Mitsubishi Motors la Salonul Auto de la Geneva

img
Home / Stiri si noutati auto / Mitsubishi Motors la Salonul Auto de la Geneva

Mitsubishi Motors la Salonul Auto de la Geneva Fiind prezentat la Salonul Auto de la Geneva 2014, conceptul XR-PHEV aduce în premiera pe piata auto europeana tehnologia plug-in hybrid electric – o îmbinare eficienta a expertizei ingineresti, cu impactul redus asupra mediului, agilitatea dinamica si un design cu linii coupe accentuate. Dezvoltarea tehnologiei PHEV – Cu pasi repeziPrezentat în noiembrie 2013, la cea de-a 43-a editie a Salonului Auto de la Tokyo, conceptul XR-PHEV reprezinta urmatoarea generatie de crossover din segmentul C, ce foloseste un sistem de propulsie hibrid cu tractiune pe puntea fata si îmbina functionalitatea unui SUV cu aspectul unui Coupe sport. Toate acestea contribuie la o experienta extraordinara de condus. Design cu linii coupe – alura sportivaConceptul cheie ce a stat la baza dezvoltarii designului exterior a conceptului XR-PHEV este alura atletica. Sursa de inspiratie pentru silueta acestui vehicul robust, cu roti supradimensionate si garda la sol destul de ridicata pentru a da dovada de agilitate si versatilitate, o reprezinta imaginea sprinterului ce ia startul intr-o cursa.Grila frontala, pe care este centrat logo-ul celor 3 diamante, reflecta puterea, energia si fiabilitatea unui SUV, ceea ce face ca acest model sa fie o prezenta impunatoare în trafic. Cadrul grilei începe din zona farurilor adaptive si continua într-un mod firesc spre caroserie, oferind o nota de flexibilitate modelului, în partea frontala.Conceptul XR-PHEV foloseste panouri solare integrate în plafon, care servesc pentru încarcarea bateriei auxiliare si de asemenea beneficiaza de un spoiler, cu un unghi variabil pe marginea posterioara a acoperisului, care poate fi ajustat pentru diferite conditii de conducere.Ca si celelalte doua concepte prezentate la salonul auto de la Tokyo, conceptul XR-PHEV reprezinta noua identitate vizuala a brandului, ce va fi introdusa treptat, de catre Mitsubishi Motors, prin intermediul fiecarui crossover sau SUV ce va fi lansat în urmatorii ani. Menita sa simbolizeze functionalitatea si siguranta caracteristice unui SUV, identitatea sa vizuala este alcatuita din elemente verticale (fie cromate sau iluminate), ce se îmbina perfect cu lateralele grilei fata. Interior atractivConceptul XR-PHEV dispune de un habitaclu atractiv gandit, astfel încat sa stimuleze condusul sportiv. Scaunul soferului îi asigura acestuia o pozitie ferma, în timpul condusului, permitându-i manevrarea vehiculului cu siguranta si precizie. Tapiteria scaunului este de culoare rosie, fiind scoasa în evidenta prin accente de culoare atât pe interior cât si spre extremitati, oferindu-i soferului senzatia de distinctie si excelenta, acesta având o forma diferita fata de celelalte 3 scaune. Vitezometrul, tahometrul precum si alte informatii ce sunt afisate în timp util, sunt proiectate pentru a permite soferului sa depisteze instant orice modificare si sa actioneze în consecinta. Tractiune fata PHEV – Segment CConceptul XR-PHEV foloseste un sistem de tractiune fata PHEV usor si eficient, derivat din sistemul folosit pentru alimentarea modelului Outlander PHEV.Sistemul de propulsie al acestui nou PHEV este compus dintr-un motor pe benzina, de 1.1 litri, în 3 cilindri, supralimentat, un motor electric (spre deosebire de Outlander PHEV, care este echipat cu 2 motoare electrice), cu un convertor in partea din fata si un acumulator dispus sub podea. Convertorul creste puterea si eficienta motorului si a generatorului. Alegerea sistemului PHEV cu tractiune fata, fara motor pe partea din spate, reduce greutatea si pierderile prin frecare, sporindu-se astfel economia de combustibil si energie electrica. Aceste particularitati sunt foarte apreciate de catre posesorii autovehiculelor, mai accesibile, din segmentul C.Din modul pur electric, propulsorul conceptului XR PHEV selecteaza automat unul dintre cele 2 moduri de condus– hibrid serie si hibrid paralel – pe cel mai potrivit pentru conditiile de condus si în functie de nivelul de încarcare al acumulatorului, la fel ca si în cazul modelului Outlander PHEV.O alta caracteristica comuna cu Outlander PHEV este faptul ca functionarea în modul 100% electric se poate controla si gestiona prin folosirea modului de încarcare sau economisire a bateriei.Concept XR-PHEV este, de asemenea, echipat cu prize de 100V AC la bord, capabile de a oferi o sursa externa de pâna la 1500W. Sistemul poate furniza suficienta electricitate, doar de la bateria de actionare, pentru a alimenta aparate de uz casnic pentru o zi întreaga, sau pâna la maxim 10 zile, atunci când motorul este folosit pentru a încarca bateria. Tehnologie de siguranta activaAcest concept include un nivel înalt al sigurantei, sistemele electronice active, dezvoltate de catre MMC, având rolul de a ajuta soferul sa evite accidentele si coliziunile si de a oferi în permanenta informatii despre starea vehiculului.Aceste sisteme actioneaza împreuna pentru a anticipa situatiile periculoase, alertând soferul, si pentru a activa rapid si eficient functiile de siguranta. Principalele functii ale acestora sunt:· Pedestrian Collision Mitigating Auto-braking· Rearward Blind Spot Vehicle Warning System*· Driving Safety Support System**· Auto Hi-beam· Unintentional Vehicle Move Off Control***· Forward Collision Mitigation Braking (FCM)· Lane Departure Warning (LDW)· Adaptive Cruise Control (ACC)

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Mitsubishi Motors la Salonul Auto de la Geneva

    img
    Home / Stiri si noutati auto / Mitsubishi Motors la Salonul Auto de la Geneva

    Mitsubishi Motors la Salonul Auto de la GenevaConceptul XR-PHEV – AgilitateFiind prezentat la Salonul Auto de la Geneva 2014, conceptul XR-PHEV aduce în premiera pe piata auto europeana tehnologia plug-in hybrid electric – o îmbinare eficienta a expertizei ingineresti, cu impactul redus asupra mediului, agilitatea dinamica si un design cu linii coupe accentuate.Dezvoltarea tehnologiei PHEV – Cu pasi repeziPrezentat în noiembrie 2013, la cea de-a 43-a editie a Salonului Auto de la Tokyo, conceptul XR-PHEV  reprezinta urmatoarea generatie de crossover din segmentul C, ce foloseste un sistem de propulsie hibrid cu tractiune pe puntea fata si îmbina functionalitatea unui SUV cu aspectul unui Coupe sport. Toate acestea contribuie la o experienta extraordinara de condus. Design cu linii coupe – alura sportivaConceptul cheie ce a stat la baza dezvoltarii designului exterior a conceptului XR-PHEV este alura atletica. Sursa de inspiratie pentru silueta acestui vehicul robust, cu roti supradimensionate si garda la sol destul de ridicata pentru a da dovada de agilitate si versatilitate, o reprezinta imaginea sprinterului ce ia startul intr-o cursa.Grila frontala, pe care este centrat logo-ul celor 3 diamante, reflecta puterea, energia si fiabilitatea unui SUV, ceea ce face ca acest model sa fie o prezenta impunatoare în trafic. Cadrul grilei începe din zona farurilor adaptive si continua într-un mod firesc spre caroserie, oferind o nota de flexibilitate modelului, în partea frontala.  Conceptul XR-PHEV foloseste panouri solare integrate în plafon, care servesc pentru încarcarea bateriei auxiliare si de asemenea beneficiaza de un spoiler, cu un unghi variabil pe marginea posterioara a acoperisului, care poate fi ajustat pentru diferite conditii de conducere.Ca si celelalte doua concepte* prezentate la salonul auto de la Tokyo, conceptul XR-PHEV reprezinta noua identitate vizuala a brandului, ce va fi introdusa treptat, de catre Mitsubishi Motors, prin intermediul fiecarui crossover sau SUV ce va fi lansat în urmatorii ani. Menita sa simbolizeze functionalitatea si siguranta caracteristice unui SUV, identitatea sa vizuala este alcatuita din elemente verticale (fie cromate sau iluminate), ce se îmbina perfect cu lateralele grilei fata.Interior atractivConceptul XR-PHEV dispune de un habitaclu atractiv gandit, astfel încat sa stimuleze condusul sportiv.Scaunul soferului îi asigura acestuia o pozitie ferma, în timpul condusului, permitându-i manevrarea vehiculului cu siguranta si precizie. Tapiteria scaunului este de culoare rosie, fiind scoasa în evidenta prin accente de culoare atât pe interior cât si spre extremitati, oferindu-i soferului senzatia de distinctie si excelenta, acesta având o forma diferita fata de celelalte 3 scaune.Vitezometrul, tahometrul precum si alte informatii ce sunt afisate în timp util, sunt proiectate pentru a permite soferului sa depisteze instant orice modificare si sa actioneze în consecinta.Tractiune fata PHEV – Segment CConceptul XR-PHEV foloseste un sistem de tractiune fata PHEV usor si eficient, derivat din sistemul folosit pentru alimentarea modelului Outlander PHEV.Sistemul de propulsie al acestui nou PHEV este compus dintr-un motor pe benzina, de 1.1 litri, în 3 cilindri, supralimentat, un motor electric (spre deosebire de Outlander PHEV, care este echipat cu 2 motoare electrice), cu un convertor in partea din fata si un acumulator dispus sub podea. Convertorul creste puterea si eficienta motorului si a generatorului.Alegerea sistemului PHEV cu tractiune fata, fara motor pe partea din spate, reduce greutatea si pierderile prin frecare, sporindu-se astfel economia de combustibil si energie electrica. Aceste particularitati sunt foarte apreciate de catre posesorii autovehiculelor, mai accesibile, din segmentul C.Din modul pur electric, propulsorul conceptului XR PHEV selecteaza automat unul dintre cele 2 moduri de condus– hibrid serie si hibrid paralel – pe cel mai potrivit pentru conditiile de condus si în functie de nivelul de încarcare al acumulatorului, la fel ca si în cazul modelului Outlander PHEV.O alta caracteristica comuna cu Outlander PHEV este faptul ca functionarea în modul 100% electric se poate controla si gestiona  prin folosirea modului de încarcare sau economisire a bateriei.Concept XR-PHEV este, de asemenea, echipat cu prize de 100V AC la bord, capabile de a oferi o sursa externa de pâna la 1500W. Sistemul poate furniza suficienta electricitate, doar de la bateria de actionare, pentru a alimenta aparate de uz casnic pentru o zi întreaga, sau pâna la maxim 10 zile, atunci când motorul este folosit pentru a încarca bateria.

      Aboneaza-te la Newsletter

      Nume (necesar)

      Email (necesar)

      Leave a Comment

      Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *