune o cota de piata de 4,7% în ceea ce priveste vehiculele utilitare usoare, iar pentru a-si atinge acest obiectiv conteaza pe: gama completa de Citroën Jumper si Jumpy, noile produse ce se vor lansa si în România – noul Berlingo si Nemo, precum si pe dezvoltarea retelei sale de dealeri (19 pâna la finele 2008). Versiunea Nemo Combi va fi disponibila în România din iunie 2008. Un raspuns inedit la constrângerile lumii contemporane Nemo se dovedeste a fi utilitara perfecta pentru a se deplasa si strecura în traficul oraselor moderne, marcat fara exceptie de aglomeratie si de spatiu redus dedicat transportului de marfuri. Nemo se descurca cu usurinta pe orice tip de teren. Prezentând dimensiuni compacte, un volum interior si o habitabilitate surprinzatoare, dotari ingenioase si un caracter economic, Nemo raspunde perfect exigentelor clientilor de furgonete compacte, care vor fi cuceriti de aspectul si utilitatea acestuia. Stil modern Integrându-se perfect în gama, dar remarcându-se prin individualitatea sa, Nemo are capacitatea de a seduce imediat prin stilul sau. Liniile sale, inspirând modernitate si robustete, evidentiaza volumul interior generos si utilitatea sa practica. Spatiu interior si habitabilitate surprinzatoare Designul ingenios ii confera noului Citroën Nemo caracteristici remarcabile: • volum util de 2,5 m3, • sarcina utila de 610 kg, • scaun pasager, Extenso, care prin diversele configurari permite cresterea volumului util la 2,8 m3 si a lungimii de încarcare cu aproape 2,5 m. Unul dintre avantajele prezentate de Nemo este si accesul usor al pasagerilor si al marfurilor. Nemo ofera o gama variata de solutii pentru a usura activitatea utilizatorului prin confortul la volan oferit, usile culisante mari, usile spate asimetrice batante si pragul de încarcare coborât. Dimensiuni compacte Printre cele mai compacte vehicule de pe segmentul sau prin lungimea de 3,86 m (asemenea unui C3), Nemo este usor de manevrat în oras. Cu o raza de bracare mai mica de 10 metri, se strecoara cu usurinta pe strazile din orase. Dotari adaptate nevoilor utilizatorilor profesionisti Nemo ofera pasagerilor senzatia de relaxare si placere comparabila cu cea oferita de un autoturism. Nemo prezinta o cabina vasta, aerisita si functionala prin numeroasele spatii de depozitare, o pozitie ergonomica si confortabila la condus, fara a face vreun compromis în privinta sigurantei active si pasive. Pret mic, cost de utilizare redus In plus fata de pretul sau atractiv, Nemo nu este un vehicul costisitor, cu un consum redus demonstrat (4,5 l/100 km pentru motorul HDi) si costuri de întretinere optimizate. Conceput în spiritul respectului fata de mediu Prin dimensiunile sale compacte, Nemo contribuie la protectia în mediul înconjurator. Echipat cu motorul HDi, Nemo înregistreaza o valoare a emisiilor de CO2 de doar 119 g pe km. Aceasta valoare record îl plaseaza ca referinta pe segmentul de mini van. O gama bogata si puternica Vehicul compact, Nemo este noul model entry-level din gama de utilitare Citroën. Prin lansarea acestui model, Citroën dispune de suficiente atuuri care sa-i permita sa-si întareasca pozitia pe piata vehiculelor utilitare usoare, gama actuala satisfacând majoritatea nevoilor clientilor de pe acest segment (pâna la 2 tone sarcina utila si volum util între 2,5 si 17 m3). Datorita procesului de adaptare permanenta a gamei de vehicule utilitare usoare la tendintele pietei, Citroën a reusit sa obtina rezultate excelente: marca este lider pe piata din Spania, numarul 2 în Belgia si ocupa a treia pozitie în Franta si Portugalia. Aproape un vehicul Citroën din cinci vândute în lume este o utilitara usoara (18,4 %) si aproape un vehicul utilitar usor din zece vândute în Europa (27) este marca Citroën. Vehiculele utilitare usoare constituie cum este si normal o prioritate pentru Citroën. Pret mic, cost de utilizare redus In plus fata de pretul sau atractiv, Nemo nu este un vehicul costisitor, cu un consum redus demonstrat (4,5 l/100 km pentru motorul HDi) si costuri de întretinere optimizate. Conceput în spiritul respectului fata de mediu Prin dimensiunile sale compacte, Nemo contribuie la protectia în mediul înconjurator. Echipat cu motorul HDi, Nemo înregistreaza o valoare a emisiilor de CO2 de doar 119 g pe km. Aceasta valoare record îl plaseaza ca referinta pe segmentul de mini van. O gama bogata si puternica Vehicul compact, Nemo este noul model entry-level din gama de utilitare Citroën. Prin lansarea acestui model, Citroën dispune de suficiente atuuri care sa-i permita sa-si întareasca pozitia pe piata vehiculelor utilitare usoare, gama actuala satisfacând majoritatea nevoilor clientilor de pe acest segment (pâna la 2 tone sarcina utila si volum util între 2,5 si 17 m3). Datorita procesului de adaptare permanenta a gamei de vehicule utilitare usoare la tendintele pietei, Citroën a reusit sa obtina rezultate excelente: marca este lider pe piata din Spania, numarul 2 în Belgia si ocupa a treia pozitie în Franta si Portugalia. Aproape un vehicul Citroën din cinci vândute în lume este o utilitara usoara (18,4 %) si aproape un vehicul utilitar usor din zece vândute în Europa (27) este marca Citroën. Vehiculele utilitare usoare constituie cum este si normal o prioritate pentru Citroën.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *