top banci online straine

Mihai Marinescu a debutat in Seria Mondiala Renault

img
Home / Stiri si noutati auto / Mihai Marinescu a debutat in Seria Mondiala Renault

Mihai Marinescu a debutat in Seria Mondiala Renault
 
 
Mihai Marinescu a debutat in acest weekend in World Series by Renault. Fara sustinere financiara, pilotul roman a obtinut un rezultat bun in prima etapa a sezonului programata pe circuitul de la Barcelona.
Mihai Marinescu, pilotul cu cel mai bun palmares international din Romania, a avut sansa de a i se oferi un loc aproape gratis in cadrul echipei austriece Interwetten Racing pentru prima etapa a World Series by Renault 2009. Inaintea etapei de debut din acest sezon, Mihai a particpat la o singura sesiune de teste, iar pentru cursa el a avut la dispozitie doar 60 de minute de acomodare, in probele libere de vineri.
Sambata, in calificarile oficiale, Mihai a reusit sa-si imbunatateasca timpul pe tur cu peste 2 secunde, ceea ce i-a adus in final pozitia a 17-a pe grila de start. “Mi-ar fi placut sa am mai mult timp la dispozitie pentru a ma obisnui cu masina, dar din pacate nu s-a putut. In aceste conditii sunt multumit de rezultat si sper sa mai castig cateva pozitii in cursa”, a spus Mihai Marinescu dupa calificarile oficiale.
Din pacate, in prima cursa programata sambata la scurt timp dupa calificarile oficiale, Mihai Marinescu a fost nevoit sa abandoneze dupa ce monopostul sau a fost avariat in urma unui incident de cursa. “Suspensia spate a fost indoita ca urmare a unei lovituri aplicate neintentionat de un alt concurent si nu am reusit sa ajung la sosire. Sunt putin dezamagit, dar mai avem o cursa duminica si sper sa ajung la sosire”, a mai spus Mihai Marinescu.
In cursa a doua, programata duminica, Mihai a luat startul de pe pozitia a 22-a, fiind penalizat de abandonul de sambata. Imediat dupa start, pilotul roman a castigat cinci pozitii, dar, in turul 2, motorul monopostului sau se opreste inexplicabil. Din fericire, Mihai a reusit sa-l reporneasca cateva secunde mai tarziu, insa a pierdut peste 10 secunde si 5 locuri in clasamentul cursei. Pilotul echipei Interwetten Racing a continuat cursa de recuperare si a ajuns pana pe pozitia a 17-a inaintea intrarilor la boxe, obligatorii in World Series by Renault, dupa care a avansat pana pe locul 8.
In turul 14 a inceput sa ploua si Mihai Marinescu a fost nevoit sa revina la boxe pentru a schimba pneurile. Tinand cont ca nu a mers niciodata pe ploaie cu un monopost din World Series, Mihai a avut nevoie de cateva tururi de acomodare si o rasucire pe pista. Chiar daca a pierdut timp si pozitii importante, pana la final Mihai a reusit sa termine cursa pe pozitia a 13-a. „Nu a fost deloc usor pentru mine, mai ales in partea a doua a cursei, dar este important ca am terminat macar a doua cursa.
Locul 13 poate nu suna atat de bine, dar eu sunt multumit, tinand cont desigur de conditiile in care a fost obtinut. Sunt convins ca pot sa ma lupt, de la egal la egal, cu ceilalti piloti din acest campionat, dar principala problema este cea financiara. Sunt sanse mari sa particip si in etapa de la Spa, in Belgia, dar pentru restul sezonului am nevoie de parteneri care sa ma sustina. Stiu ca este un an dificil, din punct de vedere economic, dar sper sa gasesc sponsori care sa ma sustina si in 2009”, a spus Mihai Marinescu, dupa prima sa cursa in World Series by Renault.
„In aceasta companie selecta, pe un monopost adevarat, rezultatul reusit de Mihai nu mai este unul mediocru , ci devine o performanta interesanta. Daca Mihai va gasi resursele financiare sa continue alaturi de Interwetten Racing, sunt sigur ca poate sa obtina performante foarte bune”, a spus si Michael Schneider, managerul echipei Interwetten Racing.
Mai multe informatii despre World Series by Renault:
World Series by Renault insemna un monopost Dallara derivat din sasiu Renault F1, care produce o forta deportanta de 1200 kg la 220 de km/h. Motorizarea este un motor V6 provenit din celebrul V6 Renault din Formula 1, motor care dezvolta peste 500 CP. Viteza de top a acestui monopost depaseste 250 km/h. Cutia de viteze se comanda exact ca si in Formula 1, cu padele in spatele volanului.
World Series by Renault este unul dintre cele mai importante scoli ale Formulei 1: Fernando Alonso, Heikki Kovalainen, Robert Kubica, Sebastian Vettel sau Sebastian Buemi au concurat si s-au afirmat in aceasta competitie.
Pe grila de start 2009 se afla nume deja celebre, cu multa experienta in World Series sau in alte campionate puternice, aflate la doar un pas de Formula 1:Adrian Zaugg – provenit din A1 GP – Formula 1 pe natiuni, cu experienta in GP2,Adrian Valles – GP2 si Superleague Formula (campionatul monopost al cluburilor de fotbal),Fairuz Fauzy – GP2,Bertrand Baguette – la al 4-lea an in World Series si un sezon in Superleague,James Walker – la al 3-lea an in World Series si un sezon in Superleague,Miguel Molina – la al 3-lea an in World Series,Daniil Move – Formula 3000 si la al 3-lea an in World Series,Chris van der Drift – A1 GP si Superleague,Marco Barba – Vicecampionul Spaniei in Formula 3 aflat la al 2-lea sezon in World Series,Marcos Martinez – GP2, aflat la al 3-lea sezon in World Series
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *