Mitsubishi L200 este Cel mai 4×4 pick-up

Mitsubishi L200 este Cel mai 4×4 pick-up
Mitsubishi L200 a castigat editia 2010 a concursului anual „Cel mai 4×4 pick-up”. Succesul reconfirma atat calitatile deosebite ale produselor Mitsubishi pe piata 4×4, certificate de inegalabilul record de succese in Dakar, cat si ale modelului L200.
Juriul de specialitate al competitiei nu a avut niciun dubiu in ceea ce priveste invingatorul L200, acesta reusind sa impresioneze atat in testele off-road derulate in Poiana Fantanii, pe raza comunei Leresti din judetul Arges, cat si in cele on-road, derulate pe drumul national care leaga Campulung Muscel de Rucar. Aspectele vizate au fost, intre altele, stabilitate, acceleratie, franare, catarare, coborare, trecere peste obstacole, dar au fost evaluate si detalii precum gradul de poluare, consum, calitate sau pret.
„Ca dovada a performantelor sale exceptionale, L200 a facut fata cu succes tuturor provocarilor editiei 2010 a concursului „Cel mai 4×4″, indiferent de gradul de dificultate al acestora. Suntem incantati sa punem la dispozitia clientilor nostri cel mai puternic jucator al acestei clase”, declara Daniel Antor, Director Executiv M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru Romania si parte a Tiriac Holdings.
Actuala generatie este cea de-a patra in arborele genealogic al modelului L200. Imediat dupa lansare, analistii, dar si clientii, deopotriva, au semnalat, cu bucurie, ca acest model vine cu o noua abordare, demonstrand ca un pick-up nu mai trebuie privit precum un vehicul utilitar, ci drept unul care are toate atuurile pentru a se preta unei utilizari zilnice. O idee care a prins, marturie stand rezultatele comerciale excelente ale acestui model care, in Romania, detine o cota de piata de 45%. Acest procent de piata are toate sansele sa sporeasca, in conditiile in care, pe langa buna pozitionare ca pret sau atuurile deja consacrate – fiabilitate, robustete, confort, utilitate, Mitsubishi L200 se prezinta acum in fata publicului cu un face-lift care-i sporeste atractivitatea din punctul de vedere al imaginii.